Bölüm-18 : Sonun Başlangıcı Part 1

456 101 0
                                    

 Patlamadan sonra üzerlerine yığılmış taşlar üzerinden Leon çıkmayı başardı.Ardından Hale'yi de enkaz altından çıkardıktan sonra :''Burada ne oldu,kardeşim?Burada ne işimiz var?'' diye sordu.Hale şaşkın yüz ifadesiyle:''Hiçbir şey hatırlamıyorsun,öyle değil mi?'' dedi.Leon:''Bu boynunda ki madalyonda neyin nesi böyle?İlk defa böyle birşey görüyorum.'' diyip şaşkın bakışlarla aval aval Hale'nin yüzüne bakmaya başladı.Hale:''Piç kurusu yine yapacağını yapmış.Eğer olurda zihin kontrolünden çıkarsın diye çıktığın anda programlı bir şekilde genlerini,hafızanın belli bir kısmını silmesi için kodlamış.''  Leon:''Nasıl yani?Hafızamın hangi bölümü silindi?Burada neler oluyor!''  art arda sorular sormaya başladı.Hale:

-En başından bu dünyanın ortak kaderini sana anlatıcam.3. Dünya savaşı çıktığı sırada Bruk-Hai şirketi,kimyasal silah olarak G-Virüsü ve SS virüsü olmak üzere iki çeşit silah üretti.G-Virüsüne maruz kalanlar,yani bizlere emofer adı veriliyordu.Fakat Masterlar,bu türün ilk örnekleri olduklarından dolayı daha özel dizayn edilerek oluşturuldu.Diğerlerine göre çok daha farklı genetik yapıya sahip bu Masterlar,yani bizler;özel yetenekleri kendi irademizin dışında sahip olduk.Dünyada ki tek Master ailesi ve tek Masterlar biziz.Sen,ben ve en büyük kardeşimiz Arda.Senin klonlanma,hızlı iyileşme ve kopyalama yeteneklerin olduğu gibi benimde sonsuz limitte güç emebiliyorum.En büyük kardeşimiz Arda ise,zihinsel kontrol ve psişik güçlerine sahipti.Ve aynı zamanda da Köken Master olduğu gibi emoferlerinde lordu.Tüm bunları sana yapan da o ...

 Leon:''G-Virüsünü az çok bana anlattın.Fakat ilk başta iki virüs üretildiğini bana söylemiştin.Peki diğer virüs tam olarak ne?Biraz bahseder misin?'' dedi. Hale:

-SS virüsüne maruz kalanlara ise super-sonic hastalar adı veriliyor.Olaki silah olmamız için genlerimizle  oynayanlara karşı kontrolden çıkma durumumuza karşılık antimiz olan bu virüsü ürettiler.Fakat bekledikleri istatislikleri pek de elde edemediler.Virüsün insan üzerine başarıyla uyuşması 100 milyonda bir.Ama tek birinde uyuştu ve ilk tek super-sonic hastayı yaratabildiler.O da şuan Arda'nın peşinde.Geçmişte yaşadıkları şeylerin intikamını almak için onu kovalamaya başladı.Bundan 1 hafta öncesine kadar virüse karşı 1.Kademe Suikastçiler Birliği tarafından üretilen bu tehlikeli silahı ateşlediler.Ardından da hızla dünyanın her yerine gazla yayılmaya başladı.1. Kademe silahın kullanılmasının önüne geçemesekte diğer 2. aşama olan silahın 2.kademe üst versiyonunu,birliği senin katlenmenle kullanımını ve üretimini engellediğini düşünmüştük.Taki bu patlama gerçekleşene kadar..Bu patlama 2.kademe silahın ilk kullanımının kanıtıydı.Bu silahla hava tabakalarını tek tek matlaştırarak güneş ışınlarını ve sıçaklığı tam anlamıyla resmen kesicek.Ve bu yüzden de güneş ışınlarıyla insanlar arasında rahatça gizlediğimiz kimliklerimiz gün ışığına çıkıcak.En kötüsüde avlanmaktan-avlanılmaya başlıyacaz,zayıf düşeceğimiz için.En sonunda da emoferlerin nesli tükenerek super-soniclerin devri başlayacak.Hafızan yerinde olsaydı,bunların önüne geçebilirdik.Ancak şuan yeteneklerin olmadan beş para etmezsin.Tam 72 saat süremiz kaldı.Eğer çok geç olmadan birşey yapamazsak;tüm hava katmanlarıyla birlikte ozon tabakasınıda güneşe karşı matlaştırarak dünyadan güneş ışığı kesilicek.Ve de soğuk,karanlık günler bizi beklicek..

 Leon:''Zamanında yetişemezsek peki nolucak?'' diye sordu.Hale:

 Türümüzün yapısı olarak açlığımızı biz nasıl insanlardan karşılıyorsak,onlarda bizden karşılıyacak.Bu yüzden kısa sürede türümüz yok olucak.Çünkü bir SS hastası,3 emofere bedel.Yani biz 3 Master a karşı tek SS Masterı eş.Şimdi en büyük kardeşimize yardım etmezsek onu ortadan kaldırdığında da bizi tek tek yakalayıp gözümüzü kapayıp açana kadar kolayca ortadan kaldırır.Bu yüzden evrende en çok korktuğu kişi o,abimizin.Ama tüm bunların harici çok önemli bir durum daha var.Oda buraya gelirken yanımda Eda adlı bir kız daha vardı.Patlama ve binanın üzerimize çökmesinden sonra ayıldığımız da çoktan ortadan kaybolmuştu.Kendi başına kısa sürede o yığının altından çıkıp gitmesi insan başına imkansız.Asıl soru ise şimdi o nerde?Ve kim kaçırdı?

G-VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin