Karakterlerin Öyküsü - 3

320 48 2
                                    

 Merhaba.Beni az çok tanıyorsundur.Ben Hale.Sarı şeytanın üvey kardeşi olup aynı zamanda Suikastçiler Birliğinin en üst makamlarda yer alan Yeni Nesil bir Assasin'im.Ve Suikastçiler Birliğinin lideri Daina'nın da en değer verdiği sevgilisiyim.Evet yanlış duymadın.Bir cinsin kendi cinsine ilgi duymasının anormal  olmadığı gibi tek kadınlara da ilgi duymuyorum..

 Sarı şeytanı, üvey kardeşim olarak hayatıma aldığım da çoktan her şey değişmişti.Daha demin sadece kadınlara ilgi duymadığımı belirtmiştim.Çünkü çocukluğumdan beri üvey kardeşime karşıda hisler besliyordum.Hadi ama.. Bana utanç kaynağı gibi bakma.Öz kardeşim bile değil.Sen hiç mi Game Of Thrones izlemedin ? Her neyse evet kısaca ben her iki cinsede ilgi duyan bir homoseksüelim.Tamam tamam yine kendi mi kaybettim.Asıl konumuza dönelim.Hadi olayları en başından size anlatayım..

 Babamın iletmemizi istediği bir mesaj için yola çıkmamız gerekti.Artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı bu yolda her şey başladı.. 

  Gökyüzü mavisi gözlerinin içine baktıkça sanki büyülendiğimi hissediyordum ve bu ilkti.Kısa sürede adını öğrenmem ile asla unutumayacağım bir fırtına gibi hayatıma girdi.Etrafımda ne varsa dağıttı ve yok etti.Ve de kız arkadaşım Daina'yı öldürmesiyle bardağı taşıran son şey oldu..

 Yıkımın vahiycisi olarak adlandırdığımız sevgili babasından dolayı zorla canavara dönüştürüldüm.Ve Emofer ırkının ilk örneklerinden biri olan Master oldum.Her Masterın kendine özgü farklı diğerlerinden ayıran yetenekleri vardı.Benimkisi de en masum ve tehdit yaratmayan olduğu gibi en üst saftta geldiğinde de durdurulamaz bir güçtü.Hayatımda birkez gücümün doruğuna ulaştım.Ve durdurulamaz oldum..

 Bu  sahip olduğum inanılmaz güç ile kontrolden çıktım ve 12 eylül katliamı olan yüzlerce amerikalıyı katlettim.Çok hızlı elde ettiğim gücü de yine çok hızlı kaybettim.Ve Leon'un her şeyi elimden almasıyla birlikte yeni bir sayfa açtım ardından yıllar boyunca Meksika'da yaşadım.Ta ki .. Leon'un Daina'yı öldürdüğü haberini alıp Türkiye'ye gelinceye dek ...

 Leon benim ilk aşkımdı.Daina ise son.Ve her kim benden bir parça olan Daina'yı elimden alırsa; onu dıştan değil içten çökertene kadar bırakmam.Arkadaşlarını,ailesini ve sevdiğini tek tek elinden alırım.Ve en sonda ise öldürmem için yalvarınca, kalbini vücudundan sökerim..  

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin