Υπερπροστατευτικος;

173 14 6
                                    

Ο Νίκος;;;;

Ν:Εισαι ηλιθια;;Πως μπορεσες να κανεις κατι τετοιο ποσο μαλλον να μου το κρυψεις;;;

Ειπε εντονα μπροστα στο προσωπο μου μα εγω δεν εβγαλα μιλια,ειναι πολυ περιεργο να βλεπω τον Νικο ετσι και υποθετω πως εμαθε οτι ειμαι μερος της συμμοριας.

Οταν ειδε πως δεν επροκειτο να παρει απαντηση με ταρακουνησε απο τα μπρατσα.

"Απαντησε μου γαμωτο!"

Μου φωναξε μεσα στα μουτρα ενω με ειχε ακινητοποιησειστον τοιχο και με κοιταζε καταματα με τα ματια του να βγαζουν σπιθες.Πρωτη φορα τον βλεπω ετσι...

Ανοιξα διάπλατα τα ματια μου.

Μ:Τ-Τι???

Ψυθιρισα τραυλιζοντας απο την απορια και εκεινος θυμωσε περισσοτερο αν κρινω απο την αντιδραση του και τις φλεβες που πεταχτηκαν στον λαιμο και στο μετωπο του.

Ν:Τι σκατα σκεφτοσουν γαμω την πουτανα μου!!!Πες μου εναν γαμημενο λογο που μπηκες σε αυτη την συμμορια,εχω μεγακη απορια να μαθω Μελινα,μιλα!

Μ:Νικο ηρεμησε δεν ειναι τιποτα.

Προσπαθησα να τον καθυσηχασω μα εκείνος με κοιταξε για καποια δευτερόλεπτα σιωπηλος,υστερα χαμογέλασε ειρωνικα και αφου με αφησε,επιασε το κεφάλι του τραβωντας τα μαλλια του δυνατα.

Δεν εχω ιδέα γτ τον πειραζει τοσο;;;;

Ν:Δεν.... Δεν καταλαβενεις Μελ....

Μ:Να καταλαβω τι Νικο;;;;

Του ειπα καθως τον πλησιασα και πηγα να τον αγγιξω αλλα αυτος αποτραβηχτηκε και με κοιταξε με ενα θυμωμενο,δυσπιστο και πληγωμενο βλεμμα.

Ν:Δεν ειναι αυτο που φαινετε Μελινα... Τιποτα απο ολα αυτα δεν είναι αυτο που φαινετε...Δεν....

Σταματησε για λιγο και κοιταξε κατω.

Μετα κοίταξε εμενα με τα γαλαζια του ματια ελαφρώς υγρα.

Ν:Δεν μπορω να τους αφησω να μου παρουν και εσενα Μελ.

Μ: Νι-

Ν: Ολοι οι ανθρωποι...Που αγαπω...Και νοιάζομαι...Με καποιον τροπο εξαφανιζονται.Μην!Μη μου το κάνεις αυτο τωρα!Φυγε απο αυτη τη συμμορια.Φυγε απο...Απο κοντα μου.

Ειπε με εμφαση στο "Ολοι"

Μ:Νικο τι λες γαμωτο;;

Του ειπα και πήγα να αγγιξω τον ωμο του αλλα ξανα αποτραβηχτηκε.

In Trouble AgainDonde viven las historias. Descúbrelo ahora