Lasher 2??

85 6 28
                                    

Leia

Ω θεε μου, και φιλούσε υπέροχα . Εκει που φιλιομασταν πανω στο κρεβάτι ξαφνικά η πόρτα άνοιξε αποτομα και σπάσαμε το φιλι μας ενω γυρίσαμε προς τα εκει.

Ω. Θεε. Μου. Ειμαι. Νεκρή.

Βασίλης : Τι στον πουτσο;;;

Ειπε με το  έκπληκτο - ξαφνιασμενο-τι στον πεοντα βλεμμα του.

Asher : Ηρεμησε ενα απλό φιλι ήτανε.

Ειπε ήρεμος.

Εγω τον κοίταξα για κάποια δευτερόλεπτα.

Απλο φιλι??

Τι εννοει απλο φιλί;

Καλα οχι πως με νοιαζει,δεν με νοιαζουν  τοσο σοβαρα τα αγορια,μονο για καλοπεραση τα εχω ουτως ή αλλως.Παρολα αυτα ενιωσα ενα πρωτογνορο αισθημα και εναν κομπο στο στομαχι.

Εγω χαμογελασα.

Λεια : Ναι ρε αραξε σιγά.

Τωρα ήταν σειρά του Asher να με κοιτάξει για λιγο.

Χα, σου άρεσε;

Βασίλης :Ενα απλό φιλι;;; ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΦΙΛΊ!!?!? ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΊΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΊΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΑ ΡΟΜΆΝΤΖΑ ΣΑΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΡΙΑ!?! ΡΕ ΑΝΑΊΣΘΗΤΑ ΓΟΜΆΡΙΑ;ΠΟΥ ΖΕΊΤΕ ΡΕΕ;

Και καπου εκεί η πόρτα άνοιξε και έπεσε κατω η Βαν απο πανω της ο Αλεξ απο πανω ο Αντρεας απο πανω η Μελ απο πανω ο Μανος, ο Αρης και ο Στρατός... Και μετα μπηκαν μεσα κύριοι ενω προσπερασαν απλα τους άλλους στο πάτωμα, ο Jake, ο Diego ο Mark και η Quin.

Asher : Ρε μαλακες, πόσοι θα μαζευτούμε εδω μεσα;;;;

Ειπε λίγο εκνευρισμενος ενω τα χερια του ηταν ακομα στη μεση μου και η μπλούζα του ειχε ανεβει λιγο.

Ναι, εκνεύρισου κι ολας, αντι να νευριασω εγω που ειπες το φιλί μας απλο νευριαζεις εσυ.Ειναι ή δεν ειναι μετα...

Η  Quin γέλασε ειρωνικά.

Quin : Ωραία τα λέτε εδω;

Ειπε ειρωνικά.

Λεια : Παλι εσυ;;;

Quin : Πιστεψε με κούκλα μου μονο με την πάρτη σου δεν ασχολουμαι.

Λεια : Δεν φαι-

Πηγα να πω αλλα με διέκοψε ο μαλακας.

Mark: Κούρασες όμως, τι δε καταλαβενεις; σου λεει δεν ασχολείτε, τελειώνει εκει το θεμα.

Ειπε αγριεμένος.

Πρόσεχε μη σκισεις κανα καλτσον.Τον κοιταξα δολοφονηκα μα δεν προλαβα να μιλησω.

In Trouble AgainWhere stories live. Discover now