Selaaam 🦋
Bölüm şarkısı Zeynep Bastık-Yol
Kitabımızı okumasını istediğiniz arkadaşlarınızı etiketler misiniz?
Yine sınırın dolmasını bekleyemedim...
İyi Okumalar 🔮
Sonra düşündüm; beni kazanmaktan çok kaybetmeye meyilli bir insanı varlığımla rahatsız etmemeliydim.
"Ben de gittim..."Neşat İşler
İnstagramda karşılaştığım sözle burukça gülümsedim. O kadar doğruydu ki. Düşüncelerimde yalnız olmadığımı görmek beni biraz olsun sevindirirken instagramdan çıkarak telefonu yatağa atmış ve sandalyede oturmaya devam ederek düşünmeye başlamıştım.
Eray beni kaybetmeyi göze almış olmalıydı ki benim değil o kızın yanında olmuştu.
Şimdi ise bana ulaşmaya çalışmasının hiç bir önemi yoktu, olmamalıydı.
Dün yaşanan olaylardan sonra yurda gelmiş ve uyumuştum.
Dünden beri tek yaptığım aktivite buydu. Dün, Eray'ın dersine girmek için kendi dersime gitmemişken bugün ise gitsem bile anlayacak halde olmadığım için gitmemiştim derse.
Sahi? Onun derslerimi etkilemesine izin verecek miydim?
Keşke hislerimi kontrol edebilmek elimde olabilseydi o zaman asla buna müsaade etmezdim fakat şu an elimde değildi.
Bu sabah telefonu elime aldığımda Erayın beni beş kez aradığını görmüş ve onunla konuşmak istemediğim için numarasını engellemiştim.
Evet bunu yapmıştım.
Ona dair bir şey görmek benim daha kötü bir hal almamı sağlarken kendim için bunu yapmalıydım.
Numarasını engellediğimi fark etmiş olmalıydı ki instagramdan mesaj atmıştı fakat mesajlarını okumadan ordan da engellemiştim.
Onunla konuşacak halde değildim.
Daha fazla üzülecek halim kalmamıştı.
En azından toparlanana kadar böylesi daha iyiydi.
Onun mutluluğundan artık şüphem yoktu ve bu yüzden beni merak eder mi acaba diye düşünmüyordum.
O beni merak falan etmiyordu, gayet mutlu ve huzurluydu...
Gözümün önüne sürekli o kızla kahkahaları ve ardından o kızın bana sarf ettiği hakaret geliyor kendime kızıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kayboldun
Chick-LitÜniversitenin ilk günü garip bir tesadüfle tanışacak olan iki genç. Ayla Yıldız ve Eray Toprak. Arkadaşlıkla başlayacak olan bir hikaye sizce nereye gider dersiniz? * "Nasılsın yavru?" "Yavrum mu? O ne öyle be, sarkıntılık eden sapıklar gibi." "Öyle...