Bölüm 10 : Çöküş

628 132 4
                                    

Leon üst üste yaşadığı olaylardan tuzağa düşürüldüğünü anladı.Herşey silahın kullanılabilmesi için planlanmıştı.Ve başarılı da oldu.Leon,nasıl böyle bir tuzağa düşürüldüğünü kendine sormaya başladı.Sonra üçüz kardeşler aklına geldi.Çok geç olmadan virüsün hava yoluyla insanlara bulaşmaya başladığını Eda'ya haber vermek için yola çıktı.

 -Yağmur Ormanı-

 Leon en kısa zamanda da gidebilmek için kestirme yolu olan yağmur ormanın içine girdi.Girer girmez biran önce gidebilmek için koşmaya başladı.Koşarken etrafında bir gariplik sezdi.Durdu ve ilk sağına dönüp baktı.Sonra soluna dönüp baktı.Ormanda tek olmadığı şüphesi üzerinden kalktı.Yoluna devam etmek için tekrar önüne bakar bakmaz karşısında hızla ona doğru gelen oku,sonanda yakalarak durdurdu.Ok,Masterlara karşı özel yapılmıştı.İlk bakışta Leon bunu anında farketti.Ardından kafasını tekrar kaldırıp karşıya baktığında 100'e yakın kişi durmuş ona doğru bakıyordu.Leon onlara doğru yaklaştı.Ve:''Bir Mastera,özel bir okla saldırarak ve sonra da karşısında da korkmadan durup cesaretinizi fazlasıyla kanıtladınız bana.Fakat o Lordunuz,beni 100 adamla mı durdurabileceğini düşünüyor?Çok yazık olacak.16 ölümün hemen ardından masum 100 kan daha akıtılacak.'' dedi (Aralarından biri çıktı ve konuşmaya başladı...):

-Gölgelerin Lordu size bir mesaj niteliğinde bizi yolladı.Biz ayrıca sıradan kişiler de değiliz.Suikastçilerde değiliz.Gölgenin avcılarıyız..

 Leon,''avcılarıyız'' kelimesine karşı öfkeden soluk soluğa kaldı ve :''Kendinize siz avcı mı diyorsunuz?Avcılığı çok mu basit birşey sanıyorsunuz?'' diyerek sordu.Bir kişi:''Bu günün güneş doğumunda herşey netleşicek.''diye cevap verdi.Leon:

-Seni küstah!Herkes avcı olamaz,seni çakma avcı.Bir avcı,her zaman iyi bir gözlemcidir.Gözlemci ise;sadece o anda yaşadığı şeyleri değil sonrasını da görerek hareket eder.Bu yüzden her zaman avcılar doğru zamanda doğru yerde olup avlayanlar olur.Kendini avcıyım diye kandıranlar da av.Ve sizde bu günün sonunda benim avım olucaksınız.Güneş 5 dakika sonra batıcak.Ve benim gecem başlayacak...

 -5 Dakika Sonra-

 Güneş batmaya ve ormandaki G-Virüsü taşıyan her kişi tek tek dönüşmeye başladı.Vücudunda G-Virüsü taşıyanların vücutları fiziksel olarak geceleri,sabahkinden çok daha güçlü olsada beyinleri sadece güneş ışığı olduğu zaman aktif gösterdiği için,güçleri hiçbir işe yaramıyor.Buda dezavantajlarına oluyor.Masterlarda ise bu olay tam tersi yönde işleniyor.Geceleri de dönüşmüş halleriyle kendilerini kontrol ederek avantajlarını kullanabiliyorlar.Hepsi dönüştükten sonra 100'ü birden Leon'a doğruya saldırıya geçti.Geceleri akıllarını yeterince kullanamadıkları için Leon bunu koz olarak kullanıp tek tek ona saldıranları hızla öldürmeye başladı.Gelen birini boynundan tuttu ve havaya kaldırıp ardından kafasını vücudundan ayırdı.Arkadan bir başkası Leon'a tam vuracakken saldırısını kesti ardından sert bir darbe ile bacağının birine vurarak yere düşürüp sonrasında da bacaklarını farklı yönlerden güç uygulayarak ayırmaya başladı.En sonunda da bacaklarını tamamen vücudundan ayırdı.Sonra da tek tek hepsini öldürmeye devam etti.Geriye 5 kişi kalmıştı.Ve onlarda kaçmaya başladı.Kaçtıklarını gören Leon,kendisini bağlamak için getirdikleri zincirlerini aldı ve arka arkaya koşan 5 kişiye sallıyarak yakaladı.Ve kendine doğru çekmeye başladı.Kurtulmaya çalışsalarda pek başarılı olamadılar.Ve Leon çadırlarında duran mızrağı diğer eliyle aldı.Sonrasında da arka arkaya yakaladığı 5 kişinin hepsine aynanda ve aynı hizada kafalarına mızrağı sapladı...

 Hepsini öldürmesi bir gecesini almıştı.Ve güneş doğmaya başladığında da eski haline dönüştü.Etrafında öldürdüğü 100'e yakın ceset vardı.(Aniden...) Alkış sesi duymaya başladı.Ses arkasından geliyordu.Arkasına dönüp baktığında ise onu alkışlayan bir kız gördü.Görür görmez yüzü kas katı kesildi ve :''Hale?'' dedi.Hale:''Bakıyorum,hala formundasın.Fakat formda olman bana ait olan şeyi senden almamı etkilemicek.Evet..Benim olan şeyi senden almak için geri döndüm,kardeşim.''dedi ve gülümsedi.

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin