Multi: Yıldızlara Bak~ Yaşlı Amca——————————————————————————
İki kalp arasında en kısa yol:
Birbirine uzanmış ve zaman zaman,
Ancak parmak uçlarıyla değebilen
İki kol;
—————————————————————————•Defne'den•
Bilinmeyen aynı Ege gibi kokuyordu.. Farklı bir parfüm sıkmıştı ama biliyordum bu kokuyu da.. Ama canım dünyada o kadar insan var, parfümler aynı olabilirdi değil mi? Bence olabilirdi yani.
Ege'ye daha öncesinde bana bir bilinmeyen yazıyor diyip bir muhabbet açtığımda bir gerilmişti. Ya da bana öyle gelmişti bilmiyorum.. Bir de ne zaman bilinmeyene mesaj atsam, Ege'ye mesaj geliyordu.. Neden? Değişik!
Takmamaya çalışıp bilinmeyene mesaj attım.. Evet bir ilke imza attım ve ilk mesajı ben attım. Umarım kalpten gitmez..
Defne_Uruç: Bilinmeyen, bugün için sana teşekkür ederim.. Uzun bir aradan sonra ilk kez huzurlu hissettim..
Anında çevrim içi oldu! Ne yapıyorsunuz bey efendi! Telefonun başında mısınız hep?
Bilinmeyen çevrimiçi.
Bilinmeyen yazıyor...Bilinmeyen: Rica ederim ela gözlüm. Asıl ben teşekkür ederim..
Defne_Uruç: Bankta otururken soramadım. Bandanamın sende ne işi var? Evime mi girdin?
Bence öğrenmek en büyük hakkım! Dimi ama?
Bilinmeyen: Ne bandanası! Kimin bandanası! Hangi bandana! Ben bilmem bandana falan! Üstüme iyilik sağlık! Tövbeler olsun!
Ne yaşıyor bu çocuk! Tövbeler olsun ya!
Defne_Uruç: Gözüme takmam için verdiğin çiçekli bandanamdan bahsediyorum! Sende ne işi var?
Bilinmeyen: Hee.. O bandana! Ay kız ne şakacısın sen? Ahahahah!
nE?!
Defne_Uruç: Ne yapmaya çalıştığını anladım kıvırma! Söyle!
Bilinmeyen: Hadi ya! Ne ara anladın! Off! Tamam söylüyorum. Bir gün dayanamadım geldim evine yoktun bende bundan yararlanarak odana girdim. Biraz dağınıktı ama! Sonra yatağın üstünde bu bandanayı buldum ve ÖDÜNÇ ALDIM.
Hah! Ödünç almışmış! Çalmış resmen! Bir de evime kadar girmiş! Anahtar?! Anahtarı nereden buldu!
Defne_Uruç: Ya sen nasıl girebilirsin benim evime! Hangi akla hizmet! Aaa! Bir de odama kadar girmişsin! İnsan az utanır! Sana ne benim odamdan, dağınıklığından! Hem her şeye okey, anahtar? Anahtarı nereden buldun!
Bilinmeyen: Bir keresinde seni takip ederken bir tane anahtarı ayakkabılığın içine koyduğunu görmüştüm.. Ordan biliyorum.. Özür dilerim Defne, öyle sen yokken evine girmemeliydim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️
Подростковая литература05*********:Şarkıda da dediği gibi, 05*********:Ne giyerse giderdi hoşuma. 05*********:Öyle tatlı bela ki başıma, 05*********: Darlamasa bir de her durumda.. 05*********: Öyle çok sevicem ki sonra..