🌙35. Bölüm🌙

73 9 23
                                    

Ben geldiiiiim! Hoşgeldimmm!..

Şu sol alttaki yıldıza basıp bölümü okumaya başlarsan çokkkk mutlu olurum..❤️⭐️

Media: Ege ve Defne(temsili)

******

•Sabah saat 07:35- Ege'den•
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Çok güzel bir gündü dün. Mesajlarda yazdığım şeyler, mesajda kalmamıştı.. Gerçek olmuştu.. Defne'min yüzünden gülücükler, kahkahalar eksik olmamıştı.. Onu mutlu edebilmiştim.. Bunu başarmıştım..

Okul için evden saat sekiz gibi çıkıyorduk zaten sekiz buçukta da ders başlıyordu. Anca gidiyorduk..

Şimdi ise ben biraz evden erken çıkmıştım yirmi beş dakikası vardı Defne'nin evden çıkmasına. Bende bu süre zarfında fırında gidip simit ve ekmek almıştım.. Şimdi de Defne'nin evinin önünde kapıyı çalmış açmasını bekliyordum.. Ki açtı da..

Beni gördüğüne başta şaşırdı.. Sonra da gülümsedi.. Onun gülüşüne ben de güldüm..

Yeter ki sen gül güzelim, ben senin bu gülüşün için her şeyi yaparım.. Her şeyi..

"Günaydın güzelim.. Kahvaltı edelim diye simit ve ekmek aldım. Sen de hemen sallama çay yap çikolatayı da aldım bahçede edip çıkalım, olur mu?"

"Olur dur hemen geliyorum, gel sende tabakları al. Yetişir miyiz ilk derse?"

"Yetişiriz yetişiriz. Sadece biraz hızlı olalım.." O da tamam anlamında kafasını salladı.. Hayallerim bir bir gerçek oluyordu ya işte çok mutluydum!

"Çaylar hazır. Masamız da harika gözüküyor. Yirmi dakikamız var hemen yiyelim! Çok açım" diyip masaya kurulmuştu! Yok bu kızın odunluğu ile işimiz zordu!

İnsan ilk önce gelir bir yanağımdan öper. Günaydın sevgilim de- bir dakika biz daha sevgili bile olamadık değil mi! Harika! En yakın zamanda teklifi yapmam gerekti!

Bu hafta sonu olabilirdi mesela!

"Ege, masaya gelmeyi düşünüyor musun? Yoksa ben hepsini yiyeyim mi?"

"Geldim geldim. Bekleseydin güzel olurdu ama neyse afiyet olsun ela gözlüm.."

Utanmıştı ve hiç te bir şey söylememişti.. Zaten söylemesi için de demiyordum böyle şeyleri.. Yanımda olsun eli hep elimde olsun başka bir şey istemiyordum zaten..

*******

"Gençler dediğimi anladınız değil mi? Anlamadığınız bir yer varsa söyleyin tekrar analatayım. Bakın bu konu önemli, üniversite sınavında çok soru gelir." Sınıfımızın ineklerinden bir kaç kişi tekrar anlatmasını istemişti hocadan.. Matematik dersindeydik ve artık bunalmıştım! Defne de zaten pür dikkat hocayı dinliyordu..

Azıcık saçını ellesem Ege diye çığırıyordu! Sessiz bir şekilde tabii.. Ne var sanki, sevdiğim kızın saçını elliyorum bir şeyde yapmıyorum!

Yağız ve kuzeni Melis'te gelmemişti bugün okula, ne haltlar karıştırıyorlar kim bilir! Bu kadar sessizlik hayra elamet değildi açıkçası..

Babam da bizi koruyacağına ve dedemle de konuşacağını söylemişti.. Umarım yapardı.. Bugün okula gelirken fark ettim arkamızdan iki kişi geliyordu, önümüzde de iki kişi vardı normal biri gibi giyinmişlerdi ama adım kadar emindim ki babamın ve dedemin adamlarıydı.. Yani bizi koruyorlardı.. Bu iyi bir şeydi.

Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin