(Bu bölümü özel bölüm olarak okumanızı istiyorum ve kitabın gidişatında da pek bir etkisi olmayacak.)
- Merhaba Defne'cim, ben Selda Barlas..
– Merhaba..
- Bipolar hastasıymışsın ve sanırım geçen günlerde kötü bir olay yaşamışsın, doğru mu?
– Evet doğru..
- Bence sen bana şu kötü olayı anlatmakla başla.. tabii sende istersen?..
–Anlatmak istemiyorum ama anlatırsam rahatlayacağımı da biliyorum..
- Evet bazı şeyleri anlatmak bize iyi gelir hadi başla ben seni dinliyorum..<SELDA>
–Peki tamam.. 2 gün önce kuzenim Emre bana gelmek istediğini söyledi ama yanında sevgilisi Yağmur ve arkadaşı Yağız'ında geleceğini söyledi bende kabul ettim. Hiç bir sorun yoktu bana göre, ama bana yazan bir bilinmeyen numara var beni sevdiğini söylüyor hep.. aslında onun kim olduğumu içten içe merak ediyorum, ama gizliliğine de saygı duyuyorum.. biliyor musunuz? O beni çok güzel seviyor, benim özel olduğumu bana hissettiriyor.. bu çok güzel bir duygu, sevildiğini bilmek ve özel hissetmek işte bu ikisini o bilinmeyen kişi bana verdi. Ailemin yapmadığını o yaptı. Her kötü günümde,yani var olduğunu bildiğimden beri, ne kadar yanıma gelmese de varlığını mesaj yolu ile hep belli etti. Arkamda durdu ne karar versem.. işte o gün bilinmeyene dedim ki kuzenim,sevgilisi ve arkadaşı bana gelecek. O da arkadaşı kim diye sordu bende kim olduğunu yani adının Yağız olduğunu söyledim. O da Yağız Demir mi diye sordu ve bende onayladım. Bana dedi ki onun taciz suçundan aranan kötü biri dedi. Ben inanmadım başta sonra dedi ki bari yanında bir arkadaşın olsun seni kötü bir duruma karşı korur dedi. Bende içi rahat etsin diye kabul ettim ve Ege'yi çağırdım. O da hemen kabul etti ve geldi. İşte sonra geldi kuzenim oturduk ettik sonra saat akşam 8 gibi gittiler Ege biraz daha oturdu ama o da saat gece 10 gibi gitti bende bilinmeyenin dediklerinde sonra Yağız ile aynı ortamda bulunmak istemedim açıkçası. Yatmak istediğimi belirttim o da nedenini sorguladı ve bende ona her insanın bu saatlerde genelde uyuduğunu söyledim ve yattım. (Yutkunur) eee saati bilmiyorum bacağımda bir elle uyandım(yutkunur) aynı bacaklarımda olan baskı kollarımda da vardı. Eee sonra.. (yutkunur ve etrafa bakınır) sonraa..
- Evet sonra, sonra ne oldu Defne? <SELDA>
– Eee sonra (yutkunur) işte kollarımdaki ve belimdeki baskının benim hararet etmemi engellemek amaçlı olduğunu fark ettim ve açtım gözlerimi. (Yutkunur ve gözlerini ellerine çevirir) Üstümdeki kişi Y-Yağız'dı. Ben,ben şok oldum debelenmeye başladım ama bir işe yaramadı! Bana bana (yutkunur ve burada ağlamaya başlar) z-zevk alacağımı söyledi ama ben hala altından çıkmak için develeniyordum. Bir anlığına durduğunda bundan yaralanıp kafasında konsolumun üstündeki cam sürahiyi kırdım ve anında sersemledi bende hemen altından çıktım telefonumu aldığım gibi merdivenlerden aşağı i-inmeye başladım. (Daha da çok ağlar ve baş parmağının derisini tırnaklamaya başlar aynı zamanda da koltukta bir ileri bir geri sallanmaya başlar) E-Ege'yi aradım hemen açtı o da y-yardım etmesini istedim beni kurtarmasını.
Tamam dedi. Gel-eldi kurtardı beni. B-ben çok korktum. Çok korktum..-Defnecim su içmek ister misin? Sakin ol.(Defne'ye sarılır) Devam etmek ister misin?<SELDA>
–B-bu kadarını hatırlıyorum ki sonra bayılmışım..
-Peki sabah ne oldu, uyandığın zaman ne oldu onu anlatır mısın?<SELDA>
–Uyandığım zaman başta ne olduğunu hatırlamıyordum sonradan hatırlayınca ağlamaya başladım. Ama Ege yine beni yalnız bırakmadı geldi sarıldı saçlarımı öptü,okşadı sakin olmamı söyledi sonra yine uyumuşum.
-Hımm tamam Defne uyku düzenin nasıl?<SELDA>
– Eğer kabus gördüğüm bir gece ise bir daha zor uykuya dalıyorum bazen de ne kadar rahat bir şekilde tekrar uyusam da tekrar tekrar aynı kabusları görüyorum.
-Tamam, ben şimdi senin rahat uyuyabilmen için bir hap vereceğim onu iç her gün tamam mı?<SELDA>
–Tamam içerim..
-Peki bana şu bilinmeyeni anlatmak ister misin?<SELDA>
– Bilinmeyeni? Eee bilmem o, o beni çok seviyor.. ben hiç böyle sevilmedim çok değişik bir duyguymuş.. ben, bilinmeyen bana yazmaya başladığından beri kendimi hiç olmadığım kadar mutlu hissediyorum.. bana okulda buzdolabı derlerdi bende umursamazdım ama o yazmaya başladığından beri öyle değil hep gülesim var, evime kimseyi davet etmezdim artık evimden kimse çıkmasın hep beraber yaşayalım istiyorum. Sanırım ben artık yalnız olmak istemiyorum.. Hem yalnız olmak kötü bir şeymiş canım sıkılıyor hep evde. Bende hep dışarı çıkıyorum o yüzden..
- Defne, bilinmeyeni anlatıyordun ya bana konu dağıldı.<SELDA>
– Ya öyle miydi? Şey ben size bir şey sormak istiyorum.. ama biraz utanıyorum..
-Tabii sor, bekliyorum.<SELDA>
– Eee şey.. aşık olmak denilen şey nasıl bir şey?
- Böyle kalbin pır pır olur.. midende sanki kelebekler varmışta onlar kanat çırpıyor gibi olur.. yutkunamazsın.. ellerin böyle üşür gibi olabilir.. onu gördüğün zaman gözlerini alamazsın salak gibi olursun..<SELDA>
–Hımm öyle mi? Bende mi aşık olmuşum?
- Sen böyle şeyler yaşıyor musun?<SELDA>
– Bende bilmiyorum ki..
-Hımm peki kim o, duygularından emin olamadığın kişi kim?<SELDA>
– Iı.. şey..
- Bilinmeyen mi?<SELDA>
– Hayır.. yani sanırım.. konuşmasak bunu!
- Peki tamam istemiyorsan konuşmayabiliriz..<SELDA>
–Ben gitsem artık?
- Peki tamam, ilaçlarını içmeyi unutma ve haftaya yine gel olur mu? Ben senin ile konuşmayı çok sevdim.<SELDA>
– Tamam gelirim.. görüşürüz.
Bölüm bitti yukarıda dediğim gibi kitaba bir etkisi olmayacak sordum istediniz yazdım bende..
Beğendiniz mi??
İster misiniz bir daha böyle bir bölüm?
Öptüm görüşürüüüüüz🍫🍫❤️❤️💜💜🧁🧁
18. Bölüme ilk oy veren sendemibezdin-_- seni kocamaaaaan öpüyoruuuum💜💜💜💜🍫🍫🍫🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giderdi Hoşuma~Texting/ TAMAMLANDI ✔️
Teen Fiction05*********:Şarkıda da dediği gibi, 05*********:Ne giyerse giderdi hoşuma. 05*********:Öyle tatlı bela ki başıma, 05*********: Darlamasa bir de her durumda.. 05*********: Öyle çok sevicem ki sonra..