Bugün okulda basketbol maçı vardı ve Ege de katılacaktı. Anlamadığım bir şekilde Efe de bizim okula kayıt olmuştu ve bizim sınıftaydı. Benim takıldığım nokta bizim sınıfta olması değil müdürün sene başında bütün konteyjan doldu başka öğrenci almayacağım adlı bir konuşma yapmıştı ama ne işki Efe'yi almıştı. Paranın kuvveti işte açamayacağı kapı yok..
Sabah uyanıp üstümü giyip saçımı da salık bırakarak elimde bir fincan kahveyle çıktım evden. Eğer bu sene de bu maçı kaçırırsam Ege beni mahvederdi! Geçen sene gerçekten grip olduğum için okula gelememiştim ve bunu Ege ye söylediğimdeyse bunu bahane olarak algılamıştı! Hayır yani grip oldum diyorum inanmıyor! 1 hafta kök söktürmüştü bana. Ben bunları anlatırken okula gelmiştim ve kahvemde bitmişti.
-En azından bu senekini kaçırmadın bu da bir şey!
–Aşk olsun Ege geçen sene ciddi anlamda çok hastalanmıştım ondan gelemedim..
-Tamam tamam neyse koç çağırıyor bizi antrenman yapacakmış maç öncesi..
–Tamam siz gidin ben bu derse gireyim sonraki yani maç saatindekine girmem
-Yaa peki tamam sen bilirsin..
Biraz garip davranmıştı. İşte kuşkulanmama sebep olan davranışları bunlardı!
Lütfen Ege lütfen.. Bana aşık olmuş olma..
Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp sınıfa çıktım ve yerime oturdum. Ders Edebiyattı matematikten iyidir.. ya da bir fizikten..
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
~MAÇ ZAMANI~
Maça başlamalarına 2 dakika bir şey kalmıştı. Açıkçası ben Ege ve Efe'ye göre daha heyecanlıydım. O ikili kendilerine ve guruplarına çok güveniyorlardı. İnşallah ta kazanırlar.
Maç başlamıştı tabii kızların dibi düşüyordu erkeklere özellikle Ege'ye! Hayır yani hiç mi yakışıklı erkek görmediler Allah aşkına ya! Bir de hepsinin sevgilisi var! Sürtükler!
Maçın ilk yarısı bitmişti ve bilin bakalım ne oldu! Ege tişörtünü çıkardı! Hayır yani anladık baklavaların var da o kadar kızın içinde niye çıkarırsın! Bir ara maçın içine girip giydirecektim o tişörtü ona ama dedim ki Defne sakin ol kızım!
Yok yok ben vazgeçtim hazır aradalar giricem sahaya! Ve girdim de ama girmeyeydim daha iyiydi sanırım!
–Ege! Giy şunu üstüne! Bütün kızlar sana bakıyor!
-Ama çok sıcak.. terledim..
–Banane!! Giy şunu! Yoksa yoksa bende çıkartırım!
-Yok artık! Tamam ver giyicem..
–Ayyy böyle de iyice yapıştı üstüne dur bende yedek vardı getireyim.
Dedim demesine ama keşke öyle yapışık falan giyseymiş.. bilin bakalım ne oldu?!
Ayağım kaydı vee buum! Ege'nin üzerine düştüm. Dudaklarımız birbirine değdi! Ve kalbim sanki maratona çıkmıasına hızlı atmaya başladı.. düştüğümde de bir sağnak öyle kaldım kal geldi sanki..
-Üstümden kalkmayı düşünüyor musun? Ama yook ben böyle rahatım diyorsan sorun yok böyle kalabiliriz.
Dalga geçiyor bir de benle! Ben o şaşkınlıkla ne yapacağımı şaşırayım beyefendi benle dalga geçsin! Oh ne alâ!
–Ha! Yok hayır ben şey oldu şey olunca şey oldu şey kalkayım ben şey üstünü şey yapma ama! Şey yapma!
-Defne Allah aşkına ne diyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️
Teen Fiction05*********:Şarkıda da dediği gibi, 05*********:Ne giyerse giderdi hoşuma. 05*********:Öyle tatlı bela ki başıma, 05*********: Darlamasa bir de her durumda.. 05*********: Öyle çok sevicem ki sonra..