🌙41. Bölüm~ Part-2 🌙

59 8 25
                                    

Merhaba güzelleriiim❤️

Nasılsınız? İyi misiniz? Ben çok iyiyim! Ğglgşfl

Lütfen oy verin..🤍🌸

Media: Defne'ye verilen kolye

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

•Ege'den•
~~~~~~~~

Tatilin Birinci Günü
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabahleyin burnuma gelen güzel bir koku ile uyandım. Güzelimin kokusu..

Ben genelde erken uyanırdım sanırım yine öyle. Komidinin üzerinden telefonumu alıp baktığımda saat daha sekizdi. Şimdi kalksak iyi olurdu yoksa bugün çok bir yer gezemeyecektik. Ve bence Defne de böyle olmasını istemez.

"Ela gözlüm. Hadi uyan."

"Biraz daha uyuyalım." Kedi gibi çıkan sesiyle onu içime katıp sarılmak istedim ama maalesef ki olmaz. Gezmemiz gereken bir çok yer var..

"Ama gezmek istemiyor musun sende? Hem çok güzel kahvaltı edebileceğimiz bir yer biliyorum hem meydana da yakın."

"Alışveriş yapacağız dimi?"

"Yapıcaz ama önce sen kalk."

"Tamam." Deyip bana daha çok sokuldu. Beni kandırmaya çalıştığını fark ettim.. Ama yemezler güzelim!

Hele hele ben asla yemem!

"Defne'm hadi ama!"

"Off! Tamam!" Sinirlendi!

Biraz daha yatakta dönüp kalktı ve banyoya doğru ilerledi. Bende kalkıp önce camı açtım. Buranın manzarası cidden çok güzel.. Bütün Venedik'i görebiliyorsunuz.. Arkamdan belime dolanan kollar sırtıma konan bir kafa ile sarılanın Defne olduğunu anladım. Bende onun kolları arasında ona doğru dönüp kollarımı belime doladım o da hemen kollarını boynuma çıkardı. Mayışmış bir ses ile 'günaydın sevgilim' dedi. Bende ona karşılık olarak alnından öperek günaydın dedim.

Sonra da üstümüzü değişip otelden çıktık. Biraz yürüdükten sonra su kenarında küçük bir kafeye oturduk. Buranın güzel bir yer olduğunu araştırırken görmüştüm. Kahvaltısı ile övülüyordu!

Buranın kendine özel olan serpme kahvaltısından söyledik. Biraz süre geçtikten sonra kahvaltımız geldi. Gerçekten çok güzel gözüküyordu.

Kahvaltımızı da ettikten sonra hesabı ödeyip kalktık ve yine kayıklara binip gezilebilecek yerlere gittik. Bu bindiğimiz kayık ilk bindiğimize göre bir tık daha fazla büyük olduğu için çok fazla sallanmamıştık. Defne de alışmıştı sanırım sadece koluma koala gibi sarılmak ile yetinmişti.

Hava da Türkiyeye göre daha soğuktu. İyi ki kalın şeyler al demişim Defne'ye.

*****

"Ege kafeye oturalım mı? Çok yoruldum."

"Oturalım güzelim. Bende yoruldum valla."

Cam kenarında güzel bir kafeye oturduk. Defne'ye sürprizim vardı. Bilerek bu kafeye girdik aslında. Defneme edemediğim çıkma teklifini burada edecektim.

"Sütlü tatlı söyleyelim?"

"Evet bergüzardan istiyorum vardır herhalde."

"Vardır vardır." Siparişleri verdikten sonra güzel bir muhabbet ile tatlılarımızın gelmesini bekledik.

Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin