Karakterlerin Öyküsü-2

779 91 2
                                    

 Sarı saçlı şeytanın,hayatıma girmesiyle tüm düzenimin alt üst olduğu Edayım.Daha annemi dahi göremeden büyüyen genç kızım.Beni doğuran kadın bile yanımda yokken daha kaybedeceğim ne kalabilir ki ? Hadi size olayları en başından anlatiyim...

 Üsküdar'da doğma büyüme üçüzlerimden en karanlığıyım.Birbirimize benzememiz onlar gibi olucağım anlamına gelmez.Her zaman onlardan farklı oldum.Bu yüzden babamla çok daha iyi geçiniyorlardı. Belki de bir kukla gibi her denileni harfiyen yerine getirdikleri içindir. Ama ben bir kukla değilim... 

 Her zaman yaratıcının bana sunduğu bu hayattan dolayı isyan ederdim.Belki de cezalandırmak için bana Leon Kennedy gibi bir şeytanı göndermiştir ? Hayatıma zorla girerek elimde ki herşeyi benden aldı ve yok etti. Ama artık kaybedeceğim hiçbir şey kalmadı.Önceden sıradan bir genç kızdım.Ama artık değilim.Kin ve öfkemle her geçen gün güçleniyorum.Yakında bir insandan daha fazlası olucam...

 Onun bir lafı vardır.'Taşlar şimdi tekrar diziliyor.Ve bende dizilen taşlarda ki şahım.Etrafımda ki herkesi yok edinceye dek de bu oyun bitmicek.' Evet bu oyunu beraber onla başlattım.Ve tekrar bitiricek olan da benim.Her zaman kendinin yenilemicek güce sahip olduğunu etrafta söylenip duruyordu.Yakında bir kadının gücünü, ona tattırcam.Zevkce ve yavaşça... 

 Bir oyunda bir şah vardır.Birde oyunu bitiren mat.Ve bende şah-mat ile başlattığım bu oyunu, ölümle sonlandıracağım..

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin