Βρωμικες μερες....

195 13 15
                                    

🔞❌🆘ΠΡΟΣΟΧΉ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΗΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΣΑΣ🆘❌🔞

Μολις ξυπνησα ήμουν δεμένη σε μια καρεκλα.Προσπαθησα να φυγω αλλα τιποτα.Αρχισα ετσι να κλαιω με λυγμούς οταν μεσα μπήκε ο Σταυρος και ο Κωστας,συγνωμη τι;

Και ενας αλλος λιγο μεγαλυτερος απο μας με καστανα μαλλια και σκουρα μαυρα ματια.Ειδα στην γωνια αλλον ενα ,και αυτος λιγο μεγαλυτερος με καστανα μαλλια και σκουρα μπλε ματια να φαινετε μετανιωμενος για κατι.Τωρα τι ενας θεος ξερει,μαλλον για αυτα που θα ακολουθησουν.Πρεπει να βγω απο εδω μεσα.Φοβαμαι γαμωτο.

Σ:Επππ μικρη ξυπνησες;;;

Κ:Καιρος ηταν 4 ώρες κοιμασαι.

Ηταν τοσο ηρεμος.Τοσο αναισθητος.Ειμαι απεναντι τους,δεμενη,και δεν κανουν τιποτα για αυτο.Ξερω πως ποτε δεν μου ειχαν αδυναμια,ειναι ολοφανερο,μα ειμαι η μικρη αδερφη του υποτιθεμενου κολλητου τους.

Μ:Αφηστε με να φυγω τωρα!!!!

??:Σκασε!!!!

Μου ειπε και μου εδωσε ενα χαστουκι κανοντας ολο μου το κεφαλι να γυρισει απο την αλλη μερια.Το μαγουλο μου αρχισε να τσουζει αφορητα.

Σ :Μην κλαις.

Ειπε πιο ηρεμα και προσπαθησε να μου χαιδεψει το μαγουλο αλλα εγω απομακρυνθηκα εκνευριζοντας τον.

Σ:Μη το κανεις τοσο δυσκολο γαμωτο!!

Μου ειπε και επιασε βιαια το προσωπο μου.Κοιταξε βαθια στα ματια μου και εκανα το ιδιο,τι στον διαολο κανει;Μπορω να καταλαβω πως νιωθει τυψεις αλλα γιατι δεν σταματαει;Γιατι μου το κανουν αυτο;

Κ:Γιαννη τελειωνε,τωρα τι;Φτανει νομιζω.

Γιαννη;;;;

Μ : Ο-Ο Γιαννης.... Ο ο αρχηγος στη συμμορια του Αρη και του Αλεξ?!! Μα πως αυτοι ειναι στη συμμορια του Αχχιλεα δεν... Δεν γίναιτε!!!

Γ:Ξερει πολλα Κωστα!Δεν την αφηνω απο τα ματια μου.

Ο Γιαννης με πλησιασε και αρχισα να κλαιω βουβα.

Εσκυψε λιγο προς το μερος μου ωστε το προσωπο του να ειναι απεναντι από το δικο μου.Αρχισε να κανει πιπιλιες σε ολο το μηκος του λαιμου μου ενω εγω αιδιαζω και ταυτοχρονα αρχιζω να ποναω.Δεν το πιστευω αυτο που συμβαινει.

Ο Κωστας μου ελυσε τα χερια και εγω χωρις να χασω χρονο εριξα μια μπουνια στον Σταυρο και μια κλωτσια εκει που δεν βλέπει ηλιος στον Κωστα.Πηγα να φυγω αλλα ενα χερι μου τράβηξε τα μαλλια δυνατα και με πεταξε με δυναμη σε ενα κρεβατι.

In Trouble AgainDove le storie prendono vita. Scoprilo ora