🌙41. Bölüm~Part-1🌙

68 10 16
                                    

Merhaba güzelleriiim🤍🌸

Nasılsınız? İyi misiniz?

Lütfen oy verir misiniz?🙏🏼🤍

Media: Ege ve Defne (temsili)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

•Defne'den•
~~~~~~~~~~

"Ege gel şuraya ben kendi bavulumu hazırladım sende kendine seç birkaç takım."

"Ya sen benim tarzımı biliyorsun, koy işte! Ben uçak biletlerini kontrol ediyorum."

"İyi tamam gidince onu koymamışsın diyerek kızma. Şimdiden söylüyorum şortta koyuyorum kolsuzda. Sonra kızma bana!"

"Tamam." Hemen kabul etmesine şaşırdım! Ege gerçekten değişti. Yani az önce etek alıyorum yanıma dediğimde ama yanımdan ayrılmak yok dedi sadece.

Şaşkınım hem de çok! Yani şimdi pantolonumun üstüne kısa tişört giyince kavga meselesi eden çocuk, etek giymeme laf etmiyordu.

İlginç!

Ege'nin de bavulunu hazırladıktan sonra bavulları kapının önüne çıkardım Ege indirirdi zaten.

"Bavullar hazır mı sevgilim?"

"Hazır sevgilim." Yanıma gelip dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup yukarı çıktı. Bende akşamdan yolda giderken veya nereye gittiğimizi bilmediğim için ya yemekleri beğenmezsek diye yaptığım atıştırmalıkları tezgahtan alıp poşetin içine koydum.

Güneş gözlüklerimizi de meydana çıkarttıktan sonra tek yapmam gereken kendim hazırlanmamdı. Zaten yatağın üzerine çıkartmıştım ne giyeceğimi, tek üstüme giymek kaldı.

 Zaten yatağın üzerine çıkartmıştım ne giyeceğimi, tek üstüme giymek kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giydim. Altıma da sporlarımı giydim. Gideceğimiz yer ile bildiğim tek şey ne sıcak ne soğuk bir yer olduğuydu.

"Ege bak kendime şortta aldım kolsuzda. Üşümeyelim sonra kalın pek bir şey almadım."

"Ha! Şey sen pantolon ve tişört ağırlıklı şeyler al. Çünkü öyle çok yazlık bir yerde değil ama çok soğukta değil. Orta yani şöyle sabahları üşümezsin ama akşamları çıktığımızda azıcık üşüyebilirsin öyle diyeyim."

"Ha tamam dur birazını çıkarıp uzun bir şeyler koyayım."

"Tamam sevgilim bekliyorum."

******

"Bir tanem uçak kalkacak birazdan hadi binelim uçağa artık."

"Tamam sevgilim."

Biraz korkuyordum aslında ya. İlk kez uçağa binecektim sonuçta. Sıkıca koluna sarıldım Ege'nin. Ege de bana sarılarak çıktı kalan merdivenleri.

Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin