Bölüm 11: Kardeşlik Bağı

606 120 1
                                    

 Leon:''Kaos madalyonunu soruyorsan,öyle değerli bir eşyayı üzerimde taşıcak kadar aptal mı,sanıyorsun beni?'' dedi.Hale:''Tabiki üzerinde taşımayacağını biliyorum.Madalyonu nereye sakladın?'' diye sordu.Leon:''Kıçımı açıp bakabilirsin,orada.''diyerek cevap verdi.Hale,Leon'un küstahca ve kendini beğenmiş bir şekilde verdiği cevaba öfkelenerek :''Senin dün öldürdüğün emofer sayısı kadar içime güç çektim.Tam gücüme ulaşamasamda şuanki durumunla seni rahatça gebertebilirim,beni sınama kardeşim.'' dedi.(Leon konuşmaya başladı...):

-Madalyonu tekrar sana vererek geçmişi tekrarlatmamı istiyorsan,üzgünüm buna asla izin veremem.12 eylül olayı,her gözlerimi kapadığımda;gözümün önüne geliyor.Senin güç arzun yüzünden binlerce insan öldü.Ve sonra bu olayıda başka toplumlara attın.Yinede o zaman seni öldürebilirdim,ama yapmadım.

 Hale:

-Hadi ama !Dışardan görende seni melek sanıcak.İnsanları kurtarmak için mi beni durdurdun.Yoksa senden daha güçlü birini kabullenemediğin için mi ?Kendini bu yaptıklarınla sadece kandırıyorsun.Kimse değişmez.Sadece geçmişini unutabilmek için,değiştiğini zihnine kabul ettiriyorsun.Birşeyin özü hiçbir zaman ne değiştirilir, nede değişir.Neysen osun.Bu arada geçmiş demişken zevkle işkence çektirdiğin insanları hatırlıyor musun ?Tabi nasıl unutabilirsin ki..O zaman ki o güç arzun;kendini yenilmez hissetmen o kadar iyi hissettiyordu ki seni..

  Leon konuşmalarına daha fazla dayanamadı ve sözünü kesip konuşmaya başladı :

-Kes artık zırvalamayı !Burada öldürdüğüm insanların hemen ardından gelmenin bir tesadüf olmadığını biliyorum.Yada sadece bu 100 kişinin tesadüf olarak karşıma geçtiğini.Daha görür görmez,onların gözüne bakarak hipnotize edildiğini anladım.Gölgelerin Lordunun hipnoz ile zihinsel yetenekleri olduğunuda biliyorum.Ama Lord ile işbirliği yaparak gücünün birazını senin çekmene izin vereceğini ve senin bu insanları hipnotize edip saldırtcağını düşünmezdim.

 Hale:

-Hala anlamıyorsun,değil mi?Senin güç arzun ve çıkarların için etrafında ki tüm insanları öldürüyorsun.O kızı bilerek dönüştürdüğünü de biliyorum.Dönüşür dönüşmez kızın değer verdiği insanlara gideceğini de.Aynı zamanda ilk dönüştürdüğün kişi olduğu için tek bağışıklılığa sahip çocuğun kıza ulaşıp elinde virüse karşı bulundurduğu panzehiri kızın üzerinde kullanıcağını da biliyordun.En iğrenci de ne biliyor musun?Kızı bir deney faresi gibi kullandırtman.Kızla bağlantın kopuncada tedavinin gerçekten işe yaradığını artık bildiğinin farkındayım.Kısaca senin özün bu kardeşim;bencil,çıkarcı,yavşağın tekisin.Ve sen olduğun sürece o kızın hayatında değer verdiği herkesi yok ediceksin.

 Leon:''Zihnimi istediğin kadar bulandırmaya çalış.Ben önceki ben değilim.Asla bu dediklerin olmıcak.'' dedi.Hale:''Cidden mi?Öyleyse kendi gözlerinle gör.'' dedi ve elini Leon'un alnına koyup zihnine girerek geleceğe gittiler.Gelecekte gözü önünde kendisinin ilk olarak üçüzlerin babasını canlı canlı vahşice yaktığını,ardından üçüzlerden Ela'nın işkence aletine kollarını,bacaklarını ve kafasını bağlayarak birbirinden ayırıp vahşice öldürdüğünü,Ece'yi de kısa süreli hipnotize ederek kendisini bıçaklamasını söyleyip 8 farklı yerden kendisin bıçaklamasıyla kan kaybından öldüğünü,Eda'yı ise(tam ona sıra gelmişken):''Yeter!'' dedi ve zihin dünyasından çıkarak şimdi ki zamana döndüler.Hale:

-Kendi gözlerinle kim olduğunu gösterdim,sana kardeşim.Eğer madalyonu verirsen bu tip şeylerde seni durdurabilcek tek kişi ben olurum.Gördüğün şeyleri beraber omuz omuza verip değiştirebiliriz.Şimdi ya bana kendi isteğinle yada en zayıf anında gücünü daha da çekerek seni öldürürüm.Seçimi sana bırakıyorum,kardeşim. 

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin