~Defne'den~
- LAAAAN! Ne oluyor orda? D-Defne.. (Ege)
Duyduğum sesle hemen Yağız'ı ittim ama geç kalmıştım itmek için, hem de çok geç kalmıştım..
Ege beni dinlemeden hızlı hızlı okuldan uzaklaşmaya başladı, ne kadar koşup ona seslensemde durmadı.. Gitti.. Dinlemedi bile bir kere.. Sol tarafımda bir ağrı hissettim.. Ama öyle böyle bir ağrı değil.. Ege giderken, ben sadece arkasından bakabildim.. Zaten ne kadar koşsamda yetişemezdim.. Çoktan arabasına binip gitmişti... Geride de sol tarafında anlamsız acı olan bir Defne bırakarak gitmişti..
Efe'de bana değişik değişik bakıyordu. Onun bakışlarını anlayamıyordum.. Tam ona doğru bir adım atmıştım ki konuşmaya başladı.
- Sakın Defne, sakın. Ben seni böyle bilmezdim. Eğer bu herifle sevgili olmak istediğini söyleseydin zaten sana engel olmazdık. Emin ol!
Hayır, hayır yanlış anlamışlardı beni! Ben bu itle sevgili olmak istemiyordum ki! Her şeyi yanlış anlamışlardı!
-Ege'den-
Ne kadar Defne'nin o herifi öpmeyeceğini bilsemde, görmüştüm! Eğer bana gelip o pezevenkle sevgili olmak istediğini söyleseydi ona asla engel olmazdım. Evet onu yine Yağız'ın kötülüklerine karşı hele hele o taciz olayından korurdum ama kalanına karışmazdım. Efe'de dün gece öğrenmişti bilinmeyenlik işine başladığımı, o sadece benim Defne'ye sevdiğimi biliyordu.
Hep böyle yapıyordu.. Bana umut veriyordu başta, sonra bir şey oluyordu ve puff.. O umutta, şansta ne derseniz deyin yok oluyordu! Ben Defne'ye ulaşmaya çalıştıkça o benden uzaklaşıyordu. Ve bu sabah ki konuşmamızdan yavaş yavaş benden kuşkulanmaya başladığını hissettim. Bunun iyi bir şey mi, yoksa kötü bir şey mi olduğunu bilmiyordum.. Ama içten içe iyi bir şey olacağına inanıyordum ya da inanmak istiyordum bilmiyorum..
Yağız itinin ve kuzeninin bizim sınıfta olması hiç ama hiç iyi olmamıştı. Müdür ile yani babam ile konuşup onu başka sınıfa almasını isteyecektim. Ama tabii ki de bu kolay olmayacaktı, bu it bizim sınıftan gitmemek için uğraşacaktı ama bende onla uğraşacaktım. Ve sonunda gidecekti. Yarın sabahta okulda Defne ile değil, Efe ile oturacaktım. Defne istediği ile otursun. Ona karışamam artık. Hatta ona bilinmeyen olarak yazmam bile hata olacak artık. Ama ona ulaşabildiğim tek yer de o lanet hat.
Defne'yi sevdiğimi fark ettiğim gün çok değişikti. Yani ne kadar Defne için normal bir gün olsa da benim için öyle değildi.. İlk kez Defne'ye aşık gözüyle bakmıştım ve gözüme daha da güzel gelmişti. O ela gözleri, mimikleri, elleri, kolları...
O çok güzeldi, her şeyiyle ama.. Bir bakışıyla kalbim tekliyordu.. Hele yanımdan geçerken o saçlarının kokusu of! Sinirlendiği zaman hemen o yay gibi ama küçücük olan kaşlarını çatıyordu bir de gözlerini kısıyordu.. Kıskandığı zaman sanki içimden bir dişi kaplan çıkıyordu resmen, her an karşısındakinin üstüne atlayacak potansiyele sahip oluyordu.. Mutlu olduğu zaman ise, o kahkahası, o gülüşü, gözlerinin mutlulukla parlaması benim için her şeye değerdi.. Her şeye.. Üzüldüğünde ise gözlerindeki ışıltı sönüyordu ve o taptığım ela gözleri dolu dolu oluyordu, işte o zaman hiç kıyamıyordum..
Aklıma ilk aşık olduğum gün geldi..
*Flashback*
*************- Egee, dondurma yiyelim mii?
Çok masumca sormuştu ve hiç hayır diyesimde gelmemişti. Çünkü benim de canım çekmişti..
- Tamam, olur. Yine böğürtlen ve çikolata mı istiyorsun?
- Eveet ama ariyetten karamelli de istiyoruuum..
Ahh! Yine çok masumdu. Dayanamıyorum böyle bir şey isteyeceği zaman kirpiklerinin altından bakmasına. Aslında ben onun her bir şeyine kıyamıyordum orası ayrıydı..
- Tamam hemen alıp geliyorum, bekle.
Diyip dondurmacıya doğru ilerlemeye başladım. Dondurmaları alıp arkamı döndüğüm an bir kaç çocuğun Defne'yi sıkıştırdığını ve saçlarını ellediğini gördüm. Ne?! Saçlarını mı elliyordu o it!
Dondurmaları atıp hemen Defne'nin yanına gittim.
Ve çocuğa yumruğu yapıştırdım. Çocuğu hem dövüyordum hem de sövüyordum. Ve işte son yumruğumu vurup çocuğun üstünden kalktığım an polis sireni sesleri gelmeye başlamıştı! Lanet olsun biri şikayet etmişti! Defne'nin elini tutup koşarak oradan ayrılmıştık tabii arkadan polislerin kaçmayın sesini duyuyorduk ama umursamıyorduk. Sonra bir ara sokağa girip saklanmıştık. Çok atraksiyonlu bir gündü ikimiz içinde. Tabii nerden bilebilirdik ki cadde de polislerin bizi beklediğini. Tam dondurmacıya doğru ilerlerken arkamızdan 'hey durun' diye ses duyduk ve arkamıza döndüğümüzde polisleri gördüğümüzde daha ne kadar kaçabiliriz ki diyerek teslim olmuştuk. Bizi ayrı nezarethane'ye koymuşlardı. Bende babam gelip bizi kurtarana kadar oturup düşünmüştüm.. Ve bir karara varmıştım. Ben Defne'ye aşık olmuştum.. Onu görmediğim zamanlarda çok üzgün oluyordum.. Ama işte sevmiyordu Defne beni..~Flashback son~
~~~~~~~~~~~~~Seviyordum işte seviyordum ben Defne'yi! Ne gerek vardı bu bilinmeyenliğe! Ne gerek vardı! Geçseydim karşısına seviyorum kızım seni deseydim! Öpseydim o öpülesi dudaklarından! Koklasaydım o güzel kokusunu! O küçük ama güzel olan ellerini tutsaydım! Ama.. Ama da kalıyordum işte! Lanet olsun! Ben alacağım tepkiden korkuyordum! Bugün Yağız ve Defne'yi dudak dudağa gördüğüm an anlamıştım ben ve Defne'nin imkansız olduğumuzu.. İçten içe Defne'nin Yağız'ı öpmeyeceğine inanmak istemesem de görmüştüm işte.. Belki de bu da Yağız'ın oyunlarından biriydi.. Ben hiç dinlememiştim ki Defne'yi.. Çekip gitmiştim hemen.. Sanki, sanki o bir hata yapmış gibi.. Nasıl inanmıştım ben sevdiğim kızın böyle bir iti öpebileceğini! Nasıl?!
Ahh! Şu an çok pişmandım.. Yarın ilk işim Defne'yi dinleyip gerçekleri öğrenmek olacaktı.. Hata etmiştim ve de bunu fark etmiştim..
Yarın'ın hemen gelmesi için yatağıma gittim ve yattım tabii bunu yapmadan önce her gün yaptığım gibi camdan sevdiğimin evine baktım. Odasının ışığı açıktı.. Ahh kalbimin ritmini bozan güzellik.. Aşka inanmayan bu çocuğu peşinde köpek ettin ya.. Varsın sen yapmış ol ben senin için yanmaya hazırım, peşinde köpek olmuşum çok mu?..✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Bölüüm Bittiii..
Nasıldı?
Beğendiniz mi?Ahh Ege'm hata yaptı ama fark etti en azından..
Defne'm de hep güzelliğinden oluyor ne oluyorsa be!
Neyse öptüm hepiniziiii❤️🍫💜💜🍫🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️
Teen Fiction05*********:Şarkıda da dediği gibi, 05*********:Ne giyerse giderdi hoşuma. 05*********:Öyle tatlı bela ki başıma, 05*********: Darlamasa bir de her durumda.. 05*********: Öyle çok sevicem ki sonra..