Ξαφνικο-

155 14 2
                                    

Ξυπνησα πολυ νωρις,κοιταξα το καταλευκο ταβανι και ημουν σιγουρη πως απο στιγμη σε στιγμη θα χτυπουσε το ξυπνητηρι οποτε το εκλεισα πριν καν χτυπησει για να αποφυγω αυτη την ενοχλητικη στιγμη.

Περασαν 2 μερες απο τοτε που εφυγε ο Νικος και νιωθω λες και εχουν περασει αιωνες.

Αφου σηκωθηκα και πηγα να φορεσω τα ρουχα που ειχα ετοιμα απο χτες το βραδυ δηλαδη ενα μαυρο τζιν σκισμενο και ενα φαρδυ φουτερ λευκο,πηρα την τσαντα μου τα κλειδια και το κινητο μου και κατεβηκα στον κατω οροφο.Περιεργως δεν ηταν κανεις και ετσι αποφασισα να φυγω...

Καθως περπατουσα χαμενη στις σκεψεις μου,ξαφνικα ακουσα τον ηχο μιας κορνας πολυ κοντα μου και εντρομη γυρισα το κεφαλι μου με αποτελεσμα να αντικρισω ενα αμαξι να ερχετε καταπανω μου με μεγαλη ταχυτητα.

Ω θεε μου.Εκλεισα τα ματια μου περιμενοντας τη συγκρουση που...δεν ηρθε ποτε;;Ενα σωμα επεσε πανω μου και με εριξε στο πεζοδρομιο στα δεξιά.
Ανοιξα τα ματια μου και ειδα τον Αλεξ να με κοιτα με τα πρασινα δικα του και ειχε ενα βλεμμα που με εκανε να ανατριχιασω νιωθοντας την καυτη του ανασα να πεφτει στα χειλη μου που σχεδον ακουμπουν με τα δικα του.

Το βλεμμα του ειναι τοσο ωθεεμουφασωσεμετωρα.

Οπα!!Τι;;;;

Τιποτα Αφροξυλανθη ασε με να το χαρω.

Αλ : Εισαι καλα;;;;

Μου ψυθιρισε με την πρωινη βραχνυ σεξυ του φωνη και ενιωσα κατι κατω χαμηλα στην κοιλια μου.

Μ : Μια.Μια χαρα.Π-παμε σχολειο;;

Αλ : Οχι.

Μ :Ωραια αντε ση-Τι;;

Αλ:Ησυχια μικρη.

Μου ειπε και ακούμπησε τον δείκτη του στο χειλος μου κάνοντας με να σκασω με μεγααλη επιτυχία

Αλ:Θα σε παω κάπου.

Στο κρεβατι σο-Καντε με καποιος να σκασω.

Προσφαιρομαι.

Χωρις να περιμενει απαντήση με σηκωσε σαν τσουβαλι και αρχισε να περπαταει προς το αυτοκινητο του.

Μ:Εϊ εχεις ακουσει ποτε για την ιδιωτικοτητα;;Ή οτι οταν εισαι αναποδα ανεβενει το αιμα στο κεφαλι σου και γινεσαι κατακοκκινος και ζαλιζεσαι και-

Αλ:Σκασμουλης λιγο.

Με διεκοψε και*ξεροκαταπινει*εριξε μια σφαλιαρα στον ποπο μου.
Με εβαλε μεσα στο αμαξι και εκατσε και αυτος στη θεση του οδηγού ξεκινωντας το.

Μ:Που θα παμε;;;;

Τον ρωτησα μες τα νευρα.

Αλ: Θα παμε σπιτι μου και θα κανουμε αγριο και παθιασμένο ερωτα.

Ειπε σοβαρος.

Ειπε ερωτα και οχι σεξ,ειπε ερωτα και οχι σεξ,ειπε ερωτα και οχι σεξ-

Γουρλωσα τα ματια μου και τον κοιταξα ενω αυτος αρχισε να γελαει και να κοπαναει το τιμονι σαν φωκια.

Αλ: Όχι νταξ λοιπόν επειδη μικρο μου κοριτσάκι ξερω τις ανάγκες σου και τις δικες μου και επισης ειναι και 7 και 15 θα παμε σπιτι σου να κοιμηθουμε και μετα θα παμε κατω.

Μ : Αχ ωραια.

Λεω και χαμογελαω ΥΠΝΟΣΣΣΣΣ

Εκεινος χαμογελασε με το θαβφξμεξοσνξχξ χαμογελο του και τα λακκακια του εκαναν την εμφανιση τους.

Μετα απο μιση ωριτσα ο αχ Αλεξ

Ωπα ΑΧ ΑΛΕΞ???

ΤΙ ΦΑΣΗ???

Ο Αλεξ σκετο λοιπον σταματησε το αυτοκινητο.
Κατεβηκα χωρις να κανω eye contact μαζι του και μπηκα μέσα στο σπιτι αφήνοντας την πορτα ανοιχτη για να μπει.Καποια στιγμη ακουσα την πορτα να κλείνει πισω μου.

Μα τι κανω αφηνω τον κολλητο του αδερφου μου να ερθει σπιτι να κοιμηθουμε μαζι;Μηπως ειναι λαθος;;Δεν θα κανουμε κατι βεβαια προς Θεου αλλα και παλι μηπως δεν ειναι σωστο;;Θεωρειτε κακο;;Θεωρειτε προδοσια προς τον αδερφο μου;;Τι λεω μωρε μαλακα η ατιμη,ποια προδοσια και χαρη θα του κανω να ειμαι με τον Αλεξ γιατι θα ειναι κολλητος του και θα με εχει απο κοντα.Αλλα γιατι θελω εγω να ειμαι με τον Αλεξ;;Ααα τι συμβαινει,νομιζω πως-

Ξαφνικά δυο χερια ηρθαν σε επαφη με το δερμα μου μολις γυρισα κατι που εστειλε ηλεκρισμο να διαπερασει την ραχοκοκαλια μου.

Ο Φακ.

Χα
Χα
Χα

Λοιπον

Μην

Με σκοτώσετε

Ειμαι άθλια

Αηδιαστικη

Σιχαμενη

Και κακία

Δεν εχω γραψει παρτ εδω και... ΟΥΥΥΥΥ ΠΟΛΥΥΥ ΚΑΙΡΟ...

ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΟΜΩΣ

In Trouble AgainDonde viven las historias. Descúbrelo ahora