Hangi ara mardine gelmistik hatirlamiyorum yol sanki daha kisa surmustu. nedenini bilmiyorum ama uyumama ragmen hala yorgundum.
konagin onunde durdugumuzda selim arabadan inip beni kucagina almasiyla ellerimi boynuna doladim ve basimi gogusune yasladim. herkes bize soru sorar gozlerle bakiyordu. kimseyle konusacak durumda degildim. odamiza girdigimizde selim beni yataga birakti. ama benim gozum hala yatagin karsisinda duran seyde takili kalmisti. gozlerim yanmaya basladiginda gozyaslarimi tutamayarak aglamaya baslamamla selim de arkasina bakmisti. orada iki tane besik vardi. bembeyazdi ikisi de... masumlugun beyazi... ama ben o beyazlarin birisini kaybetmistim. selim hirsla disari cikardi besikleri ardindan yanima gelerek
-uzulme lutfen, sen uzuldukce benim icim parcalaniyo. kahretsinki elimden hicbir sey gelmiyor.
-nasil uzulmeyim selimm! ben evladimi kaybettim. canimdan can gitti. bana her seyi de ama uzulme deme. cunku o aci hicbir zaman sonmeyecek.
-senin icin yaniyoda benim icim yanmiyo mu saniyosun. sen annesiysen bende onun babasiyim. demesiyle hizla disari cikti. asagidaki buyuk kapinin carpma sesini duymamla gittigini anladim.
neden her sey yolunda gidiyorken ters seyler oluyor. kendimi iyice yataga uzatip basimi yastiga koyup aglamaya basladim. goz kapaklarim kapanmakta israr ederken onlara uyumadan once kapinin acilip rojin ananin yanima gelip yurek daglayan konusmasiydi...
beril sen ne kadar da yeni gelinim olsanda seni bu konaga geldiginden beri kizim gibi gordum. bizim olanlardan haberimiz yoktu. selimle sana supriz yapmak istedik. evlat acisini senin gibi ben de bilirim. selimden buyuk bir oglum vardi. dogarken olmustu daha minicik elleri vardi. o zaman dunyam basima yikilmisti. kizim, ama sonra selim dogdu. sanki kanayan yarama merhem olmustu o zamanlar. her iste bir hayir vardir kizim. daha cok gencsiniz. karninda baska bir can daha var. sen onun da annesisin. onun icin guclu ol kizim. derken bir yandan da saclarimi oksuyordu. hakliydi benim bir cocugum daha vardi. rojin anaya donup yatakta hafif dogrulmaya calistim.
-tesekkur ederim bana destek oldugunuz icin. dedim gozyaslarimin arasindan
-kizim bana anne de her ne kadar kati gibi gorunsemde sevgimi belli edemem kizim.
-peki a anne... dememle rojin ananin gozlerindeki sevinci gorulmeye degerdi. bana sarildiginda yaralarima merhem oluyordu sanki. iki yuregi yanik anne birbirlerinin yarasini sariyordu...
zaman cok cabuk ilerliyordu 8. ayima girmek uzereydim. hamilelegimin ilk baslarinda dusuk tehlikesi olsada su an bebegimin rahmime tutunmasiyla biraz olsun azalmisti ama yinede dikkatli olmaliydim. hala risk altindaydim.
odamin kosesinde duran mini kitapligima dogru ilerleyip icinden okudugum kitabimi. selim odada sıkılmayım diye yaptirmis. birkac kitap ta almisti.
ne zamandir okuyordum hicbir fikrim yoktu. karnimdaki sanciyla yuzumu burusturdum. karnim fazla kasiliyordu bu aralar. iceriye fatmanin girmesiyle endiseli gozlerle bana bakiyodu.
-hanimim iyi misin. yine mi sancilandin.
-ben iyiyim fatma. ufak bir sanci iste. gecti de zaten.
-aksam yemegi hazir hanimim. asagi inelim. selim agamin isi cikmis beni beklemesinler demis.
-hadi inelim diyip fatmanin koluna girip asagiya indik. sofraya oturdugumda yemege baslamistik. yemekte de arada karnima sancilar girse de pek belli etmemistim. kimseyi endiselendirmek istemiyordum.
fatmanin yardimiyla sofradan kalkarken altimdaki islaklikla karnima giren sanciyla iki buklum oldum. bu sanci fazla acitmisti. herkes ne oldugunu anlamaya calisirken rojin ana beni sakinlestirmeye calisiyordu.
-kizim. bu gece bebegini kucagina alacaksin. korkma hicbir sey olmayacak duyduklarim yavasca ugultulara donerken. karnimdaki kasilma ile istem disi bir ciglik atmamla gozlerimi karanliga teslim etmistim...
Evett.. bebişimiz de dogacak bir sey olmazsa. :) internet paketim olmadigi icin bolumleri yayinlayamiyorum. wifi bulursam ancak yazabildigim kadar yazip bolumu bitirince paylasiyorum tekrar kusura bakmayin. kendinize iyi bakin ve vote ve yorumlarinizi eksiketmeyin. opuldunuz... :) :) :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)
RomanceBerdele kurban giden bir genç kiz. Abisi için sevmedigi biriyle evleniyor. Aşiret kardesinin de ablasının ustune kuma olarak gelmesini istiyorsa. Eski aşkı pat diye hayatını mahvettiğinde hayatinin en acı günü olacak genc kizin hayatinin dönum nokta...