Θαυμαστε τον ελευθερα.

207 15 10
                                    

A/N ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΕΙ

Ν : Λοιπον....

Εγω και ο Πανος κοιταχτοικαμε μεταξυ μας και μετα κοιταξαμε υποπτα τον Νικο....

Π: Μιλα αποβρασμα της κοινωνιας

Ν: Μπορεί.... Υπαρχει μια μικρηη πιθανότητα να τοσο δα -

Ειπε και εδειξε με τα δακτυλα του

Ν:- ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΧΧΙΛΕΑ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΣΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ.... ΧΙΧΙ!!!!

Μας είπε με μια ανασα και μας χαμογελασε αθωα....πριν προλάβουμε να πούμε κάτι η τηλεοραση ξαφνικά αρχισε να παιζει.....

Π(παρουσιαστης) : Εκτακτο δελτιο ειδησεων, διακοπτουμε το πρόγραμμα για να σας δειξουμε ενα βιντεο απο μια κοκκινη Mercedes να τρεχει σαν τρελη μετα απο μια ληστεια στην τραπεζα, ο οδηγος καταφερε να ξεφυγει απο την αστυνομία ενω καποιοι αντι να θεωρουν ολο αυτο ενα εγκλημα θαυμαζουν τις οδηγικες ικανοτητες του οδηγού ο οποιος δεν φαινετε, ούτε κανεις απο τους υπόλοιπους που λήστεψαν την τραπεζα.... Θεωρειτε πως ειναι μια κοπέλα γυρω στα 16 της χρονια, δηλαδη οπως το αγορι, ο οδηγός της Mercedes συμφωνα με τα στοιχεία και τις πληροφορίες που καταφερε να συλλεξει η ελληνικη αστυνομια...μέσα στο όχημά συμφωνα με τις καταθεσεις των μαρτύρων υπηρχαν αλλα δυο αγορια μεγαλητερα σε ηλικια γυρω στα 17-18 ετων.......
Οι δραστες δεν εχουν βρεθεί ακομη καθως ο οδηγος του κόκκινου αυτοκινητου καλυψε καλα τα ιχνη του.... Αυτα απο το κεντρικο δελτιο ειδησεων καλο σας μεσημέρι....

Εγω και ο Πανος κοιταξαμε τον Νικο απο πανω μεχρι κατω εκπληκτοι...

Π: Εσυ? -

Μ: Γαματος οδηγος;;;;

Π + Μ : Πως??????!!!!!!

Ν: Να απλα-

Π:Ναι σκασε λιγο ομως.... Μελ θα το πεις εσυ ή εγω;;;

Μ: Μαζι...

Π: οκ....

Ν: Εεε παιδια??? Τι να... Πειτε;;; θα.. Θα με ριξετε σε κανενα χαντακι...

Μ:Πιθανον

Π:αλλά πρωτα...

Μ+Π: ΠΑΝΕ ΜΑΣ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΑ ΟΠΩΣ ΟΔΗΓΗΣΕΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΗΣΕΣ!!!!

Ο Νικος μας κοιταξε λες και εχουμε βγαλει δευτερο κεφάλι ....

Π: Ααα ναι συγνωμη παιδι μιυ... Πες μας πρωτα τι σε οδηγησε σε αυτη την κατάσταση μπορει να μπορούμε να σε βοη-

In Trouble AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin