Arda,Leon'a verdiği 1 dakikalık düşünme süresinden sonra tekrar sordu:''İyice düşündün mü,kardeşim?Cevabın nedir?'' diye sorduğunda Leon gülümsedi ve :''Cevabım işte bu,kardeşim.'' dedikten hemen sonra Arda'nın suratına koca bir tükürük atıp kahkahalara boğuldu.Arda:''Bu yaptığının bedelini sana ağır ödeticem.'' dedi ve Leon ile göz temasına girecek mesafeye kadar yaklaştıktan sonra Arda'nın göz rengi kahverengiden sarıya döndü.Ardından Leon da Arda ile göz temasına girerek onun da gözü sarıya döndü.
Arda,Leon'u hipnotize etmeye başladı:''Şuan açsın.Açlığını gidermek içinde ne yapıcağını zaten biliyorsun.'' dedi.Leon:''Açım ve açlığımı gidermek içinde beslenmeliyim.'' dedi.Arda:''Kimlerden beslenmen gerektiğini söylememe de gerek yok, değil mi?'' dedi.Leon:''Çevremdeki tüm insanları beslenip sonrada yok etmeliyim.''dedi.Arda:''Öyleyse gitmekte özgürsün kardeşim.Git ve avlan.''dedikten sonra Leon'un zincirlerini çözdü.Leon özgür kalır kalmaz hızla avlanmak için bulunduğu kapalı alandan dışarı çıktı.Çıkar çıkmaz karşısına 16 yaşlarında genç kız grubu çıktı.İnsanların tıklım tıklım olduğu şehir meydanında gözüne kestirdiği gruba yeteri kadar yaklaştıktan sonra:''Açım ve daha çok beslenmem gerek.'' dedi ve gözü tamamen sarıya döndü.Ardından gün ışığında ve herkesin içinde bir kızdan hızla beslenmeye başladı.Kız yardım çığlıkları atsada bunu gören her insan kendi canlarını kurtarmak için arkalarına bakmadan kaçıyordu.Beslendiği sırada,beslendiği kızın arkadaşlarının hızla kaçtığı gören Leon;yerden bulduğu taşı alarak kaçan kızlardan birisinin kafasına fırlatıp yararak, genç kızın beyin kanamasında oracıkta can verdiğini gördükten sonra kaçan diğer kızın peşine düşmeye başladı.Uzun bir süre kovalamaca sürdükten sonra,kaçan son kızı yakaladı ve :''Hala çok açım.Daha fazla beslenmem gerek.'' dedi.(Kız korku ve titreyen sesiyle Leon'a bakarak geri geri yürümeye başladı...):''Lütfen bana zarar vermeyin.Zengin bir kız çocuğuyum.İstediğini söyle hemen yaparım.Yeter ki birşey yapma.'' diyerek ikna etmeye çalıştı.(Leon aynı şeyi tekrarladı...):''Hala çok açım ve daha fazla beslenmem gerek.'' dedi ve tam beslenceği zaman; kız korku çığlıkları atarak gözü kapalı koşmaya başladı.Yan şeritten hızla gelen tır biranda önüne çıkan bu kızı göremeyerek ezdi ve altında paramparça etti.Ardından Leon,caddenin karşı tarafında ki üçüz kardeşlerden Ece'yi gördü.Hızla onun yanına gitti.
Leon'u gören Ece,anında Leon'daki değişikliliği farketti ve ilk gözüne çarpan yeri sordu:''Gözüne ne oldu?Yoksa lens mi takmaya başladın?Kahverengi olduğunu sanıyordum.'' dedi.Leon:''Hala çok açım.Daha fazla beslenmem gerek.'' dedikten hemen sonra tam beslenicekken sırtından bir kurşun yedi.Cadde tıklım tıklım polis ile doluydu...
Sırtına isabet eden kurşunu çıkardı.Ona ateş edeni görmek için arkasına döndüğünde üçüzlerin babası karşısında duruyordu.Leon:''Açıkcası beni şaşırttınız.Sizden böyle birşey beklemiyordum.Ya çok cesur olmalısınız yada bir o kadar aptal.''dedi.Adnan(Üçüzlerin babası):''Kızımdan uzak dur,canavar.Ve de adalete teslim ol.'' dedi.Leon:''Bildiğiniz tek şey,hiçbir şey bilmediğinizdir,dedektif.'' diye bağırdı ve Ece'ye dönüp üzerinden çıkardığı çakıyı Ece'nin eline tutuşturdu.Ardından göz teması kurmaya başladı:''İlk başta 7 farklı bölgeden kendini bıçaklamanı,en sonda da tam kalbine bıçağı saplamanı istiyorum,senden Ece.Bunu benim için yapar mısın?'' diyerek hipnotize etti.Ve Ece Leon'un dediklerini yapmaya başladı.Adnan:''Kızıma ne yapıyorsun?O sadece bir çocuk!Onu rahat bırak,her istediğini yaparım.'' dedi.O anda da Tv'da haberlerden gören Eda ile Eda'da koşa koşa gelmişlerdi.Eda:''Neler oluyor,baba?Ece niye kanlar içinde yerde yatıyor?Onun orada ne işi var?'' diye birçok sorular sormaya başladı.Dedektif bunun sonunun az çok nasıl biteceğini anladığı için kızlarının buna tanık olmasını istemediğinden emrindeki polislere söylerek zorla onları ordan uzaklaştırdı.Leon:''Kızın tam 30 saniye sonra kan kaybından ölecek,dedektif.Kızını hala kurtarabilirsin.'' dedi.Adnan:''Şartını bana söyle..'' dedi.Leon:
-Açlığımın dizginleşmesiyle bunların hepsi son bulabilir.Ece'nin yaşamasını istiyorsan,Eda'dan sonsuza dek vazgeçeceksin.Teklifim Ece'nin hayatına karşılık,Eda.Kısaca dedektif sahip olabilmek için en değer verdiğin şeylerden birini feda etmek ve vazgeçmek zorundasın.Süren hızla azalıyor.Hızlı karar vermelisin,dedektif...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Virüsü
FantasyBruk-Hai şirketi tarafından 3. Dünya Savaşında gizli laboratuvarda üretilen çok tehlikeli bir virüsü,savaş için bir kimyasal silaha dönüştürerek insanlar üzerilerinde düşünmeden ve akılsızca kullanmaya başlamalarıyla birlikte kontrollerinden çıkarak...