,,láttam az arcukon a megdöbbenést és a rémületet''
Amint tudatosult bennem, hogy bevált a terv nem tudtam nem mosolyogni rajtuk.
-Bevallt. Kész a bosszú-röhögtem fel.
-Beismerem jó terv volt Renáta.-biccentett Kinga.
-Igen, de most csönd, nézni akarom a filmet-pirított ránk Virág. De én sem mertem tovább beszélgetni, nehogy lemaradjak valamiről. A fiúk továbbra is rémült arcot vágtak. Láttam Cortezen az idegességet. És ekkor vettem észre, hogy az ofő odasétál a fiúkhoz. Kinga elkezdett nekünk szájról olvasni:
-Gyerekek, merre van Kinga, Virág és Renáta?-Haller.A fiúk idegesen összenéztek. De Ricsinek volt válasza.
-Hát tanár úr, a lányok nem tudjuk hol vannak. És szerintem láttuk őket itt szaladgálni.-beszélt.
-Rendben. Akkor tartunk egy kis szünetet. És értesítsetek ha előbújtak-vette diplomatikusra a figurát. Aztán pedig elsétált.
-Figyu, valaki a parton keresi őket valaki pedig a vízben. lehet hogy kimásztak és elbújtak. De a legrosszabb eset is megtörténhet.-magyarázott Cortez. Különös én éreztem minden mozdulatából, hogy baromira ideges és legszívesebben a vízbe ugrana értünk. Mindenki figyelt rá és megbeszélték, hogy ki-ki hova megy.Ricsi, Cortez, Zsolti a vízbe és asszem még mások is. De ők a a másik oldalon keresnek minket. Aztán mindenki a dolgára sietett. Valaki a vízbe, valaki pedig a parton kezdett rohangálni.
-Lányok nem kéne odamenni és úgy tenni mintha a víz alatt lennék.Mert így észrevehetnek minket a vízből, és akkor nagyobb baj lesz.-ijedt meg Virág.
-Igazad van.-mondtuk egyszerre Kingával.
-Akkor, te Ricsi felé, én Zsolti felé. Renáta pedig Cortez felé. Mindannyian egyetértettünk. És lemerültünk a víz alá, a hideg víz kicsit váratlanul érintett mert langyosra számítottam. És fázni kezdtem. és vártam láttam Cortezt de még nem vett észre, estelenül próbáltam felé úszni. De mindenem zsibbadni kezdett. És éreztem, hogy egyre fogy a levegőm. Mondom ez szuper!De nem tudok ellene semmit tenni. És nem tudok ordítozni neki. Érzem, hogy lassan átveszi a hideg a testemet és nem tudom kontrollálni. A levegőm is fogy. És akkor elsötétül a világ.......
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...