Ξυπνησα στο κρεβατι του Αρη.Παρατηρησα τον χωρο γυρω μου, ο Πανος κοιμοταν στη πρασινη πολυθρονα που ειχε στη γωνια του δωματιου του ο Αρης ενω ο ιδιος και ο Αλεξ κοιμοντουσαν στο πατωμα.Ελειπε ενας ομως.Εφυγε στα αληθεια λοιπον;
Στη θυμιση των χθεσινων γεγονοτων αρχισα να κλαιω και παρολο που ολοι κοιμοντουσαν ετρεξα στην αγκαλια του Πανου ο οποιος ξαφνιαστηκε μολις ξυπνησε αλλα με αγκαλιασε πισω οσο οι αλλοι δυο κοιτουσαν με απορια μα δεν ξερουν...Δεν βερουν πως ειναι να χανεις ενα κομματι απο τη καρδια σου.Τον παιδικο σου φιλο που σου εχει σταθει τοσο...Μονο αν χασουν ο ενας τον αλλον θα καταλαβουν πως νιωθω αλλα για αυτο ετρεξα στον Πανο,ειναι ο μονος που μπορει να με παρηγορησει αυτη τη στιγμη αλλα ξερω καλα πως πρεπει να κανω το ιδιο σε εκεινος γιατι νιωθει οτι ακριβως νιωθω και εγω.Ο Νικος ηταν κολλητος μου απο την πρωτη δημοτικού μεχρι που γιναμε παρεα με τον Πανο στην πρωτη γυμνασιου,ο Νικος ηταν αυτος που εβγαλε τα παρατσουκλια με τις πριγκιπισσες και τους πριγκιπες και ο Νικος ηταν αυτος που εσπαγε στο ξυλο οποιον μα οποιον με πειραζε.
Βγηκα απο την αγκαλια του Πανου και κοιταξα τα μπερδεμενα του ματια.Ηξερα πως εγω επρεπε να ειμαι αυτη που θα του το πει και πραγματικα;Το μισουσα.
Μ:Εφυγε.
Ψυθιρισα ισα ισα που εβγαινε η φωνη μου.
Αρ:Τι ποιος;;;
Δεν μιλισα.
Αλ: Ποιος Μελινα;;;
Δεν μιλισα.
Π: Πες μου ψυχη μου.
Τον κοίταξα ξανα.
Μ:Ο Νικος...Εφυγε,δεν ξερω που πηγε μα εφυγε.
Φανηκε πως εχασε τη γη κατω απο τα ποδια του.Οι αλλοι μπορει να μην το εβλεπαν αλλα εγω.Ω ναι...Το εβλεπα πεντακαθαρα.Νιωθει οτι και εγω.
Μολις εχασε ενα κομματι απο τα 3 της καρδια του.Π: Τι εννοεις Μελ...Πως...Πως εφυγε;Γιατι εφυγε;
Εγω απλα ανασηκωσα τους ωμους μου. Πραγματικα δεν ηξερα.
Τοτε θυμήθηκα τα γραμματα.
Πηγα στο μπουφαν μου ενω οι τρεις τους με κοιτουσαν και παρακολουθουσαν την καθε μου κινηση.
Πήρα απο μεσα τα χαρτακια και εδωσα στον καθένα το δικο του.
Αλ: Τι ειναι αυτα;;;
Ειπε απορρημενος και με κοιταξε.
Μ: Απο τον Νικο.Τωρα μπορειτε να με αφησετε να παω στο δωματιο μου σας παρακαλω;;; θελω να μεινω λιγο μονη μου.
Εκείνοι εγνεψαν και εγω βγηκα έξω κατευθηνομενη προς το δωματιο μου.
Μόλις μπηκα μεσα αυτοματως χαμογελασα.
Πανω στο κρεβατι μου υπηρχε ενα γαλαζιο τριαντάφυλλο και διπλα ενα γραμμα.Πηγα κοντα και το άνοιξα.
Λοιπον... Για να διαβαζεις αυτο το γραμμα μικρη μου αυτο σημαινει πως... Τα πραγματα δεν εξελειχθηκαν τοοοσο καλα και επρεπε να φυγω...
Δεν με πειράζει τοσο.Εχω φυγει για σημαντικο σκοπο.Ισως,καποτε,καπου να ξαναβρεθουμε και να με καταλάβεις.
Θελω να φύγεις απο αυτη τη συμμορια. Εμπιστευσου με κατι ξερω.Καντο και μην ζητας εξηγησεις ξερω πως την βλεπεις Σερλοκ Χολμς που και ππυ αλλα μην το ψαξεις.Μην με ψαξεις.Θελω να το κανεις για εμενα.Οπως σου ειπα πριν.Δεν θελω να χασω και εσενα από μαλακιες δικες μου.Για αυτό σε ικετευω φυγε απο αυτη τη συμμορια και ποτε μα ποτε μην μπλεξεις ξανα μαζί τους.
Δεν μαρεσει να μιλαω ( γραφω βασικα χεχ) για τοσο μελοδραματικα πραγματα αλλα επιβάλετε.
Μελ μου....δεν μπορεις να καταλαβεις ποσο θα μου λειψετε εσύ και ο Πανος. Μαζι σας περασα τελεια.Ήμουν πραγματικά ευτηχισμενος. Πραγματικα.Εισασταν παντα διπλα μου.Και δεν θα το ξεχασω ποτε.Οσα χιλιομετρα κι αν μας χωριζουν θα ειμαστε παντα τρεις.Οι πριγκιπες και η πριγκιπισσα.Σαγαπω πολυ και θα ειμαι παντα δικος σου πριγκίπισσα μου.
Αντιο Μελ μου
Ο καλυτερος σου φίλος,ΝικοςΠηρα το τριανταφυλλο και η απιστςυτη μυρωδια του εισχωρησε στα ρουθουνια μου.Μυριζει υπεροχα...
Αφησα το γραμμα στο πρωτο συρταρι του κομοδινου μου δίπλα απο το κρεβατι...Πηρα το τριανταφυλλο μου και κοιμηθηκα με το μεθυστικο αρωμα του.
Θελω να ξερετε πως εχω μια αλλη ιδεα... Να κανω ενα βιβλιο για τον Νικο... Που πηγε και τι εκανε;; την περιπετεια του δηλαδη... Χιχιχι i know ... I am an eeevil person😈😈😈❤️❤️❤️😇😇😇
VOCÊ ESTÁ LENDO
In Trouble Again
DiversosΚαι στο τέλος, αποδείχθηκε πως είμασταν απλά τα παιδιά για τα οποία οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει... (Μόλις ολοκληρωθεί το βιβλίο θα τεθεί κατευθείαν υπό διόρθωση!)