Λοιπόν η βδομάδα περασε ηρεμα.... Ο Αλεξ και εγω πήραμε εξητιριο και είμαστε πλεον μαζι... Ο Άρης δεν το εχει χωνεψει τοσο και ο Πανος συνεχώς απειλεί τον Αλεξ πως αν με... Ξανα ακουμπήσει τελως παντων θα τον σκοτωσει....
Ο Αρης βεβαια τωρα τελευταια ειναι πολυ απομακρος απο όλους μας... Απότομος, αγχωμένος... Δεν ξερω τι εχει πάθει και πραγματικά δεν με νοιαζει κι ολας... Πρωτη φορα στη ζωη μου είμαι ευτηχησμενη και ο Αρης δεν θα μου το χαλασει αυτο... Εξαλλου είμαι αδερφή του... Θα επρεπε να μου πει τι εχει μονος του...
Τωρα ειμαι σχολείο...Ενα θα πω...μαθηματικά.
Τελως παντων ο Νικος ακομα να επικοινωνησει μαζι μας και αυτό με στεναχωρεί ιδιαιτερα αλλα δεν ειναι πως μπορωβνα κάνω και κατι για αυτο.Εχω να τον δω και να του μιλησω 4 μηνες. Σύντομα κλείνουν τα σχολεία για καλοκαίρι. την άλλη βδομάδα για την ακριβεια.
Καθηγητής :Σελιδα 25 ασκήσεις 1,5,3,8,10,15 απο το βιβλιο εργασιων και σελιδα 59 ασκησεις 1,2,3 και τη θεωρία στο χοντρό βιβλιο....
Τι μαλακειες λεει;
Κυκλωσα τις ασκησεις και βγηκα διάλειμμα μιας και χτυπησε το κουδούνι....
Πηγα κοντά στον Πανο αλλα μολις πλησιασα είδα ενα κοριτσι....πρεπει να ειναι καινούργια.... Εχει κοντα καστανα μαλλια και μεγαλα καστανα εκφραστικα ματια.... Μιλουσε με τον Πανο και χαμογελούσε ντροπαλα ενω ο Πανος ειχε... Κοκκινισει;;;;
Μαλιστα
Πηγα διπλα τους και κοπανησα διακριτικά με οοοολη μου τη δύναμη τον Πανο στην πλατη....
Μελινα : Γεια σου ειμαι η Μελινα αλλα μπορεις να με φωναζεις Μελ....
?? : Γεια.... Εμμμ... Με λενε Βανεσσα αλλα με φωναζουν Βαν ή Νεσσα
Ειπε και γελασε ντροπαλα.
Μελινα : πας δευτερα;
Βαν : Ναι δευτερα παω, και εσεις;
Πανος : Ε-ε ναι... Και.. Και εμείς Δευτέρα παμε.
Βαν : Πο... Πολυ.... Ω... Ωραια...
Ξαφνικά νιωθω δυο χέρια να μου καλυβουν απλά τα ματια....
? : Μαντεψεεε
Μελινα : Χμμμμ για να δω-
? : Αφου δεν μπορείς....
Μελινα : Αλεξ μωρό μου σκασε......
Ειπα και με γύρισε προς το μερος του ενω εβγαλε τα χερια του απο τα ματια μου...
Αλεξ : Μα... Μα αν σκασω θα πεθανω....
ESTÁS LEYENDO
In Trouble Again
De TodoΚαι στο τέλος, αποδείχθηκε πως είμασταν απλά τα παιδιά για τα οποία οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει... (Μόλις ολοκληρωθεί το βιβλίο θα τεθεί κατευθείαν υπό διόρθωση!)