🌙52. Bölüm🌙

41 6 48
                                    

Merhaba güzellerim!

Nasılsınız? İyi misiniz?

Final çook yakın..

Şu sol alttaki yıldıza basıp yeni bölümü okumaya başlayabilirsiniz güzellerim 🌟❤️

*
•Defne'den•
~~~~~~~~~~~

"Ne? Defne?"

"Eda abla?" bu sefer de bizi basan yine Eda ablaydı ama bu sefer iyi bir durumda basmamıştı..

"Ne oluyor burada hepiniz buraya toplaşmışsınız." dedi Emrah Bey.

Beni yapmadığım bir şeyde suçluyor da eşiniz öyle çok mühim (!) bir şey yok yani Emrah beyciğim!

"Annemin dedikleri doğru mu Defne?"

"Hayır Eda abla ben öyle bir şeyi kimseye yapmam hele hele sevdiğim adama asla! Siz Ceyda Hanım, ne kadar kötü bir iftira attığınızın farkında mısınız bana!?" dedim Ceyda Hanım hemen şaşkın bir yüz ifadesi taktı yüzüne ve söze girdi.

"Defnecim ben seni yanlış anlamışım yani böyle bir şey olabilir sonuçta değil mi neden hemen kızıyorsun ki?" dedi, hah! Bir de gözlerini falan doldur istersen Ceyda Hanım!

"Anne, her defasında sevgilime laf atmana sustum ama yeter artık bu çok fazla! Ayıp ya senin yaptığın!" diyerek Ege girdi mutfağa.

•Ege'nin Ağzından•
~~~~~~~~~~~~~~~~

Defne'ye kolaylık olsun diye bahçedeki tabakları toplarken mutfaktaki sesler artmaya başladı. Annem ve Defne hiç anlaşamamıştı. İleride ikisinin arasında kalmak istemezdim, aslında bu geceyi ben organize etmiştim. Yani ben annemleri bize yemeğe çağırmıştı hem Defne ile ablam tanışsın istemiştim hem de belki annem ile araları düzelir diye düşünmüştüm ama sanırım pek etkisi olmadı..

Elimdekileri masaya bırakıp mutfağa doğru gittim. Mutfağa yaklaştıkça Defne'nin sesi de artıyordu. Sanki birisine bağırıyor gibiydi de..

"Annemin dedikleri doğru mu Defne?"

"Hayır Eda abla ben öyle bir şeyi kimseye yapmam hele hele sevdiğim adama asla! Siz Ceyda Hanım, ne kadar kötü bir iftira attığınızın farkında mısınız bana!?" dedi Defne kapının pervazına yaslanarak ne hakkında tartıştıklarını dinledim.

"Defnecim ben seni yanlış anlamışım yani böyle bir şey olabilir sonuçta değil mi neden hemen kızıyorsun ki?" dedi annem, öncesinde ne dediğini bilmiyorum annemin ama sanırım pek iyi bir şey değil çünkü annem şu an acındırma ses tonunu kullanıyordu.

"Anne, her defasında sevgilime laf atmana sustum ama yeter artık bu çok fazla! Ayıp ya senin yaptığın!" diyerek iyice mutfağın içine girdim ve sözlerime devam ettim.

"Öncesinde ne dedin de Defne'yi sinir ettin bilmiyorum ama iyi bir şey söylemediğin kesin! Ne istiyorsun ya sen bu kızdan anne? Ne zararı var sana? Seviyorum ben bu kızı!" diyerek Defne'nin elini tuttum ve annemin gözlerinin önünde salladım ellerimizi "hem de çok seviyorum. Hayatımda üç tane kadın var biri sen biri ablam diğeri Defne'm, ama ben bu hayatımdaki kadın sayısını azaltmaktan asla çekinmem haberin olsun!" dedim annemin gözleri hafif dolmuştu ve yüzüme inanmazcasına bakıyordu.

"Sen beni bu kız için sileceğini mi söylüyorsun yani Ege! Aşk olsun, bunca sene sana verdiğim emeklere yazıklar olsun!" diyerek mutfaktan çıktı. Üzgünüm anne ama bunu hakettin..

Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin