Bölüm 7: Değişim

892 157 3
                                    

 Eda,duyduğu şeye ilkte pek aldırış etmedi.Ve hızla Cen'in yanından uzaklaşmaya başladı.Hızlı adımlarla arkasında bakmadan yürürken aynı zamanda da ilk kez güneşin doğudan doğuşuna tanıklık etti.Uzun bir aradan sonra merakına yenik düşerek;Cenk'in kendisini takip edip etmediğini öğrenmek için arkasına dönüp baktığında kimse yoktu.Derin bir nefes alıp tekrar önüne döndüğü gibi aniden karşısına Leon çıktı.Leon:''Dediği doğruydu.Virüsü bilinçli bir şekilde sana havadan bulaştırdım.''

 Eda,Leon'un küstahca ve bencilce yaptığı iki hareket karşısında anında öfkelenerek soluk soluğa kaldı.Leon'un burnuna sert bir yumruk geçirdi ve burun kemiği yerinden çıktı.Eda:''Seni şerefsiz,köpek!Bunu nasıl yaparsın?'' dedi.Leon,yerinden çıkan burnunu tekrar yerleştirdi ve :''Öncelikle artık senin dönüştürücünüm.Bırak vurmayı,hakaretlerinin sonuçlarını dair çok ağır ödersin.'' diyerek sorusunu cevapladı.Eda:''Cezalandırsana,hadi daha ne bekliyorsun?Seni dönek pezevenk.'' dedikten hemen sonra Leon,Eda'nın çenesinden tutarak havaya kaldırdı ve:

-Yeni dönüşenlerdensin.Acıkınca;bir insanın açken ki agresifliğinden çok daha agresifleşip,çabuk sinirlenebilirsin.Ama bir insandan ise beslenerek açlığını giderince ise bir kuş kadar hafiflersin.Tüm öfken,uçup gider.Aynı bir uyuşturucu gibi rahatlayıp mutlu hissedersin kendini.Şimdi ise dönüştürücün olarak emrediyorum sana.Git ve kendine en yakın duyduğun kişiden beslen.Hem kendini rahatlat hemde onu.

 Eda sanki bir büyü etkisindeymiş gibi emrini uygulayarak;Leon'dan ayrıldı ve en yakın bulduğu kişinin olduğu yere yani okula doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı.(Arkasından Leon konuşmaya başladı...):''Yeni dönüşen,dönüştürücüsüne karşı yaptığı saygısızlığının cezasını,sevdiği insanla öder.'' dedi.

 Leon,aylarca ümidini tek bir kişiye bağlayıp cevap alamayınca rotasını suikastçiler birliğine çevirdi.Ve evine doğru hızlı adımlarla yürüdü.Ardından evinin gizli bölümü olan güçlü bilgisayarların bulunduğu yere geçti.Sonrada nagivasyon sistemi duvarını kısa sürede hackleyerek hedefindeki kişilerin yerlerini GPS ile buldu.Ve evden çıkarak bulundukları yerlere doğru gitmeye başladı.Yoldayken birşeyler olduğunu çoktan sezdi.Leon,nagivasyon üzerindeki hedefler uzun süredir kımıldamadan hareketsiz bir şekildelerdi.Kısa zamanda oraya vardı.Gittiğinde çok geç olmuştu.Kafeteryadan geriye sadece patlamanın izleri ve yanmış cesetler kalmıştı.Aramaya başladı etrafı...

 Ararken yüzü yarı yanmış yerde kıvranan birisini gördü.Derhal yanına koştu.Yüzünü kendisine doğru döndürdü.Bu Leon'un en sadık dostu olup,aynı zamanda da suikastçiler birliğine bilgi sızdırmak için soktuğu ajandı.Ajan:''Kadim dostum...Çok geç olmadan onları durdur.Aylardır bir amaç için yarattıkları silahı sonunda tamamladılar.Yüksek teknolojiye sahip bu silah ile tüm dünyaya kısa süre zarfında virüsü,hava yoluyla tüm dünyaya yayıcaklar.Artık tek hedefleri insanlarda değil.Dünyada tek master olan kişinin varlığından da rahatsızlık duymaya başladılar.Yani senden.Onlar için tek engel sensin,aynı zamanda tehlike.Dünyadaki tek Emofer Masterı olup emoferleri avlayan avcı olarak onları sen durdurabilirsin,şef..'' dedi ve son nefesini verip dünyaya gözlerini yumdu.

  -OKUL-

Eda,okula girer girmez,ilk sınıfa girdi.Ordan Ece'ye bağırdı:''Kardeşim,hemen benle gelmelisin.Senle konuşmam gerekenler var.''dedi.(Ece sinirle yanına geldi...):''Demek konuşacakların var.Sen ne aşağılık,sürtük birisin.Günlerdir meraktan öldük öldük dirildik.Biran ortadan kayboldun.Günler sonra biranda gelip karşıma bunu mu diyorsun?''Hem senin gözlüğün nerde?Veya lens mi takmaya başladın?Ayrıca göz renginde bu değil,senin..'' dedi.Eda:''Herşeyi sana anlatacağım.Benle hemen tuvalete gel.Ulu ortada anlatamam.'' dedi ve tuvalete gittiler.Tuvallette kimse yoktu.Kapıdan dışarı bakarak etrafı iyice kolaçan etti ve ardından Eda,tuvaletin kapısını kapattı.Ece:''Neler oluyor?'' diye sordu.Eda:''Herşeyi anlatıcam.Ama öncelikle karnımı doyurmam gerek.Biraz acıktım da ...'' dedi ve tam beslenicekken arkadan sert bir tekmeyle kapı açıldı.Eda,biranda sırtına bir iğne yedi.Ardından salgı bezleri eski haline dönmeye ve arkasına döndüğünde bulanık görsede karşısında dikilenin Arda olduğunu gördü ve :''Naptın bana?'' diye sordu.Arda:Tebrik ederim.Virüs karşısında,panzehirin işe yaradığı ilk kişisin.''

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin