-OKUL-
Eda şaşkınlık içersindeydi.Çünkü dediği şeyin gerçekliğine ihtimal dahi vermiyordu.Fakat iğne sonrasında biyolojik değişimide üzerinde farketmişti.Arda:''Gözlüğün yanındaysa takar mısın?'' diye sordu.Eda tekrar kısa süreli bir şoka daha girmişti.Gözlük taktığını nerden biliyor gibi kafasında soru işaretleri oluşmaya başlamıştı.Eda:''Sen kimsin?Beni nereden tanıyorsun?Ayrıca yerimi nasıl buldun?'' gibilerinden üst üste Arda'ya sorular sordu.(Arda konuşmaya başladı...):
-Öncelikle yerimi nasıl buldun,sorusuyla cevaplamaya başlayabilirim.(Elini omzuna yaklaştırdı ve omzundaki küçük cihazı alarak...) Bu cihazla yerini buldum.Ayrıca beni nerden tanıyorsun sorusuna gelince de ... Seni tanımam için tanışmama gerek yok.Dünya yerini artık sanal dünyaya bıraktı.Sanal dünyanında kralları artık Hackerlar.Yani bu dünyanın kralıda benim.İstediğim şeyi istediğim zaman yapar ve elde ederim.Dünya için hackerlar,G-Virüsüne yakalananlardan çok daha tehlikeli bir tehdit,inan bana.Son sorun olan kim olduğuma gelince ise.Beni Nine teen-Ninty Eight olarak bilebilrisin beni..
Eda:''Benle maytap mı geçiyorsun?Ansızın gelip sırtıma bir iğne batırıyorsun.Tekrar eski halime dönüyorum.Ardından ismini sorunca da ismine bir tarih söylüyorsun.'' dedi.Nine teen-Ninty Eigh(Arda):''Senin gibi ergene neden böyle birşey dediğimi ve neden seni tekrar iyileştirdiğimi açıklayacağım.Kulaklarını dört aç ve beni dikkatlice dinle.'' dedi ve konuşmaya başladı :
-İsmime bir sayı söylememin sebebi,ben bir avcıyım ve öldürdüğüm her emofer başına o sayıyı ismim olarak koyuyorum.Seni iyileştirmemizin sebebi ise;Sadece bir testti.Master birinin dönüştürdüğü kişiyi tekrar eski haline döndürebilir miyim gibilerinden üzerinde denedim.Ve dönüşen her kişi,öldürülmeden tekrar eski haline dönebileceğini senin sayende öğrendim.
Eda:''G-Virüsün detaylı biliyor gibisin.Bana en derinine kadar anlatabilir misin?'' diye sordu.Arda:
-Dünyanın şuan en güçlü ve en tehlikelisinin Master Avcısı olduğunu söyliyebilirim.Yani eski dönüştürücünün.Bu deneyin ilk ve kusursuz en donanımlısı.Tek dönüştüğünde iradesine sahip olabildiği gibi,diğerlerine nismeten çok daha güçlü olup kendini iyileştirebiliyor.Ayrıca vampir efsanelerinde olduğu gibi zihinsel hipnotize yeteneğinede sahip.Şuana kadar onu takibimde gözlemlediğim yetenekleri bunlar.Ve de daha bilmediğim birçok farklı yeteneğide genlerinde var.Şimdilik sana diyeceklerim bu kadar.Leon'dan mümkün olduğunca uzak dur.Yoksa zamanla tüm sevdiklerini bir bir elinden kaybedersin..
Konuştuktan sonra oradan uzaklaşarak kayboldu.
-Dışarısı(Olay Yeri)-
Leon daha demin hayatında en sıkı ve can dostlarından birini kaybetmişti.Öfkelendikçe ise gücü daha da artmaya başladı.(Arkadan biri bağırdı...):''Mr.Kennedy,bizi mi arıyordunuz?''
Leon arkasına döndü.Ve arkasında Suikastçiler Birliğinin liderini gördü.Leon:''Daha demin en iyi dostlarımdan birini öldürdün.Ve öfkem en üst safttaykende de tek başına karşıma gelme cürretinide nerden buluyorsun.Ya çok cesur olmasın yada bir o kadar aptal.'' dedi.Suikastçiler Birliğinin Lideri(Daina):''Her ikisi de olmayacak kadar aklım var.Bir Danimarkalı olarak biz hiçbir zaman yalnız gezmeyiz ve olmayız.'' dedi ve ıslık çaldı.Evlerin çatılarından tırmanayarak iplerle bir düzine adam inmeye başladı.Daina:''16 kişinin karşısına tek başına geçerek;ya çok cesur olmasın yada bir o kadar aptal.''dedi.(Leon gülümsedi ve hemen ardından):''Ben kendi içimde bir orduyum.Hadi şu durumu biraz eşitliyelim.'' dedi ve kendini tek tek klonlamaya başladı.Kendinden 15 tane yarattı ve sayılar 16 da 16'a eşitlendi.Leon:''İşte şimdi adil bir kavga olacak.''dedi ve gülümsedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Virüsü
FantasyBruk-Hai şirketi tarafından 3. Dünya Savaşında gizli laboratuvarda üretilen çok tehlikeli bir virüsü,savaş için bir kimyasal silaha dönüştürerek insanlar üzerilerinde düşünmeden ve akılsızca kullanmaya başlamalarıyla birlikte kontrollerinden çıkarak...