Amikor bementem láttam, hogy a lányok élig kómában fekszenek az ágyon. Nem csodálom, hogy fáradtak hisz olyan kényelmetlenül aludtunk a koszos padlón.Nem is merek visszagondolni.
-Jó reggelt! -A hangom vidámnak látszott.
-Rossz reggelt.-morogta Kinga.
-Ezt nem hiszem el, fáradtak vagyunk, éhesek. Mert ugye lemaradtunk a reggeliről. És még fel is kell öltöznünk. Hah-panaszkodott Virág.
-Megértem, majd veszünk valamit a tengerparton. Mondjuk koktélt.-tervezgettem. De Kinga leállított.
-Kiskorúak vagyunk még! -Mondta,
-Mondjuk Pina Colada. Mmmmm ananásszal- ábrándoztam.
-Én is szívesen innék.-morfondírozott Virág.
-lányok, alkohol !!!!! - ordított Kinga.
-És az kit érdekel, egy nem árthat.Biztos nincs benne olyan sok alkohol-győzködtem.
-Hah, én is megkívántam. Az ananász és a tökéletes összeállítás-sóhajtott Kinga.
-Akkor vegyünk! -Kiáltottam és mindenkit öltözésre bírtam.
az enyém:
Virágé:
Kingáé:
A tervünkkel boldogan sétáltunk a part felé.Ott voltak már egy szép kis körben a fiúk és Haller. De szerencsére még nem vettek észre minket.Láthatólag valamin röhögtek és az ofő és magyarázott valamit. tehát ott teljes volt a káosz. Senki se számított arra, hogy egyenesen nem oda jövünk, hanem benézünk a bárba.Gyorsan a bár felé szaladtunk, nehogy a fiú és Haller észrevegye. Könnyen megtaláltunk, mert egy kis nádtetős épület volt csak és nagy betűkkel odavolt írva, hogy BAR. Boldogan mentünk oda és kértük is.:)Amíg készítette addig néztük a gyönyörű tájat. Esküszöm visszafogok jönni még ide. Halk zene szólt és a víz szélén egy lebegős hinta állt. Úúú
-Menjünk a hintához utána.Van még időnk. És ezt megérdemeljük. -a lányok csak bólintottak. Amikor elkészült megköszöntük és természetesen kifizettük. Nem is volt olyan drága! Szóval végeztünk és odarohantunk a szabad hintához.Leültünk és kezdtük iszogatni a koktélokat.És közben könnyebben az óceán felé. És különböző témákból témákba csapongtunk. igazán idilli pillanat volt, amikor gyorsulni kezdtük és már a lábunk nem érte a földet.Esetlenül kapaszkodtunk egymásba nehogy a vízbe zuhanjunk.
-Állítsd le! -Ordított Kinga.
-nem én vagyok! -ordítottam vissza.
-Én sem! -Reszketett Virág.Én félve a hátam mögé pillantottam és megláttam, hogy az összes fiú mögött állunk és ezek közül néhányan lökik a hintát.
-Hé! Állítsd le Ákos! -Próbáltam nyugodt maradni, de ő csak megrázta a fejét és mutatni kezdett a tenger felé. Gondolom az érti, hogy addig rázza, amíg a tengerbe nem esünk. Realizáltam és odasúgtam Virágnak, hogy mondja Kingának, hogy öntsük rájuk a maradék koktélt és hagyjuk, hogy leesünk. És ússzunk minél messzebbre aztán várjunk, amíg aggódni kezdnek. És ki is szemeltem egy stéget ami alatt elbújhatunk a fiúk elöl és mind keresnek mi röhöghetünk.Már kezdhetett is a móka!
-heló! -köszöntünk egyszerre és pontosan a mögöttünk lévő fiúkra öntöttük az utolsó kortyokat. Nekem sikerült Ákos szemébe öntenem és ő elengette a hintát de Ricsi és Zsolti még lökött bennünket a koktélos poén szerint is. Azt hittem, hogy könnyebb dolgunk lesz és lelassulunk, de odajött CORTEZ és erősebben kezdett lökni minket és közben idegesítően mosolygott. Na jó atom helyes volt így. Már nem bírtuk sokáig így intettem és elengettem a hintát. A lányok utánam jöttek. Egymásra néztünk a víz alatt és elindultunk természetesen úszva a stég lábaihoz. Odaértünk, szerencsére ez nem tűnt fel nekik. Elégedetten biccentettünk és néztük a műsort. A fiúk mosolyogva várták, hogy mikor bukkanunk elő. Eltelt egy kb. 15 perc és a fiúk idegeskedni kezdek, láttam az arcukon megdöbbenést és rémületet ..................................
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...