Media: Defne Uruç
*******
Bennn geldiiiimmm🥳 Hoşgeldim skdöekşq
Bölüme başlamadan şu yıldıza dokun be bacımsu lütfennn 🙏🏼 🌟 🌟
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sana göre, sen gelip bana açılsaydın ben ne tepki verirdim? Bu kadar korktuğuna göre kötü bir tepki vereceğim."
"Yani öyle de değ-" Geveliyordu yine ağzında!
"Ağzında geveleme Ege. Açık ol! Sana göre, sen bana açılsaydın ben sana ne tepki verirdim? Sorum çok açık değil mi sence de, neden anlayamadın anlayamadım açıkçası!" Haklıydım değil mi ama! Sadece bir kere bana açık olmasını istiyordum, bu kadar! Zor değildi!
" Tamam.. Sert, sert bir tepki verirsin diye düşünüyordum. Beni reddedip bir daha görmek istemeyeceğini söyleyeceğini düşündüm. Bir anda parlayacak sonra da.. Sonra da imkansız olacaktık.. Zaten imkansızız.." Hala imkansızız diyor ya! Ben bile onu sevdiğimi kabul etmişken, o nasıl gözlerimden anlayamıyordu.. Eskiden gözlerimin içine baktığında her şeyi anlayan çocuk, artık benim gözlerime baktığında anlayamıyordu.. Tamam belki bende çok geç farketmiş olabilirim onu sevdiğimi ama sonradan ona kurabiye vermem, sarılmam bence yeterince açıklayıcı.. En azından benim gibi kapalı kutu bir kız için çok ileri bir şey..
Öyle ama! Ben şimdiye kadar kaç erkek çıkma teklifi etti hiç birine böyle hissetmedim, hissedemedim.. Ama Ege öyle değil işte.. Neden beni böyle görmüş ki! Neden!
"İmkansız değiliz Ege! Şunu diyip durma! Sen, sen eskiden gözlerime baktığımda benim ne hissettiğimi, o gün hangi duygu içerisinde olduğumu anlardın. Şimdi de anlasana!"
Bir süre baktı gözlerime, anlamaya çalışıyordu. Çok derin bakıyordu ama.. aramızda kalsın ama böyle bakınca sımsıkı sarılasım geliyordu!
Ne kadar baktı öyle bilmiyorum.. Ama bana çok uzun bir süre gibi geldi.. Sonra birden ayaklandı.. Benden hiç gözlerini çekmedi. Sonra dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı biraz.. Anlamış mıydı acaba? Sonra da birden sarıldı, benim dün akşam ona sarılmam gibi sarıldı..
Bende boynuna kollarımı doladım, bende ona sımsıkı sarıldım.. Belimi o kadar çok sıkıyordu ki bir an nefes alamdım.. Kalbim pır pır olmuştu. Yağmur'un dediğine göre heyecandan oluyormuş, bir de onu sevdiğimden.. Eğer her heyecanlandığımda böyle olursa yandık.. Ölüm nedenim taşikardi olacak!
Sonra geri çekildi ve tekrar gözlerime baktı.. Sonra yine sarıldı. Bende dayanamadım ve güldüm.. Uzun zaman sonra ilk kez içten güldüm.. Benim gülmeme o da güldü.. Sonra benle birlikte, sarılı bir şekilde, koltuğa oturdu. O gün parkta oturduğumuz gibi oturturdu. Başım göğsünde, kollarım belinde, gözlerim gökyüzünde.. O da aynı benim gibiydi. İkimizde konuşmuyorduk sanki konuşursak bu büyü bozulacakmış gibiydi.. Sadece ses olarak nefes alıp verme sesi vardı. Bir de Ege arada saçlarımı öpüyordu o zaman da ses çıkıyordu. Ama ondan başka ses yoktu..
******
Yanımda biri yatıyordu sanki ben bir şeye sarılmıştım ama ne olduğunu anlayamıyordum. Gözlerimi de açmak istemiyordum ama çok uykum vardı.. Yastık! Sanırım yastığa sarılmıştım da yastıklar ne zamandan beri nefes alıyordu! Yastığım nefes almanın yanında gülüyordu da! Yaradana bak ya, cansız bir yastığa bile can verdi! Yüce rabbim..
"Güzelim, uyanmayı ve beni bırakmayı düşünüyor musun?" Yastığım Ege gibi konuşuyordu! Yastığıma biraz daha sıkı sarılıp başımı dahada yerleştirdim.. Uykum vardı canım!
"Tamam, madem uyanmak gibi bir düşüncen yok o zaman beni sal ben de bize kahvaltı hazırlayayım. Olur mu?"
"Yastık sus!" Ve bir kahkaha sesi! Hayır anlamıyorum neden gülüyor!
Kendimi zorlayarak açtım gözlerimi. Açtım da sarıldığım şey yastık değil Ege'nin boynuydu! Bacaklarım da belinde sarılıydı! Koala gibi yapışmışım çocuğa! Hemen kalktım üzerinden.. Ve mahçupça baktım yüzüne..
"Kusura bakma Ege.. Ben öyle uyku sersemi sarılmışım.." Çok utanıyordum çok!
"Güzelim,sen benle uyumak istediğini daha öncesinden söyleseydin ben gelirdim.. Valla akşam koltukta sarılıyorduk sonra bir baktım Defne uyumuş. Uyandırmaya çalıştım seni ama sen maşallah kış uykusuna yatmış ayı misali uyuyordun! Yerin rahat tabii. Odana taşıdım seni tam yatırıcam gitme Ege demeye başladın. Kıyamadım bende.." Ahh! Çok utanıyordum şu an! Lanet olsun! Off!
"Şey sen in aşağı ben üstümü değiştirip hazırlarım bir şeyler.." Onaylayan bakışları ile çıktı odadan. Nasıl bir uykuymuş benim ki arkadaş!
Üstümü değiştirip hemen aşağı indim. Ama kahvaltı masasında bir kuş sütü eksik denecek derecedendi! Ege mi yapmıştı bu kadar şeyi!
"Hadi geç otur. Acıkmışsındır.." Bu sefer ben onaylayan bakışlarım ile oturdum masaya.
******
"Düşüneceğine söz verdin. Düşüneceksin değil mi? Hemen silip atmayacaksın?" Sanki emin olmak istiyordu. Oysa masada o kadar söz vermiştim de. Düşünecektim tabii ki de. Sonuçta artık ona arkadaş, kardeş gözü ile değil, sevdiğim bey gözü ile bakıyordum..
"Düşüneceğim dedim ya Ege! Aa daha kaç kere diyeceğim?" Şimdi de masum masum bakıyordu! Kıyamıyordum böyle bakınca ya!
Son bir kere bana sarılarak gitti. İçim bir kötü oldu onu böyle yollayınca da.. Gitmesindi.. Kalsaydı.. Ne güzel uyumuştuk işte akşam.. Yine öyle uyusaydık, sarılsaydık..
Telefonumun çalması ile salona doğru gittim. En son oraya koymuştum. Arayan kişiyi gördüğüm de bir kez daha anladım. Bana mutlu olmak haram!
Arayan kişi annemdi! Yine moralimi bozmaya arıyordu emindim! Açmadım! Çaldı.. Çaldı.. Çaldı.. Sonra sustu.. Sonra yine çaldı.. Çaldı.. Çaldı..
Ben açmadıkça annem aramaya devam etti. İnatla. Hiç vazgeçmedi. En sonunda açtım. Ama konuşan kişi annem değildi! Eşiydi!
"Alo, Defne merhaba ben annenin eşi Kerem. Annen.. Annen iyi değil. Bir kaza geçirdi. Kan lazım sadece senin kanın uyuyormuş.. Annem için kan verir misin?"
******
Bölüm bitti..
Heyecanlı yerinde kesmezsem olmazdı ama!
Nasıldı bölüm?
Beğendiniz mi?Yani artık 32. Bölüme geldik. En az 20 hatta bunun üstünde oy almam lazım bence!..
Bu arada söyleyeyim kitabın finali 60 veya 70'li küsürlü bir bölümde son bulacak..
Oy verin! 🌟
Neyse 805 kelimelik oldu bu bölüm ama olsun..
Sizce Sevda Hanım'a (Defne'nin annesi) ne oldu? Ölecek mi?
Yağız çok sessiz bu sıralar sizce neden?
Ege ve Defne olacak gibi yakında, Defne de kabuk etti artık.. Sıra sadece Ege'ye söylemekte kaldı..
Beraber uyudu çocuklarım🥰 aramızda çok kıskandım! Akqlıdşqğ
Neyse görüşürüz sizi çokkkkk seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️
Jugendliteratur05*********:Şarkıda da dediği gibi, 05*********:Ne giyerse giderdi hoşuma. 05*********:Öyle tatlı bela ki başıma, 05*********: Darlamasa bir de her durumda.. 05*********: Öyle çok sevicem ki sonra..