Karakterlerin Öyküsü-1

1.2K 124 5
                                    

 Seçimlerimi hiç bir zaman kendim veremediğim, hayatın bana sunduğu zorunlu şartların kölesi Leon'um.İnsan olmayan bir babanın bahtsız oğlu Leon'um. Yaşadığım kader de herkesin isteyipte asla elde edemediği bu olağanüstü gücü, tesadüf mü elde etmiştim? Yoksa yaratıcının bana yolladığı bir armağan mıydı?

 Daha ergenlik dönemimi bile doya doya yaşayamamışken; sadece babamdan kendimi koruyabilmek için gerçekten canavar olmayı hak ediyor muydum? Hadi size en başından olan biteni anlatayım...

 Ben Leon.Herşey olaydan 8 yıl önce,2007 yılında başladı.III. Dünya Savaşı'nın daha da alevlenmesiyle insanlar, birbirlerini çok daha hızlı öldürebilmenin yollarını ararken Wesker'in,yani babamın dengeleri değiştirecek virüsü bu kirli gezegene geldi.

 Ardından babam virüsün ilk denemesini kendi üzerinde kullanarak,deneyinin ilk başarılığı örneği de yine kendisi oldu.Virüs bir kere kan dolaşımına girdikten sonra kimsenin çalmaması için tüm çalışmalarını yok edip ortadan kaldırdı.Ve Bruk-Hai adı verilen şirketin başına geçti 2013 yılında.Ondan sonra da daha ondan haber alınamadı...

  2012 yılından itibaren etkisini tüm dünyada göstermeye başlayan bu salgın ile yıllardır mücadele edenlerden biriyim.Sadece halkım için insanlığımdan vazgeçtiğim bu canavarı kullanarak sonu gelen bu son dünyada insan neslini koruyabilmek için mücadele mi asla bırakmıyorum.Kısaca kendi türümü avlayan bir avcıyım.

 İstanbul'a önceden bir görev için yollanmış ajandım.Ama şimdi taşlar tekrar diziliyor.Ve bende dizilen taşlarda ki şahım.Etrafımdaki herkesi yok edinceye dek de bu oyun bitmicek...

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin