Bölüm 5: Mucize

1.1K 181 4
                                    

 9'un adamları hızla Leon'a doğru koşuyordu.Leon'un başka seçeneği kalmadığı için tam beslenecekken bir patlama sesi geldi.Ardından 9'un Adamları aynanda yere yığıldı.Leon neler olduğunu anlamak için etrafına bakarken yüzü dönüş bir şekilde yerinden tam ayrılacak olan bir snipercıyı gördü.Kan kaybından ölmek üzere olan Ela'yı koşarak hastaneye yetiştirdi.Ve gider gitmezde direk acile kaldırdılar.Leon:''Bazı işlerim var.Bu yüzden acil gitmem gerek.Kardeşinle ilgili sorumluluk bu saatten sonra sana ait.'' dedi .(Eda sinirlenerek..):''Seni o...Kardeşimin başına gelenlerinin tüm sebebi sensin.Şimdide onu hiçbir şey yokmuş gibi bırakıp gidecek misin?'' diye sordu.Leon:

-Senin o aptal kardeşinle uğraşıcak vaktim yok.Yıllar sonrasında peşinde olduğum bir işin failini yakaladım.Tekrar kaybetmeden,bu sefer bu fırsatı değerlendirmeliyim.

 Leon hastaneden çıkarak tekrar olay yerine gittiğinde her yer polis kaynıyordu.Biraz yaklaşmak istesede anında polisler müdahale ederek uzaklaştırıyorlardı.Leon aralarından bir polisi çağırdı ve :''Bayım,lütfen gelebilir misiniz ?''diye sordu.Leon'un çağrısı üzerine polis yanına geldi.Leon:''Bu olayla ilgili çok önemli şeyler biliyorum.Eğer isterseniz,daha uygun bir yerde sizle paylaşabilirim.'' dedi.Leon'un bu teklifini polis kısa sürede onayladı ve daha ıssız bir yere gittiler.Ardından Leon:''En başından itibaren size olayları anlatıyorum.İlk olarak...'' dedi ve biranda üzerinde taşıdığı bıçağı çıkarak çenesinin altından kafatasına doğru sapladı ve beslenmeye başladı.(Yarım kalan cümlesini tamamlıyarak...):''İlk olarak bu devirde kimseye güvenmiceksin.Sonra göt yerine koyabiliyorlar.''dedi ve sinsi bir gülümseme attı.Tekrardan eski gücüne kavuşmuştu.Sonrasında polisin üzerinde ki tekli silahı alarak susturucu takıp olay yerine gitti.Leon'a doğru arkası dönük polislere ıslık çaldı ve ona doğru dönen her polisi anında kafasından vurdu.Ardından olay yerini incelemeye başladı..

 9'un adamlarının hepsi aynı anda aynı yerden ve tek bir kurşunla öldürülmüştü.Bunu sadece şuan peşinde olduğu kişi yapabilirdi.Ve Leon'un yüzü aniden değişti.Bunu yapan kişi aynı zamanda ırkının nasıl ve neyle öldüğünü bilen tek kişiydi.

 G-Virüsüne maruz kalanlar,dönüşürken tek görünümleri değişmekle kalmıyor aynı zamanda vücut sistemleri de tekrardan kuruluyordu.G-Virüsü sisteminde yaşamsal reaksiyonları sağlayan organ,vücutlarında çene ve göz hizası arasında bulunuyordu.Tek bir element vücutlarında öldürücü etki yaratıyordu,o da altın elementi.Snipercı,altın mermi kullanarak 9'una birden aynı yerden nişan alarak indirmişti.Leon iyice tereddütler içine düşmüştü.Yıllar boyunca sadece tek birşeye kendini adayarak,kendi ölümünü mü getirmişti yoksa?Kara kara tekrar düşünmeye başlarken..(Arkadan bir ses geldi.):

-Çok etkileyici değil mi?Kendilerini insanlardan kat kat üstün sanan bir ırk,düzinelerce olmalarına rağmen tek bir insan tarafından aynanda ölüyor.Aynı zamanda utanç kaynağı da.Yerimden tam ayrılırken beni sırtı dönük gördüğünü biliyorum,avcı.Ama çok garip,kendi türünden varlıkları öldürüyorsun.Tek bir amaç için,oda insanoğluna yardım etmek.Ama benim gözümde bir katilden farkın yok.Avcıyım diyorsun kendi türünden varlıkları öldürüyorsun.Ama benim açımdan onlardan çok daha iğrençsin.Yıllardır bu işin peşinden koştun ve sonunda onu buldun.Evet avcı,karşında virüse tek bağışıklı olan insan duruyor.Benim adım Arda.Bu dünyanın son ve ilk insanı olucam.Şimdi sana birşey sormak istiyorum,avcı:''Bana seni öldürmemem için tek bir neden söyle.''

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin