Hol van?

547 12 0
                                    

Nem gondoltam volna, hogy ez lesz a végzetem. Más halált képzeltem el magamnak. Mondjuk ülök az öreg kori fám alatt és hirtelen megáll bennem az élet. Ilyet biztos nem. A vízbe fulladt Renáta, aki egy borzasztó prank miatt belefulladt a vízbe. És ennek az ötletnek még ő is volt a tulajdonosa. És az orvosok kivizsgáltál látták rajta ezernyi foltot és azok a hideg jelei voltak. Nagy fantáziám van.Nem? Hogy amíg süllyedek és már csukva van a szemem ezen töprengek. De nincs már erőm, hogy ilyen butaságokkal fárasszam magam.Már nem gondolkoztam ezen, hanem hagytam, hogy elnyomjon a víz.......................

Kinga szemszöge.

Renátának vannak jó ötletei. Így élvezhetem a szerelmemet.De most koncentráljunk az úszásra. Ott van most pedig kezdődjön a lebegés.Már elgondolkoztam, hogy nem talál meg ez az állat. de akkor éreztem, hogy valaki gyengéden megfogja a derekam.És a felszín felé húz. Már érzem , hogy rám süt a nap. De ennek ellenére nem mozdultam meg.Hullámok csapkodása hallatszott a távolban és egyre közeledtünk a hangos füttyögések táborához. A kar letett a homokos földre. Amúgy rühellem a homokot. De ez addig is megéri. És éreztem hogy valaki levegőt próbál paszírozni belém. Gondolom ilyenkor kellene felkelnem ja és köhögnöm is. így ezt csináltam és Zsolti vállára csaptam, te állat!kiálltással. De még is láttam a fiúk arcán a megkönnyebbülést. 

-Legalább nem perelz be.-suttogta Zsolti.De én csak legyintettem. Pont akkor találta meg Ricsi Virágot aki már ébredezett. Megkönnyebbültem, akkor meg van Virág is. De hol van Renáta?Mindenki megnyugodott, hogy ketten meg vagyunk, de már kezdtem én is aggódni Renáta miatt.Felsóhajtottam amikor megláttam Cortez fejét, aki kifelé sétál. De semmi sem volt a kezében. És marha ideges volt.............

Cortez szemszöge.

Úsztam, úsztam de nem találtam. Most komolyan hol van ő?Ez csak egy vicc lenne?Mert ott vannak már a lányok a parton csak Reni nem. És mindketten nem túl meggyötörnek látszanak. Mindenki felém néz, de én mivel tudok szolgálni?Basszus hol lehet?Talán vissza megyek még csak szólok nekik.

-Haver, hol van?-idegeskedett Ricsi. De én csak megráztam a fejem. És biccentettem Zsolti felé, hogy menjünk vissza érte még. És újra visszagyalogoltam a vízbe.A srácok meg csak követtek.Ahogy beleugrottam már nem is érdekelt a víz mélysége. Csak úsztam és kémleletem a vízet. És valamit láttam de nagyon mélyen volt.Kíváncsivá tett és közelebb úsztam........

Reni szemszöge.

Hiszitek vagy sem , még volt egy épp gondolatom. És még azt is éreztem, hogy földet érek. Egy sziklára érkeztem, rajta valami puha volt és kényelmesen eltudtam helyezkedni. Ja bocsi csak lemerültem rá. De kényelmesnek éreztem és újra jött a sötétség. De előtte résnyire kinyitottam a szemem és láttam (elmosódva), hogy egy hal tart felém.................................

késöbb

Hirtelen melegséget éreztem magam körül,és alattam kényelmes de tapadó dolog volt.Hmmm, szerintem homok. Hallottam halk beszélgetéseket, de nem volt erőm válaszolni. És hirtelen köhög nékem támadt és összeszorítottam a szemem és hagytam hogy jöjjenek a köhögések.És rájöttem, hogy élek!!!!

Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now