este extrákkal (part 2.)

636 13 0
                                    

Szerencsére, hamar eltudtunk készülni és nyugodtan sétálhattunk az étkező felé. De én máshogy döntöttem, mivel úgy is volt időnk. Gondoltam benézek Ákosékhoz. Mert egész nap nem láttam. És szóltam is a lányoknak.

-Figyu, menjetek nyugodtan a srácokhoz én még benézek a 11-eshez.-mondtam.

-Biztos?Mert jobb lenne, ha mindhárman mennénk a lányokhoz?Mert talán néhány információt megtudhatunk a fiúkról.-szomorodott el Virág.Ja Virág közben egyre jobban szerette Ricsit.  Kinga pedig mindenkit ismer onnan és könnyen betudunk jutni.

-Azt csinálsz amit akarsz Renáta. De ha elfogatsz egy jó tanácsot akkor velünk jössz és élvezed a menő lányok társaságát.-Kinga. És én elgondolkoztam Ákossal később is beszélhetek és talán mellé is ülhetek vacsoránál. Itt van egy szuper lehetőség és most kihagyni? Hááát..............Nem hiszem, hogy nekem való a kibeszélés és infó gyűjtés a fiúkról. De beadtam a derekamat.

-Na jó jövök veletek.-mondtam. Mindent meg kell tudnunk a fiúktól, hogy kiismerjük őket.

-Ez a beszéd Renáta! A lányok csak akkor beszélnek velunk, ha tudjuk a jelszót és mi tudjuk a jelszó:Cortez....-beszélt Kinga. Na ne már!Pfffff, gondolom ez egy barlang ahol rúzs harcosokat képeznek ki. És ők cortezerek. Szuper!

-És Kinga miért ez a jelszó?-szakítottam félbe.

-Mert ő a lányok körében a ,,tökéletes pasi''. Ja és ha jók vagyunk akkor este szívesen látnak minket egy csevejre. És beleolvadhatunk a pasizós csajok világába.-amikor befejezte csak elmosolyodott. Nem tudom miért, de van egy sejtésem, hogy a szerelem miatt. De vajon ki be Dave vagy Zsolti? De ezt nem mertem megkérdezni, nehogy ne engedjenek be a csaj barlangba. 

Siettünk, hogy vacsi előtt még kapjunk választ. Amikor odaértünk elcsodálkoztunk. Mert konkrétan egy barbie ház állt. És színes fények villogtak a házban .Mit mondhatnék, nekem nem ez a stílusom, de el kellett viselnem. Kinga odament az ajtóhoz. Ahol egy igen izmos ,,őr'' állt.

-Jelszó?- kérdezte tömören. A hangjában semmi érzelem nem volt.

-Cortez- suttogta Kinga.

-És miért?-tette fel a trükkös kérdést.De Kinga lefagyott és nem tudott válaszolni és Virág sem. Gondolom nem az esetük Cortez. Vagy van már választottjuk.:D Nagy levegőt vettem és mondani kezdtem. Bocsánat áradozni:

-Hmmmm Cortez, a tökéletes pasi és a legszebb felsőtest díja leendő nyertese.Kávébarna haj, napbarnított bőr, kék szemek és laza tekintett. Plusz hanyag öltözködés, de stílusos. De az őr csak bólintott és utána elmosolyodott és halkan a fülenbe suttogta:

-Látom, tetszik neked.De ne feledd itt csak Dináé lehet!-figyelmeztetett és betessékelt minket a Barbie házba.Ki az a Dina? A rúzs hadsereg vezetője?Arg..........................Bent mindenki elég konzervatívan volt öltözve. Magassarkúk, miniszoknyák (rövidebbek a kelleténél) és vakolat a fejeken. Persze smink olyan mennyiségű, hogy rögtön bekönnyeznék. Hogy ha rajtam lenne ilyen. A szoba közepén egy bőrfotelben egy szó szerint mű hatású lány ült. Gondolom, ő volt Dina. Álmosollyal nézett ránk. Vagyis inkább vicsorgásra hasonlított és megszólalt..................

Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now