Είναι 4 η ωρα το βράδυ και δεν μπορω να κοιμηθω.... Ειμαι ξαπλωμενη και κοιτω το ασπρο ταβανι, χαμενη στις σκεψεις μου.... Τι εννοουσε μυστικα;;; τι μυστικα;;;
Δεν μπορω αλλο εδω μεσα... Ξερω πως ειναι πολυ αργα αλλα εχω ενα προαισθημα.... Κακο... Καλο... Ποιος ξερει;;;
Σηκονωμαι και βαζω ενα μαυρο κολαν, μια μαυρη κοντομανικη μπλουζα και την μαυρη μου ζακετα και την κουμπώνω.... Βγαινω εξω και κατεβενω σιγα σιγά τις σκαλες για να μην ξυπνησει ο Αρης.....αφηνω τα μαλλια μου κατω, βαζω κουκουλα και φοραω τα παππουτσια μου....
Βγαινω εξω και δεν υπαρχει ψυχη.... Επικρατει μονο ησυχια και φωτα στον δρομο ειναι ελάχιστα.... Αρχίζω και περπαταω...
Νιώθω το αεράκι να χτυπα το προσωπο μου και για καποιο λογο εχω άγχος.... Ηταν λαθος να βγω μονη μου τετοια ωρα....
?? 1 : Ειπα κατι!!!!! Θες να το επαναλαβω ρε!!!?
Ακουω μια φωνη απο το σοκακι διπλα μου.... Με αργα βηματα πλησιαζω και κρυβομαι πισω απο ενα καδο.... Υπαρχει ενα αγορι νομιζω στην ηλικια μου πεσμενο κατω με αιματα ενω απο πανω του ειναι ενα αλλο αγορι που δεν μπορω να δω το προσωπο του γιατι ειναι γυρισμενος....
?? 2: Ε-εγω δεν φταιω.... Δεν εκανα κατι....
?? 1: Το αφεντικο σου σε εβαλε να με κατασκοπεψεις εεε;;;;;
Ειπε γελωντας με ενα τρομακτικό τροπο...Σηκωνει ενα.... ΟΠΛΟ!?!? ΘΕΕ ΜΟΥ!!!! ΣΥΜΑΔΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΊ.....
?? 2: Εμενα. Δεν. Με. Ελέγχει. Κανεις!!!
Του φωναξε κοφτα και-
ΜΠΑΜ!!!!
Τον πυροβόλησε στο στηθος και δημιουργείται μια λιμνη αιματος....
Καταλαθος παραπατησα και επεσε κατι απο τον καδο που κρυβομουν και το ατομο αυτο γυρισε και ειδα το προσωπο του....
Δεν μπορεί... Ο... Ο Αλεξ!?!
Αλ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ;;;;
Φωναξε ενω ερχοταν προς το μερος μου ....
Εγω σηκωθηκα, εβαλα ξανα την κουκουλα μου και αρχισα να τρεχω με αυτον να με κυνηγαει....
Δεν μπορω να πιστεψω πως ο Αλεξ εκανε κατι τετοιο....
Τα βηματα του ακουγονται πιο κοντα μου και εγω βαζω ολη μου τη δυναμη για να παω γρηγοροτερα.....
Ξαφνικα ενα χερι με τραβαει με δυναμη αλλα την ωρα που παω να τσιριξω με γυρναει προς το μερος του και μου κλεινει το στομα....
ESTÁS LEYENDO
In Trouble Again
De TodoΚαι στο τέλος, αποδείχθηκε πως είμασταν απλά τα παιδιά για τα οποία οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει... (Μόλις ολοκληρωθεί το βιβλίο θα τεθεί κατευθείαν υπό διόρθωση!)