3 μερες πριν
Μελ
Οι λιγοστές ακτινες του ηλιου που διαπερνούν το κλειστό παράθυρο εισβαλουν βίαια στις βλεφαρίδες μου κάνοντας με να ανοίξω αγανακτισμενη τα ματια μου.
Εκατσα καποια λεπτά και κοιτούσα το λευκό ταβανι μεχρι να χτυπήσει το ξυπνιτιρι για το σχολείο μου.
Η ωρα ειναι 6 : 45 αρα εχω 5 λεπτά μεχρι να ακουστει ο ηχος του ενοχλητικού ξυπνιτιριου μου.
Οσο χρονο λοιπον ειχα τον αφιέρωσα στο να συνεχίσω να ειμαι ξαπλωμενη και να βυθίστω στις σκέψεις μου.
Πρωτον....γιατι ολα αυτα γίνονται σε εμενα; εγω δεν αξιζω λιγη ευτιχια ; ενα χαρούμενο τελος στη ζωη μου; γιατι μου συμβαίνουν ολα αυτα; εχω κανει κατι; απο το bulling στο Βασιλη και απο τον Βασιλη σε αυτον τον Raeken...Και να φανταστείς μεταβιας τους γνωριζα σχεδον όλους οσους ηθελαν να με βλαψουν και το εκαναν με μεγάλη επιτυχία μπορώ να πω. Και τωρα θα παμε στο Brooklyn.... Δεν ξερω καν ποια ειναι αυτη η Queen, αυτος ο Mark, ο Astin νομιζω;;α οχι Asher. Και αυτος ο Diego....... Ειμαι τερμα μπερδεμένη.
Δευτερων.... Με ολα αυτα, ολοι μας έχουμε παραμελησει τελείως το σχολειο. Ή που δεν θα πηγαινουμε καθολου ή που θα πηγαινουμε λιγες ωρες και θα φεύγουμε γιατι πάντα κατι συμβαίνει. Έτσι όπως παμε δεν μας βλεπω να περναμε ταξη γιατι θα μεινουμε από απουσίες και αν όχι απο απουσιες απο τα κενα που εχουμε στην υλη ολων των μαθημάτων. Εχω παρατησει το box κανονικότατα. Πρέπει να το ξανά αρχίσω. Θα μου μαθει και περισσότερη αμυνα. Αλλα αυτο θα γινει αφου γυρίσουμε απο το Brooklyn αν ολα πανε καλα.
Τρίτων και τελευταίο βασικα. Με τον Πανο τι θα γίνει; δεν γινετε ετσι απλα επειδη το λεει ο Αρης να σταματήσω να κανω παρεα με τον κολλητο μου σωστά; οχι, αυτό δεν γινετε, δεν χάνω και τον Πανο τελος!
ΝΤΡΙΝΝΝΝ
ΟΚ κατάλαβα πρεπει να σηκωθώ μην μου το θυμίζεις.
Με τα χίλια ζορια σηκωθηκα και πηγα να κανω τα απαραίτητα στο μπανιο. Μολις βγηκα κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα για να βρω τι θα βαλω.
Κατεληξα σε μια μακρυμανικη πλέκτη μπεζ μπλούζα με ζιβάγκο και ενα τζιν γιατι κανει κρύο μιας και που ειναι Νοέμβρης. Φορεσα επίσης τα μπεζ μποτακια μου που εχουν λιγο τακούνι πισω και πηγα στον καθρέπτη.
Καλη ειμαι.... Κατι λειπει ομως....
Α ναι μα πως το ξεχασα!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
In Trouble Again
DiversosΚαι στο τέλος, αποδείχθηκε πως είμασταν απλά τα παιδιά για τα οποία οι γονείς μας μάς είχαν προειδοποιήσει... (Μόλις ολοκληρωθεί το βιβλίο θα τεθεί κατευθείαν υπό διόρθωση!)