Merhaba güzellerim!
Nasılsınız? İyi misiniz?
Ah ah son bir bölüm 🥺 üzüldüm bak şu an aösmmaaçsp
Siz şu son alttaki yıldıza basıp yeni bölümü okumaya başlayabilirsiniz güzellerim ⭐️❤️
*
Ege'den"Hesabı ödeyeyim de kalkalım." Defne de başını sallayıp kalktı masadan. Hesabı ödedikten sonra çıkışta Emre'ler ile karşılaştık. Yağmur şaka ile karışık bir alınmayla,
"Vay kaçaklar! Hiç arayıp sormuyorsunuz ya! Bir ara göçtünüz buralardan sandım!" dedi Defne de yüzündeki yalandan gülümseme ile Yağmur'u cevapladı.
"Asıl siz neredesiniz ya! Biz herhalde iyi günlerde kuzeniz sadece Emre ahahahah!" diyip yalandan güldü. Yağmur anlamış olmalı ki hemen yüzü düştü ama çok kısa sürdü bu hemen toparladı sonra kendini.
"Olur mu öyle şey kuzucum. Siz çok yıprandınız biraz yalnız kalın istedik sadece. Ayıp ediyorsun yani ahahah!" dedi Yağmur da.
Tabi tabi yedik bizde! Defne ve Yağmur biraz konuştuktan sonra biz de Emre ile toklaşıp ayrıldık mekandan. Arabaya binince Defne hemen,
"Hemen eve gitmesek?"
"Nereye gidelim istersin?"
"Bence alışverişe gidelim." Başımı 'tamam' anlamında sallayıp arabayı alışveriş merkezine sürdüm.
*
"Bak bak bunu salona koyarız. Çok güzel değil mi?"
"Güzelmiş sevgilim. Ama şu rengi bizim salona daha uyar."
Defne de başını sallayıp duvara monte edilen raflara bakmaya başladı. Bende etrafıma bakınırken bir adamın Defne'yi izlediğini gördüm. Yanına gidip elimi beline attım. Defne de şaşkınca bana bakıp,
"Noluyor?"
"Hiiç baksana çok güzelmiş." diyip üniteyi gösterdim. Başını sallayıp bakınmaya devam etti. Kafamı geriye çevirip adamın olduğu yere baktım. Adam kaşlarını çatmış Defne ile bana bakıyordu.
Oh olsun! Sevgilisi var bu kızın, sevgilisi! Gelmişsin yetmişine yirmilik kızı süzüyorsun! Terbiyesiz!
"Bir sorun olmadığına emin misin?"
Başımı sallayıp "eminim sevgilim. Kahve mi içsek bir yerde?" dedim o da başını sallayıp baktığı yastık kılıflarını bıraktı ve elimi tutup çıkışa ilerledi. Mağazanın karşısındaki kahveciye oturup garsonu bekledik. Garson gelince de siparişlerimizi verdik. Defne hemen çekindiğimiz telefonları çıkarıp çekindiğimizi fotoğraflardan paylaştı. Çok istediği için mağazadaki aynalarda çekilmiştik.
*
"Bugün günlerden ne?"
"Salı."
"Aa aç televizyonu filmim var benim." diyip koltuğa kuruldu Defne. Bende elimdeki poşetlerle salon kapısının önünde kaldım.
Bu kadar rahatlık fazla ve güzelim.. Vallahi bak!
Poşetleri odamıza götürüp koydum, mutfağa girip abur cuburları alıp kocaman bir kaseye açtım ve Defne'nin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️
Teen Fiction05*********:Şarkıda da dediği gibi, 05*********:Ne giyerse giderdi hoşuma. 05*********:Öyle tatlı bela ki başıma, 05*********: Darlamasa bir de her durumda.. 05*********: Öyle çok sevicem ki sonra..