🌙7. Bölüm🌙

232 43 76
                                    

Selammm kızanlarımm😂

Yine yeni bölüm ve yine ben!

Neyse hadi geçelim bakalım bölüme..

Defne'den

Okuldan çıktığım gibi kimseyle konuşmadan eve gelmiştim.. Yalnızlığıma gelmiştim..

Babam ölmeden önce yine de evde bir ses oluyordu..
Cam şişe kırma sesi ya da babamın nefret dolu sesi ile Defne sen mi geldin? Git bana 2 şişe daha bira al! Sesi..
Şimdiyse sadece hiçlik sesi.. Aslında seviyorum bu sesi değişik bir şekilde huzur veriyor.. Sanırım kafayı sıyırmaya başladım..

Odama çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra kendime kahve yapmaya mutfağa indim o anda kulağıma telefonumun melodisi doldurdu..

Annem arıyor..

Cidden mi?! Bunca zaman arayıp sormadığı sözde KIZINI mı arıyordu! Açtım telefonu kulağıma sesi doldu..

-Defne, ne yapıyorsun? Cidden mi sora sora bunu mu sormuştu?!

–İyiyim. Sadece bunu söylemiştim başka kelimelere gerek yoktu!

-Baban ölmüş eğer maddi sıkıntı yaşıyorsan para yollayabilirim.

Ne?! Ciddi miydi bu kadın!

Paraya ihtiyacım yok benim! Ben kendi başımın çaresine bakarım!

-Peki o zaman sen bilirsin.

Arkadan bir ses geldi. Annecim bana süt ısıtır mısın? Yanına da yeni yaptığımız kurabiyelerden.

-Geliyorum annecim bekle. Dedi bana bir kere bile demeyen kadın!
İçime bir şey oturdu o anda. Hani derler ya öküz oturdu içime de kalkmıyor diye aynen öyle hissettim..
Canım acıyor anne bir kerecik olsa bana annecim diyemez misin? Ya da kızım diyemez misin?

Sonra kulağıma başka bir ses doldu.

Dıt.. Dıt.. Dıt..

Telefonu kapatmıştı! Doğru ama ilgilenmesi gereken bir kızı var! Bende onun kızıydım! Bende ilgiye muhtaçtım! Biz annemle bir kerecik bile bir etkinlik yapmamıştım! Bir kere bile! Annemle hiç anım yok! Hiç! Sıfır..

Annemin sesini telefon dışında en son babamla kavga ederken duymuştum.. Ne hoş dimi kavga esnasında duymuştum!

Flashback

-Fikret ben bu evden gidicem ve sen beni tutamayacaksın! Elinde ne var ne yoksa alıcam!

–Sevda! Sana! Bu! Evden! Çıkamazsın! Dediğimi hatırlıyorum! Çıkamazsın eğer çıkarsan bir daha kızının yüzünü göremezsin!

-Aman sanki çokta umrumda kızın! Al başına koy! Ne bok yerseniz yiyin! Umrumda değilsiniz! İkinizden de nefret ediyorum duydunuz mu Nefret?!
Kızın da sen de sel sefil dolanın inşallah!

–Yeter kes sesini defol git bu evden! Ben kendime de kızıma da bakarım! İkimize de yeterim!

-Noldu az önce gitmeyeyim ye kıçını paralıyordun! Şimdi ne değişti!

–Defol evimden defol dedim sana! Git işte daha ne istiyorsun! Bunca zamandır gitmek istemiyor muydun?! Git işte git!

-Her şey senin o pis organın yüzünden! Bütün vücudumu bozdu! Senin yüzünden! Senin! Benim vücudum senin o pis organın yüzünden bozuldu!

Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin