Και Θα Μαι Εγω Ο Δαιμονας Σου Και Εσυ Ο Αγγελος Μου

152 15 4
                                    

Ανοιξα τα ματια μου και βλεπω πως βρισκομαι σε μια παραλια.... Μια πανεμορφη παραλια.... Γαλαζοπρασινα νερα, χρυση αμμο και καταγαλανο ουρανο.... Έρημη  ομως.... Μονο οι ανασες μου και το αερακι καθως και τα κυματα πou σκανε απαλα στη στερια ακουγονται....

Φοραω ενα λευκο μακρυ φορεμα και τα μαλλια μου ειναι κατω...

Κοιταω γυρω μου και πάω κοντά στη θαλασσα με αργα βηματα.....

Μολις ακουμπησα τη θαλασσα μπροστα μου περασαν αναμνησεις με τον Αρη.....

Μετα με τον Πανο....

Παω πιο βαθια....

Μετα με τον Νικο....

Ακομη πιο βαθια στη θαλασσα...

Με τον Κωστα και τον Σταύρο....

Αλλο ενα βημα

Και τελος.... Με τον Αλεξ....

Αλεξ : Αγαπη μου;

Μελινα: Αλεξ;

Αλεξ : Ζωη μου τι... Τι κανεις εσυ εδω;;;

Μελινα : Αλεξ τι ειναι εδω που ειμαστε....; ;

Τον βλεπω να βουρκωνει....

Αλεξ : Αγαπη μου.... Άκουσε με.... Πρεπει να ξυπνήσεις... Οτι και να παθω... Οτι και να γινει... Πρεπει να ζησεις... Να ξυπνησεις... Να συνεχισεις τη ζωη σου καρδια μου.... Σε ικετευω.... Ξυπνα....

Μελινα: Και εσυ;;; ;

Μου χαμογελασε λυπημένα και γλυκα ταυτοχρονα....

Αλεξ : Αγαπη μου εγω εκανα τις επιλογες στη ζωη μου... Αυτες ειναι οι συνεπιες μου....

Ειπε και ηρθε πιο κοντα μου αλλο ενα βημα ( φανταστείτε τους μεσα στη θαλασσα να βρέχονται τα πόδια τους ο ενας απεναντι στον αλλον... Ο Αλεξ απο τη βαθια μερια και η Μελινα απο τη ρηχη)

Αλεξ : Εσυ... Εσυ ομως ζωη μου.... Ω... Εσυ εισαι ενα πονεμένο και το πιο καλοσυνατο πλασμα σε ολον τον κοσμο.... Εισαι η αγαπη μου... Ο πρωτος και ο τελευταίος μου ερωτας.... Η αρχη και το τελος μου...

Εκανε μια παυση και με φιλησε γλυκα....

Αλεξ:..... Η κολαση και ο παραδεισος μου....

Ειπε και απομακρυνθηκε πριν πω κατι και αρχισε να πηγαινει πιο βαθια στην θαλασσα μεχρι που εξαφανίστηκε από το οπτικό μου πεδιο....

Τα ουρλιαχτά και οι φωνες μου δεν ακουγονταν και μετα.... Μαυρο...

Σηκωθηκα αποτομα και πηρα μια βαθια ανασα απο το σοκ... Ηταν ενα δωμάτιο νοσοκομειου.... Σηκωθηκε αποτομα ο Πανος και ο Αρης....

In Trouble AgainOnde histórias criam vida. Descubra agora