13. Bölüm

4K 113 6
                                    

   gece kizimin almasıyla uyandım. uykusuz geçecek geceler bizi bekliyor anlaşılan... kizimi daha fazla aglatmadan besiginden kaldırıp ezilmeye başladım. nasıl da acıkmış benim çirkin kızım :) bir süre sonra kucağıma yakalan kizimi yavaşca omuzuma yatirdim sirtina vurarak gazını çıkardım. kizimi besigine yaptırdıktan sonra başucunda oturup kizimi izledim. anne olmak dünyadaki en güzel şey..

   sabah gozlerimi açtığımda yataginda yatiyordum. en son kizimi izlemistim. selim beni yatirmis olmalıydı. ileriye baktigimda selim odanın içinde gezinerek bir yandan dilarayi seviyor bir yandan da onünla konusuyordu.

    -sen anneyi neden uyutmuyorum yaramaz kızım benim. biliyor musun ben anneni çok üzdum hemde evlendiğini gece ona asla öyle davranmak istemedim. ben onu ilk gördüğüm anda çok sevdim. aşık oldum annene baba belli etmesede hala bana çok kirgin. ama affettirmek kendimi ona. sen de varsin artık tam bir aile olduk şimdi. sen bizim ugurumuz ol dilaram...

   kizim ağlamaya başlayınca ben de yeni uyanmış gibi kalkıp kizimi aldım. altına yapmış olmalı. yatağa yatirdim ve kizimin altını değiştirirken selim bizi izliyordu.

   -çok güzel bir anne oldun.

   ne diyecegimi bilmediğim için sadece gülümsemeyle yetindim. kızımla beraber selimi geçirdim.

   -görüşürüz deyip kizimi öperken bir yandan da uyuyan kizimla konusuyordu

   -güzelinin anneyi uzmek yok tamam mi bana da sarilip alnima öpücük bıraktıktan sonra

   -kendine dikkat et.

   -sende deyip beni bir kez daha otuken sonra çıktı. kızımla odaya ciktim ve kizimi ezilmeye başladım.

   aklim hala selimin sabah soylediklerindeydi. her ne kadar başta eniştem de olsa artık benim kocamdi ve bi kizimiz vardı. birbirimizi tanımıyorduk ve bedel denen o saçma şey yüzünden evlenmistik .

   selimle başka bir sekilde tanissak ona aşık olurdum. o kadar iyi davranıyor ki sanki benim kalbimi kırmaktan korkuyordu.

   -kızım baba bizi çok seviyor değil mi. sence Sabah söylediklerini içten mi söyledi. bir yandan kucağımda uyuyan kizima bakiyorum hem de onunla konusuyordum. uyuyan kizimi besigine yatirip üzerini güzelce örttüm yatağı topladıktan sonra kahvaltıya indim.

   -günaydın diyerek masaya geldiğimde rojin ana ve mürteci ağa da aynı sekilde cevap verdi.

   -selim çıktı mi gelin.

   -evet baba çıktı.

  

   -eee kızım bebek nasıl bakalım

   -iyi ana uyuyor şimdi odada.

   -aman iyi olsun da

   o sırada murat ağanın telefonu çalmıştı.

  

   -oğlum nasılsın

   -...

   -biz de iyiyiz ne olsun oturuyoruz emekliliğin tadını çıkarıyoruz

   -...

   -tabiki de oğlum burası senin de evin sayılır. gelebilir mıyım de ne demek

 

   -...

   -tamam oğlum görüşürüz

   -...

    -kimdir o gelecek olan bey

  

   -kim olacak. mert buraya gelecekmis. selimin düğününe gelemediği için ziyaret etmek istiyormuş . bu akşam misafirimiz vardır gelin yemekleri sen yapıver de senin yemeklerinin tasina da bakalım.

 

   -peki baba nasıl ıstersen.

   kahvaltısını geri kalanı sadece çatal sesleri olmuştu. kimse konusmamisti

   -baba musaadenizle kalkiyim dilaram bir bakayım sonra da yemeğe başlarım.

   -tamam kızım bebek uyanmışsa getir de torunumu sevelim

   odaya ciktim uyanmış olan kizimi aldım

   -tamam annecim geldim bak şimdi karnını duyuralım sonra dedenin yanına gideceğiz

    kizimi emzirdim ve ustunu değiştirdikten sonra battaniyesine kundaklayıp aşağı inip murat agaya verdikten sonra mutfağa gidip yemekleri yapmaya başladım.

    akşam için rojin ana karniyarik pilav zeytinyağlı sarma bir de tarhana çorbası yapmami söylemişti

   uzun süren ugraslar sonucu aysel beraber sormaları bitirmistik karniyarik için bir yandan boydan kestigi patlicanları çıkartırken diğer yandan da kıymalı içini kavuruyordum

   yorulmuştu ama yemekler sonunda olmuştu. sofra kurulmuştu

   yukarı çıkıp kızı ile ilgilendi genç kadın. kizının karnını duyurup uyuduktan sonra banyoya girip duşunu aldı. misafirlerinin gelmesine az kalmıştı. üzerini değiştirip kini hazırlarken avlunun kapısı açılmış ve gelmislerdi. kizini da alıp aşağı misafiri karşılamaya geldiğinde gördüğü kişiyle dönüp kalmıştı genç kadın

   -sennn...

Vote ve yorum yapmayı unutmayalım canlarım...

;) :) :)

Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin