Bölüm 9 : Suikastçiler Birliği

791 135 4
                                    

 Daina:''Türünün ilk örneği ve aynı zamanda Master olduğun için kendini yenilmez mi sanıyorsun?Bu gece sana bunla ilgili unutmayacağın bir ders vericem,avcı.Kimse kusursuz değildir.'' dedi.Leon:''Oyleyse daha ne bekliyoruz?Başlıyalım mı ?'' der demez Suikastçiler Leon'a doğru saldırıya geçtiler.Leon ve klonları üzerlerine hızla yaklaşan suikastçilere karşı aynanda hepsi,üzerlerinde taşıdıkları altından dövülmüş kılıçları çektiler.Ve hemen ardından iki grup sert bir şekilde geri dönüşü olmayan kavgaya girdi...

 Leon ne kadar master bir avcı olsada yarattığı klonları,Leon'un tam yansımaları olmuyordu.Tek tek Suikastçiler hızla ve acımasızca klonlatları katletmeye başladılar.Leon,klonlarının kaybetmeye başladığını görünce koşmaya başladı.Koşarken karşı caddeki evden çıkmak üzere olan birisini gördü.Ve en azından evde en azından geceye kadar sığınabilceğini düşünerek ev sahibinin kapıyı kapatmadan yetişerek içeriye doğru girdi.Fakat Suikastçiler,düşündüğünden çok daha yakındılar.Kapıyı kapatmak için arkasına döner dönmez yüzüne aniden bir tekme yiyerek yere yığıldı.Ardından suikastçilerin hepsi,bunların içinde Davina da dahil evin içine girerek Leon'un etrafına daire şeklinde dizildiler.Leon:''Kendine birde zeki kadınım diyorsun,Daina.Sence bir Masterı alt etmeniz çok kolay olmadı mı?Sizce de anormal bir durum yok mu burada?'' dedi ve gülmeye başladı.Daina:''Ölecek biri için çok mutlu görünüyorsun.'' dedi.Leon(Gülerek...):''Yanlış bedeni yakaladınız,aptallar!'' dedi ve kahkaha atmaya başladı.Hemen sonrasında da çelik kapı üzerlerine kapandı.Daina:''Lanet olsun tuzağa düşürüldük!Bu onun klonu.'' dedi.Suikastçiler,cama ateş etselerde pek fayda etmiyordu.Kurşuna karşı dayanıklı camlardı.Dışardan Leon onlara doğru bakıyordu.Leon'un klonu:

-Bu olanların hepsi aylar önceden planlandı.Yaratıcım Leon'un birliğinize gizli bir ajan sızdırması ve bu işin sonunda ajanın öleceğini bilerek bunu kabul etmesi.Planladığınız suikastlerin tarih sıralamasına göre bulunduğunuz evin dekorite edilmesi ve Leon'un dostu olduğunu öğrendiğinizde onu öldürerek Leon'un geleceğini düşündüğünüzü biliyordu zaten.Ve sizinde onu en zayıf anında işini bitirmek isticenizide çok önceden tahmin etmişti.Eğer isteseydi orda tüm suikastçileri öldürebilirdi.Ama özellikle plan senin üzerine kuruluydu,Daina.Bu plandan yüzde 0 sağ çıkma ihtimaline göre dizayn edildi.Her grupların başında biri olur.O gittiğinde grupta tamamen dağılır.Suikastçiler Birliğini de seninle birlikte kökünden kazıcaz,birazdan...

  Daina:

-Yaratıcının dışarda da olsa,kulaklarının oldukça sağlam olduğunu ve şuan bizi dinlediğini biliyorum.Şunu şöyle bilsin.Suikastçiler Birliğinin başında her zaman biri olur.Hiçbir güç Danimarkalıları dağıtamaz.Ayrıca gitmeden önce ona bir haberim var.Zaten herşeyden çok önceden haberimiz vardı.Sizin nasıl planınız varsa bizim de vardı.Ve bizde görevimizi Leon'u buraya getirerek yerine getirdik.Gölgeler Lordunun dediklerini bir bir uyguladık.Evet,o neden bahsettiğimizi biliyor.Kendi yaptığı plan,onun sonu olucak...

 Daina konuştuktan hemen sonra Leon'un yüz ifadesi değişti.Daina'nın bahsettiğini kişiyi bildiği için gözünü hafif korku salmaya başlamıştı.Leon'un klonu:''Neden bahsettiğini bilmiyorum.Ne olucaksa olsun ilerde,bu odadakilerin göremeyeceği kesin.'' dedi ve içi gazla dolu odayı ateşe vererek evi havaya uçurdu.Evin havaya uçuşunu gören Leon,arkasına dönüp tam gidicekken burnuna tanıdık bir koku geldi.Ve kafasını kaldırırak gökyüzüne baktığında ise aksırtıcı gazlar tüm gökyüzüne yayılmaya başlamıştı.Yani G-Virüsüne yönelik üretilen özel silah kullanılarak;havadan solunumla tüm insanlara salgın şeklinde hızla yayılmaya başlamıştı...

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin