Agrilarim dayanilmaz bir hal almisti. gozlerimi actigimda coktan hastaneye gelmis ve doguma almislardi. yeniden gelen sanciyla cigliklarim yankilandi.
-beril daha kuvvetli ıkın az kaldi.
bir kere daha ıkındım. kulagima dolan aglama sesiyle yuzumde gulumsemeyle doldu. bebegim dogmustu ve ben anne olmustum. dunyadaki en inanilmaz duyguydu bu. kizimi kucağıma aldığımda aklıma diğer bebeğim geldi. keşke o lanet gece ayağı kalkmasaydim belki o zaman yasardi bebeğim... temizlemek için hemsire bebeğimi kulağımdan almıştı. anne olmak bu olsa gerek hemen özledim yavrumu
Normal odaya alınmıştım. Annem , babam, rojin ana, murat baba herkes gelmişti. meldanın da bir aylık hamile olduğunu öğrenmiştik. herkesin yüzünde guller açıyordu. herkesin gözü içeri hemşireyle beraber giren kizima bakiyordu. masaallah allah yazarlardan saklasın gibi şeyler söyledi .annem ile rojin ana herkesi dışarı çıkardı. sonuçta bebeğimi emzirmem gerek. hemsire bebegimi nasıl emzirmrm gerektiğini anlattiginda müziğimi ezilmeye başladım. çok acıkmış olmalı ki hemen ağzına alıp cok cok cok emmeye başladı. bir süre sonra minigim kucağıma uyuyakalmisti. alnından öpüp onu.hemsireye teslim ettim. ama yanımdan gitsin istemiyordum. sırada selim odaya gelmişti.
-hayatim iyi misin.
-evet diyebildim sadece çünkü cok yorgundum.
-tamam zaten doktor çıkabileceğini söyledi. sen dinlen biraz annemgil gelir birazdan ben de çıkış işlemlerini halladiyim . evimize gidelim. deyip çıktı.
şu an evimizdeydik ve kizimiz bir haftada kendini bayağı toplamıştı. salonda murat babanın
-eeee. ne isim koymayı dusunuyorsunuz küçük kizimizin.
-hayır baba bi isim yoktu aklımızda eğer münasip bir isim varsa
-o zaman adı ...
DİLARA OLSUN ismi gibi yasasin
mürteci baba kizimizin kulagina ezanı okuduktan sonra
yavrum senin adın dilara
yavrum senin adın dilara
yavrum senin adın dilara dedikten sonra kizimi kucağıma vermişlerdi.
dilara kizimizin adı dilaraydı .
selim ve beril kızlarıyla beraber mutlulardı .kizlari doğduğu zaman eve nese kaynağı olmuştu şimdiden. insan her şeyden sakinir evladini onun canı açısa o acıyı hissediyor anne babası şimdi çekirdek bir aile olmuslardi. mutlulardi. ama şimdilik. gelecek kötü Günler bir o kadar yakın ve bir o kadar uzaktı...
ışte yeni bolunme karşınızdadım . vote ve yorum yapmadan geçmeyelim sizi beklettigim. için de özür dilerim
:) :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)
RomanceBerdele kurban giden bir genç kiz. Abisi için sevmedigi biriyle evleniyor. Aşiret kardesinin de ablasının ustune kuma olarak gelmesini istiyorsa. Eski aşkı pat diye hayatını mahvettiğinde hayatinin en acı günü olacak genc kizin hayatinin dönum nokta...