Bölüm 20 : Sezon Finali

1K 138 28
                                    

 -Emofer Merkezi-

 Leon,merkezin giriş kontrolünden geçmek için ilerledi.Güvenlikçi,Leon'u anında görüp uyardı ve :''Buraya sadece şirkete bağlı iş adamlarının giriş yaptığı özel bir kurumdur,efendim.Kartınız yoksa lütfen zorluk çıkarmadan gidin.'' dedi.Leon sinsi gülüşünü attıktan sonra:''Tabiki var.'' diyip kartını çıkardı ve tam doğrulama için okutucakken kartı tuttuğu pozisyonu değiştirerek silah olarak kullandığı keskin tarafı öne getirip; güvenlikçinin soluk borusunun bulunduğu bölgeye fırlattı.Güvenlikçinin hızla kan kaybetmesiyle birlikte vücut direnci düşerken son kalan gücüyle acil durum düğmesine bastı ve yere düşerek öldü.Alarm çalmaya başladı ve kısa sürede 10 bin emofer,silahları ile Leon'un etrafını sardı.Leon:''Birşey ters gitmeyip kolay yolla halletseydim,şaşardım.Hadi bide bunu zor yolla deniyelim.'' dedi ve kendini hızla klonlanlamaya başlayıp kısa sürede kendinden 10 bin klon yarattı.(Leon ve klonları aynanda..):''Eğer önümden çekilmezseniz bu gece sonunda hepiniz bok yoluna harcancaksınız.'' dedi.(Askerlerden biri öne çıkarak ...):''Ya silahlarınızı bırakıp klonlarınızla teslim olursunuz yada geberirsiniz.'' diyerek karşılık verdi.Leon:''Asıl şimdi yazık oldu.Işıklar!'' diyip ellerini havaya kaldırdı.Aniden tüm elektrikler kesildi.Leon ve klonları gece gözlüklerini taktı ve askerler neye uğradıklarını anlamadan kimisi zincirle arkalarından boynu kırılarak kimisi kafalarının baltayla vücutlarından ayırarak kimisini de kalp bölgeleri hançerle paramparça olarak öldü.15 saniye içinde 10 bin askeri,Leon ve klonları katletti.Hemen sonrasında elektrikler tekrar geri geldiğinde her yer ceset nehrine dönmüştü.Leon, kulağındaki kulaklık kısmı olan düğmeye basarak:''Güzel iş çıkardın,kardeşim.'' dedi.Hale:''En büyük kısmı atlattıysak,sorun yok.Şimdi sıra onda.'' dedi ve 5 dakika içinde Leon'un yanına geldi.Gelir gelmez karşıdan alkış sesi yankılanmaya başladı.Alkışlayan Arda idi.Hale:''Leon,Arda karşısında beraber olup iş birliği yapmış olsakta ikimizde benim kardeşimsiniz.Bu yüzden ikinizin ölümünü de kaldıramam ve tanıklık edemem.Bu saatten sonra tek başınasın..'' dedi ve hızla oradan uzaklaşarak dışarı çıktı.

 -Dışarısı-

 Hale hızlı adımlarla uzaklaşırken biranda durdu ve tuhaflık hissetti.Zaman sanki durmuş gibiydi.Rüzgar esmiyor,insanlar kas katı kesilmiş duruyorlardı.Hemen sonra turuncu bir hortum ona doğru gelmeye başladı.Hale:''Hayır!Bu böyle bitemez.Başından beri sana hizmette kusur etmeyip ne dediysen birbir yaptım ve kardeşlerimi birbirine düşürüp kimyasal silahı senin için tasarladım.Kendi türümü yok edebileceğimi bile bile sonuna kadar sana sadık kaldım.Bunun karşılığı olarak bunu haketmiyorum!'' dedi.Ancak çok geçti.. Hale'ye hızla gelen hortum onu içine çekti.Dönen turuncu hortumun basıncı karşısında vücudu çok fazla dayanamadan paramparça oldu ve Hale zalimce öldü.Sonrasında hortum biranda yok oldu ve zaman tekrar eski haline döndü...

 -Emofer Merkezi

 Arda:

-Eğer bu gece;bu kavgayı,senle yaparsak,sonucunda tüm doğanın dengeleri tekrar yazılıcak,kardeşim.Ve her iki türlü de bu pek de iyi olmayacak.Anti-G Virüsü olarak 2.kademe üretilen silahın geri sayımına sadece 1 saat kaldı.Eğer engellemeyerek bide üzerine burada oyalanırsak,türümüzün sonu gelicek.Güneş bizim hem kamufle olmamızı hemde gücümüzü korumamızı sağlıyor.Eğer silah aktifleşirse güneşi sonsuza dek kaybederek vahşi ve hırçın aptal yaratıklara dönüşüp açlığımızı karşılamak için etrafa saldırmaya başlıcaz.İnsanları hızla öldürdüğümüzde de en sonunda aç gözlülüğümüzden dolayı insanoğlunun neslinin sonunu getiricez.Ve tükettiğimizde de açlığımızı gideremeyerek hızla ölmeye başlayacaz ve neslimiz tükenmeye başlıcak.Tükendiğinde de super-soniclerin devri başlayacak.

 Leon:''Benden aldığın şeylerin intikamından kaçabileceğini sanıyorsun?'' diye sordu.Arda:

-Kardeşim,sana yaptıklarımın hesabını vermemi istiyorsun,biliyorum.Fakat herşeyin zamanı ve sırası var.Eğer şimdi yapmamız gerekenleri yapmayıp gereksiz şeylerle uğraşırsak herşey için çok geç olacak.Lütfen beni dinle ve bu işide batırma ...

 Leon:''Senin dediğin hiçbir şey umrumda dahi değil! Şimdi soruyorum sana.Nasıl ölmek istersin?'' dedi.Arda:''Bana karşı Haleyle birlikte bile zorlanıyordun.Tek başına intihar etmek için mi bu anı bekledin?Tekrar abi dayağı yemek için oldukça sabırsızsın'' diyerek güldü.Leon:''İşlet değişti,artık..'' dedi ve üzerinden ilk göz lensi çıkarıp taktı.Sonra da kulağına pamuk çıkararak tıkadı.Ve en sonda da ceketini çıkararak yere attı.Kıyafetleri tamamen Hint kumaşından dikişmişti.Arda(Şaşkın bir ifadeyle..):''Hassiktir..'' dedi.Leon:

-Bu sefer sana karşı hazırlıklı geldim.Hipnotizen için,lensler ve pamuklar.Psişik güçlerin için de hint kumaşı kıyafetlerim.Hep kendi kendime sorardım.Herhangi biri yenilmez olabilir mi?Ve sonra farkettim ki hiç kimse kusursuz değildir.Her gücün bir de antisi bulunur.Sana neden sürekli yenildiğimi,hangi küçük ayrıntıyı atladığımı,kendi kendime sora sora çözdüm.Şimdi ise bir gece daha galibiyet alamıcaksın,kardeşim...

 Konuşmasını bitirdikten hemen sonra Arda'nın üzerine koşmaya başladı.Arda:''Herşeyi düşünmüşsün,fakat çok küçük bir ayrıntıyı gözünden kaçırmışsın.Sana karşı yeteneklerini kullanamıyor olabilirim.Ama yanında senle birlikte koşan klonların için de aynı şeyi söyliyemem'' diyerek hipnotize ederek klonları kendi tarafında geçirdi ve üzerine doğru koşan Leon'a klonlarından biri çembe takarak yere düşürdü.Ardından yerden Leon'un kalkmasına izin bile vermeden el hizalarını matkap silahlarıyla ateş ederek klonları,Leon'u duvara çivilediler.Sonrasında klonların 13'ü birden Leon'u link edecek derecesinde dövmeye başladılar.Leon'un 2 dakika içinde sağ omzu yerinden çıktı ve yüzü kan içinde kaldı...

 Leon'un son kalan gücüyle klonlarının kontrolünü tekrar kısa süreliğine kendine geçirdi.Ve anında hepsini yok etti.O an da Arda,klonların gerisini halledeceğini düşünerek bırakarak Leon'a sırtını dönüp giderken,çivilerinden hızlı bir şekilde kurtulan Leon eline aldığı zincirlerle Arda'nın arkasından saldırarak boynuna dolayarak yakaladı.Ardından diz ile ayak bölgesinin arasına güçlü bir ezme kuvveti indirerek,Arda'nın bacağını refleks olarak kırdırtmak zorunda bıraktı.Sonrada diğer eliyle de üzerinden,altın hançerini çıkararak kalp hizasına sapladı.Hemen ardından Arda hızla yere yığılıp ten rengi solmaya başladı.Arda:''Eğer ben ölüceksem,yanımda da birşey alarak götürürüm.'' dedi ve yere yığılmış vücudundan kendi kanıyla arıtılmış olarak bulunan iğnedeki tedaviyi Leon'un bacağına enjekte ederek hızla vücuduna verdi.Son gücünü de kullandıktan sonra soğukca orada can verdi.Hemen sonrasında Leon'un kemikleri tek tek tek kırılarak yeniden oluşmaya başladı.Hızla insan olmaya başladı.Biranda turuncu hortum tekrar ortaya çıktı.Ve içinden bir kadın çıktı.Leon:''Birsel?!'' dedi. Birsel:

-Efsane Master ailesine de bak hele!Bana göre efsaneyi bırak gazoz bile olamazsınız...

 Dedikten sonra büyük bir sallanma oldu.Birsel:

-Hissettin mi?Bu yeni bir ırkın doğuşunun sesiydi.Siz aptallar,burada birbirinizi yerken benim tüm planlarım kusursuzca işledi.Ve silah hızla ozon tabakasını matlaştırmaya başladı.Yakında tüm dünya güneşsiz kalıcak.Ayrıca Hale'yi sorucak olursan,siz birbirinizi yerken ona bana karşı hizmetlerinin karşılığı olarak;Anti-G silahı olsun,sizi birbirinize düşürmek olsun,Eda'yı kaçırmamı sağlaması olsun,hizmetleri karşılığı onu ölümle ödüllendirdim.Ayrıca kızı merak ediyorsan da senin yanındaykene göre çok daha güvenli ve emin ellerde.Ayrıca geleceğin ilk super-sonic deneyleri için üzerinde çalışmalara başlanan ilk insan olucak.Onunla gurur duymalısın...

 Uzun bir süre konuştuktan sonra aniden hortum deliği açıldı ve içine girip biranda yok oldu.Hemen ardından delikte arkasından kapandı ve hortum yok oldu.

 Leon(Yüksek güçle bağırarak...):''Birsellllll!'' 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin