<3 KESİT <3

3.2K 66 2
                                    

   -neden bunlari yapiyosun neden dedi genc kadin artik konusmaktan ziyade buyuk bir kavganin icine girmislerdi. birbirlerine bagirislari tum konagi inletiyordu adeta. sadece neden yaptigini soracakti ona ama neden bu kadar sinirlenmisti. bircok duygu bariniyordu bedeninde: kiskanclik, sinir, kirginlik ve o kafina olan ofkesi...

   - yeterrrrrr.. anladin mi yeterrr. cok bunaltiyosun beni.

   -o... dedi genc kadin aglamaktan konusamiyordu. derman kalmamisti. hem ruhem hem de bedenen cokmustu. zor da olsa o soruyu sordu. o neden geldi?

   -neden geldigini gayet iyi biliyorsun zaten neden soruyosun ki?

   -yani al.. aldattigini kabul ediyosun. oy.. oyle mii

   -...

   icerideki kavga devam ederken seslere en cok minik bir beden uzuluyordu. gozlerinden akan inci taneleri minicik ellerinde son buluyordu. yataginin basucunda bulunan resmi eline alip yasindan buyuk kelimeler edecekti minik kiz...

   -ne olur yardim et bize dede..  o bu eve geldiginden beri annem cok uzuluyo. ben o kadindan cok korkuyorum....

   bir yandan aglarken bir yandan da o sevgi dolu ama kederlenmis yuregini dedesine aciyordu. o felaket olayin uzerinden 5 ay bile gecmemisti. o kadin bu eve gelmis 1 ay sonra da cani kadar cok sevdigi dedesini kaybetmisti. kucuk kiz biliyordu iste tum gercekleri biliyordu. bu konagi tekrar eski haline o neseli gunlere tekrar dondurecek gercekleri biliyordu. ama konusamiyordu iste. annesine en cok soylemek istedigi kelimeyi soyleyemiyordu. ona ANNE demeyi o kadar cok istiyorduki...

babasinin pesinden kosup "babacigim bugun bana cikolata alir misin?" diyemiyordu. kendi sessizliginde bogulusu yetmezmis gibi. o sinsi hastalikta yavaş yavaş yerlesiyordu vicuduna...

   icerideki kavga seslerini duydukca sessiz ama sinsi bir kahkaha atti genc kadin. simdi tum ipler onun onune gecmisti artik. elinin altindaki hazineye bir kez daha tesekkur etti. eger o olmasaydi basaramazdi yaptiklarini ve yapacagi bir cok seyde etkili olacakti o. yoruldugunu farkeden genc kadin odasinin icindeki cift kisilik yataga uzanip bir yandan da konusuyordu.

   -babanin da teyzenin de intikamini alacagim bebeğim...

   icimden geldi bugun sizler icin ufacik bir kesit yazdim. bu olay bayagi ilerideki bir bolumde yasandi.  yani gelecek bolume ait degil.
- sizce o kavga edenler kimdi?

-gelen kadin kim ve amaci ne?

-o felaket olan olayda ne denmek istendi?

-hancioglu konagini zorlu bir firtina bekliyo gibi ha ne dersiniz bu sorularin cevaplarini ogrenmek istiyorsaniz hikayemi okumaya devam edin. aksiyon dolu , endiseli zamanlara az kaldi gibi gibi...

    bir de su vote ve yorum konusunda kimseyi sıkmak istemem ama bi okunma sayisina bakiyorum bir de votelere... ben bu hikayeyi yazarken bir emek sarfediyorum. ama siz bir tık yapmayi bile cok goruyorsunuz. ama voteler dusuk olmaya devam ederse ben bomumu bitirsem de yayimlamam bundan sonra siz benim emeklerime saygi gostermediginiz surece. voteleyen ve yorum yapmis olan arkadaslarima tesekkurlerimi ediyorum... :) :)

keyifli okumalar

Yasemin Kokum (Bölümler düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin