Selaaam 🦋
Yeni bir yıl ve yeni bir bölüm.
Hepinize bol sağlıklı, huzur dolu, muamutlu bir yıl diliyorum yavrularım.
Sürekli ve oy ve yorum istemekten bende çok sıkıldım inanın bir sonraki bölümde istemeyeceğim dedikçe sıralamadan atıyorlar kitabımızı ve yok oluyoruz.
Kitabımızın adı Benimle Kayboldun fakat wattpadde kaybolmak yerine yeniden var olacağız tabi eğer birlik olabilirsek.
Lütfen kitabımıza destek olun yavrularım.
Oy ve yorumlarınız çok önemli buna karşılık wattpad hesaplarınızda kitabı paylaşmanız ya da sosyal medya hesaplarınızda paylaşmanız da çok etkili olacaktır.
Bu kitabı herkesin okumasını ve iyi ki okumuşum demesini o kadar çok istiyorum ki...
Sizlere güveniyorum canlarım.
Bölüm Şarkısı Akın-Seni Çok Seviyorum
İyi Okumalar 🔮
Eray'ın bakışları bir an bulduğunda başımı çevirerek burnumu çektim ve ayaklandım.
Daha fazla burada durmamın anlamı yoktu.
Eray'ın mutlu olmasını istiyordum fakat onu başka bir kızla görmek bana nedensizce acı veriyordu.
Arkamı dönerek birkaç adım attığımda adımı duymam duraklamamı ve onlara dönmemi sağlamıştı.
Karşımda gördüğüm Eray ve yanında duran kızla gülümsemeye çalıştım.
"İyi misin Ayla? Bu halin ne böyle?"
Sözleri daha fazla gülümsememi sağlarken bakışlarım bir saniyeliğine Eray'ın yanındaki kıza kaymış ve tekrar Eray'a dönerek konuşmuştum.
"İyiyim ben teşekkür ederim."
Sözlerim oldukça kısa ve netti çünkü şu an yalnızca saygısızlık yapmamak adına onunla konuşuyordum.
"İyi olduğuna emin misin? Bana pek öyle gelmedi."
"İyi olduğumu söyledim uzatmanın anlamı olmadığını düşünüyorum."
"Pekala, bu arada sizi tanıştırma fırsatı bulamamıştım. Karşılaştığımız iyi oldu." Yanındaki kıza dönerek beni gösterdiğinde "Ayla, kendisi en yakın arkadaşım olur." demiş ve bana baktığında "Efsun da sevgilim, hemen kızma şimdi mi haberim oluyor diye çünkü daha bugün çıkmaya başladık bücür."
Gözlerim Eray'dayken mimiklerim bir anda öldürücü bakışlar atmaya başlasa da kendimi toparlamayı başarmış ve gülümseyerek Efsun'un elini sıkmıştım.
"Memnun oldum ve hayırlı olsun. Umarım mutlu olursunuz." dediğimde o da büyük bir sıcakkanlılıkla gülümsemiş ve teşekkür etmişti.
Boyu benden tahminen beş santim daha uzundu. Onları yakından görmek benim için daha zor olsa da ilk izlenim olarak kızı beğenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kayboldun
ChickLitÜniversitenin ilk günü garip bir tesadüfle tanışacak olan iki genç. Ayla Yıldız ve Eray Toprak. Arkadaşlıkla başlayacak olan bir hikaye sizce nereye gider dersiniz? * "Nasılsın yavru?" "Yavrum mu? O ne öyle be, sarkıntılık eden sapıklar gibi." "Öyle...