Στην αρχή τρόμαξα αλλα οταν συνειδητοποιησα πως το χερι που με ακουμπησε δεν ηταν άλλο παρά του Βασιλη ηρεμησα. Ρολαρα τα ματια μου και εστίασα πάλι την προσοχη μου στο σαλονι."Ξαναλεω δεν είναι ωραίο να κρυφακους-"
"Τι εννοεις πως φιλησες τον Μαρκ,Κουιν?" Ακουστηκε η φωνη του Diego και τα σκούρα μπλε ματια του Βασιλη γουρλωσαν,με εσπρωξε λιγο και στάθηκε διπλα μου με το αυτι του κολλημενο στην πορτα.
"Δεν ξερω γιατί το έκανα ενταξει?Ημουν φορτισμένη,ηταν φορτισμένος,εκνευρισμενος επρεπε καπως να ηρεμησει-"
"Ακους τι λες?!Εσυ οποιος είναι θυμωμενος τον φιλας?Ξερεις οτι ο Μαρκ από μικρός είχε μια καψούρα μαζί σου και αποφάσισες να του γαμησεις το μυαλό και μάλιστα τώρα που ήδη είναι όλα ένα χάος?" Ειπε πιο έντονα και επικριτικα ο Diego και ακουσα την Κουιν να ξεφυσαει.
"Σκασε ενταξει?ξέρω ότι έκανα λάθος,ημουν η πρώτη που είπα να κάνουμε τη συμφωνία να μην μπλέξουμε μεταξύ μας πότε!" Φωναξε νευριασμενη και ακουσα το γελιο του Diego ο οποιος ακουγόταν πιο ειρωνικός από οτι ειναι το κανονικό του.
"Τελεια Κουιν,γαμησετα όλα!" Αναφωνησε και τον ακουσα να ξεφυσαει,ακουστηκε σαν κάποιος να πεταξε κάτι κατω και τοτε η Κουιν φωναξε περισσότερο από πριν.
"Δεν καταλαβαίνεις!Με εσπρωξε!Δεν με φιλησε και αυτος,μου είπε ότι δεν μπορεί,τι σκατα σημαίνει δεν μπορώ?" Σχεδον ούρλιαξε και κοιταχτηκα ξανα με τον Βασιλη.
"Βασιλη,τι σκατα εγινε με αυτη την Alissa?" Ρωτησα και το βλεμμα του σκουρηνε,ανοιξε το στομα του να μου πει κατι οταν ξαφνικα απο πισω μας εμφανιστηκε ένας εξοργισμένος Ασερ,πηγα να του εξηγήσω γιατί στεκόμαστε εκεί αλλά δεν μας εδωσε καμία σημασία,παρά μας εσπωξε λιγο και ανοιξε διαπλατα τις πόρτες του σαλονιού κανοντας τον Diego και την Quin να κοιτάξουν προς το μερος του.
"Τι στον διαολο νομιζεται ότι κάνετε βραδιατικα ε?Κουιν σταματα να ουρλιαζεις σαν υστερικια,σου λείπει το αγορι σου?Τραβα βρες τον,και Diego ορκίζομαι πως αν ξανα ασχοληθεις με τη ζωή μου δεν θα τα πάμε καλα. Αντε μου στον διαολο!" Φωναξε και μπορουσα να δω την οργη μεσα στα ασημενια ματια του,η Κουιν και ο Ντιεγκο κοιταχτηκαν ξαφνιασμενοι ενω εγω με τον Βασιλη είμαστε δίπλα δίπλα οριακα φοβισμενοι.
Ο Ασερ τους γυρισε την πλατη του και κοιταξε εμας με νευρα. "Και εσείς ύπνο,το πρωί έχουμε δουλειές." Γρυλισε και ανέβηκε πανω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
In Trouble Again
DiversosΚαι στο τέλος, αποδείχθηκε πως είμασταν απλά τα παιδιά για τα οποία οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει... (Μόλις ολοκληρωθεί το βιβλίο θα τεθεί κατευθείαν υπό διόρθωση!)