3. bölüm

7.4K 160 4
                                    

   Asmin i almis odayaa dogru yuruyorlardi vakit gelmisti ama ben berile asıkken bi baskasiyla olamam. bu ona olan askima ihanet olurdu. annem ve babam bu gece bag evinde kalacakardi.

  Odaya girdigimde yatagn kenarinda oturan asmin yatagn kenarina oturmus olacaklari bekliyordu. hemen banyoya girdim ve ecza dolabindan aldigimm jiletle baeraber tekrar odaya dondum. yatagin ustunden yorgani atip elimdeki jiletle elimi kesip kanimi yataga akittim. asmin bana korku dolu gozlerle bana bakiyodu. elime carsafi aldim asmin in kolundan tutup carsafi gostererek konusmaya basladim

   -bu kan senin namusun. egerki bu carsaftaki kan kirlenir alnima leke surersen seni yasatmam bilesin

  diyip oddan ciktim. misafir odasina gectm ve orada uyumaya basladim.

   sabah telefonumun sesiyle uyandim. arayan handeydi.

   -ne istiyorsun hande.

   -selim seni cok ozledim. bunu ne bana ne de kendine yap. biliyorum sen de beni seviyosun. ikimize de daha fazla aci cektirmeden ev...

   diyemeden sozunu kesip bagirmaya basladim.

   -bitti dedim sana bitti anladin mi. sevmiyorum seni. bi daha bana yaklasmayi aklinin ucundan bile gecirme. benden de ailemden de uzak dur. karsima cikiyim deme seni pisman ederim

  diyip sinirle telefonu kapattim. aldim basima belayi. kiz sumuk gibi yapisti birakmiyo pesimi. soylene soylene odaya girdim. odaa girdigimde asmin hala uyuyordu. dolaptan kıtafetlerimi alip banyoya girdim. soguk su bedenimi dondururken aklimda hande den nasil kurtulacagimi dusunuyordum...

  handeden..

   selim telefonu sinirle kapattiktan sonra odanin icinde volta atiyordum.

   -aptal heriff... hangi hakla ban bagirabiliyorsaa.. bu berdel isi hic iyi olmamisti. selimi bi sekilde avcunda tutmaliydi. ama nasil yapacaktii? onu sevmiyordu hatta o adamdan ölesiye nefret ediyordu. ama onu birakamazdi. onun kendisinden uzaklasmasina izin veremezdi. ama bu evlilik her seyi bozmustu oysa amacina o kadar yaklasmisti ki... ama bi yerde de iyi de olmustu ama zaman kaybedecekti. sabredecekti... o zaman geldiginde selim in halini gulerek izleyecekti. once selimi kendine cekmeliydi. dusuncelerini bolen kapinin israrla calan sesiydi. gidip kapiyi acti.

   -hos geldin ahmet

   -hos buldum sevgilim seni cok ozledim diyip handenin dudagina yapistirdi dudaklarini. opusmeleri git gide ateslenirken yatak odasinin kapisina varmislardi bile...

selimdenn

  banyodan ciktigimda asmin uyanmis odayi toparliyordu.

   -dun gece sana o kadar kotu davranmak istemedim. sana karsi cok sert davrandim. sonucta mecbur kaldigimiz icin evlendik ve bu evlilik sadece kagit ustunde olacak merak etme. sana dokunmuyacam. seni incittiysem ozur dilerim. bir an sinirlerime yenik dustum.

   -onemi yok. merak etme namusuna leke getirmiyecem icin rahat olsun.

   -hadi kahvaltiya inelim.

   -peki

 

********

kahvaltimi yaptiktan sonra kalkip sirkete gidecektim. ama once sevdigim kadini uzaktan da olsa gormek istedigim icin once onun evinin onune gittim. gizliden onu izlemeye basladim. elbette cikacakti..

   konagin kapisinda bir taksi bekliyordu. konagin kapisinin acilmasiyle melegim ve arkadasi ciktilar. bende taksiyi takip etmeye basladimm...

************

   taksi berilimi ve arkadasini havaalaninin onunde birakmisti ellerine valizleri alip iceri girdiler. bende arabayi otoparka birakip arkalarindan iceri girdim.

   beril arkadasiyla vedalasip onun ucaga gidisini seyrederken beni fark etmemedi icin havaalanindan gitmek icin otoparka gittim. otoparktan cikarken birinin berilimin kolunu sıkıyor. beril de kolunu ondan kurtarmaya calisiyordu. belliki adam onu biseylere zorluyordu. sinirle melegimin yanina gittim o adami tutup suratina bir yumruk gecirdim. adam dagilmis bi halde yere serilip elini burnuna getirmis kendine gelmeye calisiyordu.

   o sirada korkuyla soka giren melegimin yanina gidip omuzlarindan tutup

   -berilim iyi misin?canin aciyor mu? sana bir sey yapti mi? diye sordum. o kadar korkmustu ki vicudu titriyordu.

   -b-enn iyi-imm diyebildi guclukle o sirada adamin tehtit dolu sozlerini duydum.

   -bunu ikinizin de yanina birakmayacagim. bu yaptiginin cezasini cok agir cekeceksin hancioglu diyip yanimizdan uzaklasti. o sirada berilin gozunden dusen yaslarla icim acidi ben onun sacinin teline zarar gelmesinden korkarken onu aglatabiliyorlardi. kalbimin sesini dinleyip sıkıca ona sarildim. ilk basta sasirsa da sonra o da ellerini belime sardi. onun bu hareketiyle onu daha da sardim. hayatimda hic bu kadar mutlu olmamistim. ona sarildigimda sadece huzur vardi icimde ve o ana zamanin durmasini ve ben hep ona sarilmayi diledim.dusuncelerimi berilin hickirikla soyledigi sozler boldu...

   -be-bennnn cok ko-korktum en-enistee

   sozleri yuregimi paramparca etmeye yetmisti bile. sevdigim kadin benim baldizimdi ve ben baldizima asiktim. ben bile daha yeni kabullenmisken o bana eniste gozuyle bakiyordu.

   aklimda soyledigi cumleden tek bi kelume tekrarlandi durdu

eniste...

eniste...

eniste...

eniste...

Yeni bolum geldi canlarrrr... :) Sizce beril i havaalaninda kimle konusuyordu. Hande nin asil amaci ne? Selim e ve Beril e bu yaptiklarinizi agir odetecem derken neyi kast etti.

kendinize iyi bakin canlarimm...

:))))

Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin