Bölüm 16: Her Baba Kusursuz Sever

418 101 1
                                    

 (Dedektifin titreyen sesiyle...):''Bir seçim yapmamı benden nasıl bekliyorsun.İkiside kendi parçamdan.Benden resmen tırnaını derinden ayır diyorsun.Bunu yapamam.Benden bunu isteme,lütfen..'' dedi ve göz yaşlarına boğulmaya başladı.Ece yerde kanlar içinde yatarken,babasının gözü önünde yavaşça ölüyordu.Leon:''Son 11 saniye dedektif.Kararını ver artık !'' diye bağırdı.Dedektif:''Onlar yerine beni al.Ama benden ikisi arasında seçim yapmamı bekleme.Yalvarırım sana.''dedi.Ve 11 saniye sonra Ece kendini son kez kalbinden bıçaklayarak soğukca ve yavaşta betonun üzerinde can verdi.Dedektif:''Kızımın kanı yerde kalmıcak,piç kurusu!Bunu fazlasıyla ödeyeceksin.'' diyerek bağırmaya başladı.(Leon gülerek...):''Boş tehditler ile bana geleceğine diğer kızını düşünmelisin.Sayi dedektif..Diğer kızın şuan nerede?'' dedi ve gülümsedi...

 Dedektif:''Seni haysiyetsiz yavşak!Diğer kızıma ne yaptın?'' diye sordu.Leon:Herşeyi çok önceden planladım.Burdan çıkış biletim de diğer B planı olan Ela idi.Eğer kızının yerini öğrenmek istiyorsan gitmeme izin verirsin.'' dedi.Dedektif:''Pekala..Sana neden inaniyim?'' diye sordu.Leon,cebinden telefonunu çıkarıp Ela'nın işkence aletine bağlı fotoğrafını gösterdi ve..):''Şimdi biraz daha açık oldu mu,dedektif?'' diyerek cevap verdi.Dedektif:''Şimdi gidiyorsun,fakat bu işimiz henüz bitmedi.Eğer o kızımında başına birşey gelirse...O zaman sana bu dünyayı dar ederim.'' dedi ve tehdit etti.Leon:

-Bu sana bağlı dedektif.1 saat sonra senin mailine bir e-posta yollarım.Orda takas edilicek yerin adresi yazıcak.Sadece sen ve Eda olsun.Eğer yanına adam alırsan,inan sen zararlı çıkarsın...

 Konuştuktan sonra kanalizasyon kapağını açıp içine atlayarak kaçtı.Hemen ardından Eda geldi ve :''Ne olursa olsun kardeşimin kanını yerde bırakmayacağına söz ver bana,baba!Bu adama güvenmediğini söyle, bana.'' dedi.Adnan:''Bir gram itibarım yok fakat ona karşıda elimizde de bir koz olmalı.O bir Master ve türünün ilk örneği.Ona kim karşı koyabilir?'' diye sorduktan hemen sonra (arkadan bir ses geldi):''Ben'' denildi.İkisi de aynanda arkasına döndüğünde karşılarında Hale'yi gördüler.Hale:''Benimde onunla yarım kalan bir işim vardı.Size seve seve yardımcı olabilirim.'' dedi ve boynundaki kaos madalyonuna bakarak gülümsedi...

-1 saat sonra-

 Dedektifin telefonuna bir e-mail geldi.Bu Leon'dan gelen yer adresiydi.Dedektif,Haleye:''Onu nasıl durdurabileceğinle ilgili bir planın var mı?'' diye sordu.Hale:

-Yıllardır bu fırsatı bekliyordum.Bende bir Masterım.Türümüzün ilk örnekleri olduğumuz için diğerlerinden biraz daha özel oluyoruz.Bu yüzden genlerimiz de diğerlerine nismeten biraz daha özel.Leon'un hızlı iyileşme ve klonlanlanma yeteneğiyle genlerinde bu yeteneklere sahip.Eğer vücudundan bir bölgesine kırabilecek şiddette hasar verebilirsek ve de aynı zamanda o kırılan kemiği kısa süreliğine o pozisyonda tutmayı başarırsak,kırılan yerin arkasından yeni bir kemik çıkacak.Kırılanla yeni çıkan kemik çakışarak belli bir süre iyileşemeyerek savunmasız kalıcak.İyileşemediğinden kendini de klonlayamayacak.Her Masterın özel yeteneği var demiştim.Benimkisi ise sınırsız enerji ve güç çekebilme.Ve de buraya gelmeden önce bine yakın emoferin gücünü çektim.Bu yüzden Leon'a verebileceğim hasarla onu bir süreliğine durdurabilirim.Ama sonsuza dek bu plan onu tutmaz.Masterların olduğu gibi aynı şekilde türün ilk örneği olan Köken Master da var.Biz ona Gölgelerin Lordu diyoruz.Onun etkisi altında olduğu için etrafındaki herkesi yok edene dek durmıcak.Buna yönelik bir planım var.Ve işe yarayıp yaramayacağını da orada görücez.Hadi şimdi verdiği adrese gidelim...

 -(Takas Yeri)-

 Eda,dedektif ve Hale geldiklerinde buluşma yerine,Leon onları çoktan beklemişti.Leon:''Tek gelmeni söylediğim halde burnunun dikine gitmişsin yine,dedektif.Senin sorumluluğunu da kızın sırtında taşımak zorunda kalıcak.'' dedi ve elindeki kumandanın düğmesine basarak:

-Kızın şuan bir işkence aletine bağlı bir şekilde duruyor.Bastığım bu düğmeyle her geçen dakika kafası,bacaklar ve kolları bağlı olan iplerle git gide birbirinden ayırmaya başladı.Tam 8 dakika sonrada tamamen esneyip vücudu ayrılarak param parça olucak.Bu arada kolye sende gerçekten çok çirkin duruyor,kardeşim...

 Hale:''İçimde şuan 1000 emoferin enerjisi var,kardeşim.Asırlar sonra nihayet güçlerimiz eşitlendi.Sonunda dengeli bir kavga olucak.'' diyip sinsi bir bakış attı.(Leon'un yüz ifadesi biranda değişerek sertleşti ve):''İyi olan kazansın, kardeşim...

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin