Selim bir yandan beril e sıkı sıkıya sariliyor, onun sakinlesmesini bekliyordu. ne olmustu? "özur dilerim" demisti. "ikimize de acı çektirdigim icin özür dilerim." demisti. ne oldu kendisini sevmeyen kadina? aralarina uçurumlar koyan bu kadin şimdi gelip kendisi sarilmisti.
beril i yataga dogru cekip oturtmus ve yanina oturup anlatmasini beklemisti. lakin beril ellerini dizlerine koyup basini ellerinin arasina almis sadece ic cekiyordu. selim daha da meraklandi
-ne oldugunu anlatacak misin? Dedi sevkatli bir ses tonuyla. Beril ise kafasini kaldirip selim e bakti. Bakar bakmaz da gozleri doldu. Kendini toparlayip guclukle "ablam" dedi. Selim ise gerildigini fark etti. Beril tekrar eski konulari acacak ve belliki kavga edeceklerdi.
-bu sabah yukaridaki guvercinlerin yanina ciktim. Sonra tekrar asagi inecekken odanin biri dikkatimi cekti. İceri girdigimde ise birkac tane kutu vardi. İcinde de ablamin esyalari. Sonra gunlugu geldi elime tekrar yerine koyacakken arasindan arasindan bir zarf dustu. Dayanamayip okudum mektubu. Gunlukte her seyi yazdigini ve bu gunluk elime gecerse okumami istedigini yazmis. Sonra da gunlugu okudum
selim ise komidinin uzerinde duran gunlugu yeni gormus daha da meraklanmisti. Asmin neden boyle bir sey yapmisti? Dahasi o gunlukte neler yaziyordu?
Selim gunlugu eline alip okumaya basladi. Gunlugu okuyup geri yerine birakti. Sinirleri kat ve kat artmisti. Beril e birbirimizi cok sevdigimizi mi soylemisti? Beril i sevdigimi ogrenmis ama sesini bile cikarmamisti. Bir yani Asmin e kiziyordu bunalari yaptigi icin. Selim asmin yuzunden sevdigi kadindan uzak kalmisti bu zamana kadar ama bir yani da tesekkur ediyordu asmin e. Bu gunlugu yazmasaydi gercekler ortaya cikmayacakti
pismandi. Hem de cok pisman. Asmin in hamile oldugunu ogrendigi gun onu dinlememisti. Onun aciklamasina izin vermemis, onun yuzunden ölmüstu. Vicdani hic rahat degildi. Tecavuze ugramis ve sesini cikaramamisti.
-simdi anladin mi senden neden uzak durdugumu. Carpistigimiz o gun ben de senden etkilenmistim. Seni her dusundugumde icimde tarif edemeyecegim seyler hissetmistim ama hislerime bir isim verememistim. Dugun gunu ablamin evlenecegi kisinin sen oldugunu ogrendigimde dunyam basima yikildi. O gun anladim san aşık oldugumu. Sonra ablamin soyledikleri... O oyle soyledikce herkes ablam mutlu oldugu icin sevinirken benim icim kan agliyordu. Sonrasinda ise seninle evlendim. Odada seni beklerken bunu yapamayacagimi hissettim. Onun sevdigi adamin koynuna giremeyecegimi. Ona ihanet edemeyecegimi. Sense o gun bambaska bir adama dönüştün. So... Sonra... Selim bu konusmayi daha fazla sürdürmesini engelleyip tekrar sarıldı sevdigi kadına.
-şşş... Gecti melegim... Sana soz veriyorum bunu ablana yapanlari bulup cezasini kendim verecegim.
beril ise kendini saran bu guvenli kollarin aradinda hickira hickira agliyordu. İkisinin de ihtiyaci varci birbirlerine.
-hadi yuzunu yika da asagi inlelim.
beril yataktan kalkip elni yuzunu yikadi. Soguk su onu biraz daha kendine getirmisti. Avluya inip sofrada yerlerine oturdular. Berilde de selimde de iştah kalmamisti. Yemekten sonra salona gecen aile caylarini iciyordu. Selim babasiyla isleri hakkinda konusuyor. Rojin ana ise beril ve selimdeki tuafligi anlamis ogrenmeye calisiyordu. Beril ise bir problemin olmadigini, yorhun oldugunu soylemisti.
dilaranin ise dis cikarma zamanlari oldugu icin salyalarini akita akita elleriyle damagini kasimaya calisiyordu. Dilaranin en tatli zamanlariydi ve biraz da huysuz.
dilaranin yeniden huysuzlanmasiyla beril izin isteyip odasina cikmis. Kinin banyosunu yaptirmis uzerini giydirip emzirdikten sonra yatagina yatirip uyuttu. Hizla buyuyordu guzel kizi. Aralarda az da olsa yemeklerin suyundan icirip ek gidaya baslamisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)
RomanceBerdele kurban giden bir genç kiz. Abisi için sevmedigi biriyle evleniyor. Aşiret kardesinin de ablasının ustune kuma olarak gelmesini istiyorsa. Eski aşkı pat diye hayatını mahvettiğinde hayatinin en acı günü olacak genc kizin hayatinin dönum nokta...