Bölüm 6:Umut Var Merhamet Yok

1K 169 4
                                    

Leon birkez daha şok olmuştu.Olaylar çok hızlı ve aniden gerçekleştiği için savunmasız ve silahsız yakalanmıştı.Leon:

-Sakin ol.Sağlıklı düşünemiyorsun.Senle birlikte başladığımız işi bitirebiliriz.Ama önce bana doğrulttuğun silahı indirmelisin...

 Arda,Leon'un teklifini bir süre düşündü.Ve:''Düşündümde olabilir aslında..'' dedi ve silahı indirmeye başlarken aniden silahı kaldırıp omzuna 3 kez ateş edip(Ardından...):''Belki bizden biri olsaydın,gerçekten olabilirdi.''dedi ve hızla koşarak kayboldu.Leon elindeki son fırsatını da böylece geri tepmişti.Güneş yavaş yavaş batmaya başlamıştı.Geceyi geçirebilmek için biran önce kendine kapalı ve terk edilmiş bir yer bulmak zorundaydı.Ve hızla aramaya başladı.Ararken 3 kez ateş edilen bölgesinden eser yoktu.Tamamen iyileşmişti.Uzun aramalar sonucu zayıf düşsede gecenin karanlığını geçirebilcek  terk edilmiş bir fabrika buldu.Ardından sırtında taşıdığı çantasıdan reaksiyon vücuduna yönelik sensörlü ayarlanan 3 katlı zincirleri çıkardı.Sonrasında kendini sağlam bir boruya zincirledi.

 -15 DAKİKA SONRA-

 Dolunay gecesiydi.Leon içindeki canavarı daha fazla tutucak gücü kalmamıştı.Dönüşmeye başlarken,Eda'nın sesini duydu.Leon'dan hesap sormak için onu arıyordu.Dönüşürken yerini bulamaması için dişini sıksada içindekine hakim olamayıp bağırmaya başladı.Ten rengi hızla solmaya başladı.Göz bebeği tamamen yok oldu.Derisinin ilk katmanı anında soyulmaya başladı.Kulakları tamamen koparak yere düştü.Burun kemiği ise ortadan sola kaydı ve sağ kısmından bir burun daha ortaya çıktı.Kemik yapısı kırılarak belli bir miktar boy kısalması gerçekleşti.Saçları döküldükten sonra ten rengi tamamen gümüşe döndü.Burun ve dil harici tüm duyu organları yok olmuştu.

 Leon'un acı çığlıklarını duyan Eda,Leon'un fabrikada ki tekstil bölümünün olduğu yere koşarak girdi.Girer girmez karşısında zincirli birşeyle karşılaştı.Ve:''Leon?Bu sen misin?''diye sordu.Leon yere eğik bir şekilde olan kafasını kaldırdı ve :''Kaç!'' diye bağırdı.Eda:''Aman yarabbi!Bu görünümün hayalimden bile daha çirkin.Kaç dedin diye kaçıcağımı sanıyorsan.Yanılıyorsun adi piç kurusu!'' dedi.Leon daha fazla kendini kontrol edemedi ve kendini kaybetmeye başladı.3 katlı zincirlerini gevşetmeye başladı.Eda:''Güç gösterisi yaparak beni korkutabileceğini sanıyorsan,daha 40 fırın ekmek yemelisin.'' dedi.Ardından Leon,2. zincirleride kırdıktan hemen sonra,en son katmandaki zincirleride kırarak;Eda'ya doğru koşmaya başladı.Eda:''Bu sen değilsin,Leon.Bana zarar vermiceni biliyorum.''dedi ve kendisine doğru koşan Leon'a karşı pozisyonunu bozmadan hareketsiz kalmaya devam etti.Aralarında tam 120 metre mesafe kalmışken biranda arkalarındaki kapı tekmeyle açıldı ve(yabancı biri):''Derhal burnunu ve ağzını dışarıya doğru nefes almıcak şekilde kapat!'' dedi ve hemen ardından yere üst üste 2 gaz bombası attı,yüzü gaz maskeli olan kişi:''Sersemlemişken,hemen buradan çıkmalıyız.'' dedi ve Eda,gaz maskeli kişiyle birlikte fabrikanın tekstil bölümünden hızla ayrılırken arkalarındanda kapıyı demir çubukla sıkıştırarak kaçtılar.

Fabrikadan uzaklaştılar ve hemen sonrasında maskeli kişi,maskesini çıkarıp el sıkışmak için;elini Eda'ya doğru uzatıp:''Benim adım Cenk,tanıştığımıza memnun oldum.''dedi.Eda da elini uzatıp sıkacakken biranda görme kapasitesi bulanıklaşmaya başladı ve ağzından istemsizce salya akmaya başladı.Eda:''Bana neler oluyor?'' diye sordu.Cenk:''G-Virüslü kişiyle temasın oldu mu?Yada onunla ne kadar uzaklıktaydın?'' diye soruya soruyla cevap verdi.Eda(Panikleyerek...):''100,bilemedin 110-120 metrelik mesafelerde duruyorduk.'' dedi.Cenk'in aniden yüz ifadesi değişti.Eda:''Ne oldu?Bildiğin birşey mi var?'' diye sordu.Cenk:

-Uzak mesafeden hava yoluyla G-Virüsü vücudunda etkileşime girmeye başlamış.Yani anlayacağın dilde yakın bir zamanda sende onlardan biri olacaksın...

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin