A két lány aggódva jött be hozzám, de én bátorítóan rájuk mosolyogtam. Megpróbáltam felülni, de amikor sikerült iszonyúan kezdett fájni a fejem. Így visszacsusszantam. A lányok pedig az ágyam végében foglaltak helyet.
-Jól vagy? -Tette fel a kérdést Virág.
-Igen, de még fáj a fejem. Mi történt pontosan? -Érdeklődtem.
-Hát, mi csak azt láttuk, hogy Cortez a karjaiban tart eszméletlenül. Az ő elmondása szerint valami izé fejbe kólinthatott. Pl: egy kötél vagy egy fa szerkezeti cucc akármi. De lehet, az is hogy ember volt. Szándékosan! Szóval ott tartott, te pedig elernyedve és ájultál a karjaiban. Mint egy báb.-magyarázott Kinga. Szerintem a vége egy kicsit nyersre sikeredett. De nem szóltam közbe.
-Fura, hogy mindig Cortezzel működik ez, Nem? -Mosolyogtam.
-Nagyon. De valahogy te mindig nála kötsz ki.-vigyorgott Virág.
-Örülök, hogy jól vagy Renáta.De ilyen ne csinálj többet! -Fenyegetett meg.
-Igen, ne ossz meg semmit. Így is bajba került! És tudni, hogy az ostoba viccelőnk itt van a hajón.-morfondírozott Virág.
-Igen, de ki lehet az? -Tettem fel a költői kérdést.Még egy fél órát beszélgettünk, de utána megjelent az az, hogy lassan kezdődik a reggeli.És segítettem nekem a fürdőig eljutni, és óvatosan leültetett egy puffra.Én pedig kezdtem keresgélni a szettemet. Végül emellett döntöttem:
Most nem vettem alá fürdőruhát, mert nem terveztem fürödni egy jókora puppal a fejemen. És mellesleg még egy kicsit szédültem is.
Kint gyönyörű volt az idő. Hét ágra sütött a nap, a tengernek is ámulatos színe volt. Kedvem lett volna rögtön beleugrani. De megfékezett a gyomrom, mert szinte korgott a hasam. A fiúk már nagyban ettek. És szóltam a lányoknak, hogy siessünk. Mert nem marad nekünk kaja. :)
-Jó reggelt! -Köszöntem. És a többiek különbözően visszaköszöntek.
-Hogy vagy Hófehérke? -Vette poénosra a figurát Zsolti.
-Jobban kedves hapci.De egy kis búb van a hajamon. -válaszoltam. És kivettem egy jókora adag salátát a tálból. Pont Ákos elől, ő meg értetlenül nézett rám.
-Máris salátára fáj a foga hölgyem?-poénkodott.
-Készülök a kecskék elleni harcra-feleltem és elkezdtem enni a mennyei salátát.Közben az ofő a mai programot ecsetelte. ugye mivel az óceán közepén vagyunk ezért a nincs sok választásunk. Így maradt a fürdés és elvileg nekem nem volt kedvem, de hívogatott a víz...............
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...