Arda:''Uzun biraradan sonra tekrar bu çerçeveyle karşılacağımı hayal dair etmiyordum.Yıllar geçsede kardeşlerim,siz hala aynı zayıf,işe yaramaz,hayal kırıklığısınız.Aynı zamanda fazlalık ve ailemizin adını lekeleyen bireylersiniz.'' dedi.(Leon sözünü keserek...):''Sende hala korkundan bizi zincirleyen ödleğin tekisin.'' diyip gülümsedi.(Arda konuşmaya başladı...):
-Size buraya toplamamın amacı,yardımınıza ihtiyacım olduğu.Dünya,büyük bir tehditle karşı karşıya şuan da.Yeniden oluşmaya başlayan bu yeni dünya ile evrende sadece insanların ve emoferlerin yani bizlerin olduğunu zannediyorduk.Bilimsel kaza sonucu tek yeniden doğan biz olmadık.İnsanlar ve emoferlerin bu evrende bulunduğu düşünerek hem doğru olduğunu sanarak aynı zamanda yanılıyorduk.Yanılıyor olmamızın tek sebebi ise şuan tek supersonic birinin daha olması.Evet,doğru.Bende mümkün olmadığını düşünüyordum.Taki gözlerimle görene dek...Bir emofere göre 3 misli hızlı olduğu gibi oldukça güçlü ve en önemlisi ise,psişik ve zihinsel güçlerime direnci olan tek kişi.Hız ve gücüne nismeten supersoniğin,eşsiz hızı ile zamanı istediği gibi kontrol edebiliyordu.Ama her ikisine artık gücü yetmiyor.Sadece geleceğe gidebilir ama geçmişe gidebilmesi için elimde tuttuğum madalyona ihtiyacı var.Bu madalyon güç çekme işlerinde kullanıldığı gibi zaman işlevinde de yardımcı bir silah.
Leon:''Peki bunları bize neden anlatıyorsun,kardeşim?'' diye sordu.Arda:
-Çünkü şuan o benim peşimde.Amacına ulaşması için madalyonu ele geçiricek ve geçmişe gidip herşeyi değiştirmek istiyor.Böylece tarihi yeniden yazıcak.Emoferler değil,kendi ırkı olan supersoniclerin dünyaya hakim olmasını istiyor.Emoferler tarihte hiç gelmemiş gibi göstericek.Ve bunu çoktan öldüğünü sandığım eski sevgilim yapıcak.Evet,Birsel'e önceden yaşattığım acıların intikamıyla yanıp tutuşurken;aynı zamanda yıllar sonra bana karşı eline koz geçti,oda sahip olduğu güçle.Kesinlikle sahip olduğumdan çok daha fazlasını ve fazlasını istiyecek.Sahip olduğum herşeyi elimden alana kadar durmıcak.İlk madalyonu,sonra güçlerimi en sonunda da yaşamımı.Patlama sonucu içimizde değişen DNalarımız,bize sağladığı özel enerji reaksiyonu ile yaşamamızı ve bize yeni yetenekler kazandırdı.İçimizdeki enerji,Dnalarımızın işlevi durana dek sürekli bir elektrik gibi kendini yenilemeye devam ediyor.Eğer beni yalnız başıma yakalarsa,tek olduğum için ona kolayca yem olurum.Ve ben ölürsem hiçbir şekilde daha durdurulamaz.Çok geç olmadan bunların önüne geçebiliriz,hep birlikte !
Leon:''Pekala...Buradan bizim kazancımız ne olucak?Sonuçta riskli bir teklif ediyorsun.Sonunda değecek birşey olmalı.''dedi.Arda:
-Öncelikle hayatınız.Sonrasında ise her karanlık çöktüğünde geçmişte yaptığın yok edici dönemlerin gözünde canlandığından adım gibi eminim.Ve bunları telafi etmek için yeni sayfa açtım diyerek sadece kendini kandırıyorsun.Zihninde birşeyi kabullensende özün neyse osun.Bunu değiştiremezsin.Ama artık başından beri istemeyip bir kaza olduğu için kaderine boyun eğdiğin şeyden seni kurtarabilirim...Hiç kimsenin elinde olmayan bir şans veriyorum,sana.Supersonic sevgilimle kavgamda benim yanımda ol.Özünü değiştirerek tedavi olan kanımı sana verip insan olarak kendine yepyeni bir sayfa aç.Yada tarafımda olmayıp cehennemin olan yok edici dönemine seni geri döndürürüm.Seçimi sana bırakıyorum,kardeşim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-Virüsü
FantasyBruk-Hai şirketi tarafından 3. Dünya Savaşında gizli laboratuvarda üretilen çok tehlikeli bir virüsü,savaş için bir kimyasal silaha dönüştürerek insanlar üzerilerinde düşünmeden ve akılsızca kullanmaya başlamalarıyla birlikte kontrollerinden çıkarak...